Het dopingtopic 2.0
Ik vind juist het het doping nieuws en het doping topic het enige echt leuke wielernieuws. Die koersen, uitslagen en wie een koers wint, boeit met momenteel echt heel weinig. Ik volg de Dauphinee niet en ik ga ook geen tour volgen. Maar ik wil wel alles weten over alle doping verhalen. Laat de zelf sport maar zitten. Daar is toch niets echts meer van over.
Live fast; die young. mijn blog
daniel1975 schreef:Wel bizar hoeveel er nu gepakt worden. Bijna jammer dat ze niet ff gewacht hebbem tot na de Tour met al deze bekendmakingen. Wellicht waren er dan in die drie weekjes in Frankrijk ook nog wat rotte appels uit de boom gerold.
Ze gaan inderdaad als rotte appels: http://www.wielerupdate.nl/wielernieuws ... nggebruik/
-
- Forum-lid
Lekker als je een nieuwe sponsor probeert te vinden. Ik neem trouwens aan dat dit niet de Rus van Jose Been is? Zouden we daar nog iets van horen?w0uter schreef:daniel1975 schreef:Wel bizar hoeveel er nu gepakt worden. Bijna jammer dat ze niet ff gewacht hebbem tot na de Tour met al deze bekendmakingen. Wellicht waren er dan in die drie weekjes in Frankrijk ook nog wat rotte appels uit de boom gerold.
Ze gaan inderdaad als rotte appels: http://www.wielerupdate.nl/wielernieuws ... nggebruik/
- daniel1975
- Forum-lid HC
Die Secret Pro mag best man en paard noemen als ie het zo goed weet vind ik. Snap niet waarom hij het zou weten en de uci nog niet communiceert.
Menchov hoop ik niet, das oud zeer. Heb liever dat het een goede actieve renner is: misschiem dat ze dan snappen dat de pakkans echt serieus is geworden.
Menchov hoop ik niet, das oud zeer. Heb liever dat het een goede actieve renner is: misschiem dat ze dan snappen dat de pakkans echt serieus is geworden.
Less is bore
-
- Forum-lid
+1sloeren schreef:De pakkans is niet serieus geworden.
Ik denk dat de pakkans nog steeds erg klein is en dat, net als in het verleden, alleen de "sukkels" gepakt worden. Leg mij anders maar eens uit waarom er nog niemand van Sky gepakt is?
Ik denk dat ze bij Sky gewoon niet gebruiken. Simpel een schone ploegelefantino schreef:Leg mij anders maar eens uit waarom er nog niemand van Sky gepakt is?
aggregation of marginal gains?!?!?!?scepticus schreef:Bij Sky winnen ze gewoon door de aggregation of marginal gains, dat heeft Brailsford zelf gezegd.
is dat ongeveer zoiets:
Een microdoses EPO (net niet detecteerbaar)
Een microdoses cortisonen (net onder de limiet)
Een microdoses testosteron (net niet detecteerbaar)
VEEL Aicar (kan toch nog niet gevonden worden)
Live fast; die young. mijn blog