Canyon
Als je een fiets veel gebruikt kun je niet verwachten dat die er als nieuw uit blijft zien.
Mijn SLX was ik met een zachte spons mer Dreft en warm water om hem schoon te houden. Dat het matte er af gaat door het gebruik, tja, dat is nou eenmaal zo, dan had ik maar geen matte fiets moeten nemen.
Mijn SLX was ik met een zachte spons mer Dreft en warm water om hem schoon te houden. Dat het matte er af gaat door het gebruik, tja, dat is nou eenmaal zo, dan had ik maar geen matte fiets moeten nemen.
Het is wat het is en meer is er niet...jsprbcn schreef:Dat het matte er af gaat door het gebruik, tja, dat is nou eenmaal zo, dan had ik maar geen matte fiets moeten nemen.
Afzien is de kunst om je protesterende organen in slaap te wiegen... onamihs stal die van P.Winnen.
-
- Forum-lid
Carnaubawax sonax. Zijdezacht maar licht blinkend doch beschermd... Gebruiksvoorwerp he
-
- Forum-lid
Volgens Fabian van Canyon dit jaar helaas niet.nuffel schreef:Weet hier iemand of ze de Aeroad CF SLX ook als los frame gaan verkopen in de toekomst?
- Stuntman Mike
- Forum-lid
Flauwekul, als je een fiets perfect onderhoudt en telkens goed schoon maakt houd je hem gewoon in nieuwstaat...jsprbcn schreef:Als je een fiets veel gebruikt kun je niet verwachten dat die er als nieuw uit blijft zien.
Mits je er niet in slecht weer mee fietst, enkel vlak asfalt tegenkomt en de fiets altijd 100% veilig kan opbergen moet dat wel lukken.Stuntman Mike schreef:Flauwekul, als je een fiets perfect onderhoudt en telkens goed schoon maakt houd je hem gewoon in nieuwstaat...jsprbcn schreef:Als je een fiets veel gebruikt kun je niet verwachten dat die er als nieuw uit blijft zien.
- Wiliertoerist
- Forum-lid
Er helemaal niet op fietsen is het beste.....
Ik zie het als een gebruiksartikel, een auto bijvoorbeeld blijft ook niet vrij van krasjes en plekjes, hoe zuinig je er zelf ook mee omgaat.
Ik zie het als een gebruiksartikel, een auto bijvoorbeeld blijft ook niet vrij van krasjes en plekjes, hoe zuinig je er zelf ook mee omgaat.
Dat doe ik ook en met veel liefde, maar het polijsten van het matte op zijkanten van de bovenbuis wegens het vele klimmen houd ik echt niet tegen.Stuntman Mike schreef:Flauwekul, als je een fiets perfect onderhoudt en telkens goed schoon maakt houd je hem gewoon in nieuwstaat...jsprbcn schreef:Als je een fiets veel gebruikt kun je niet verwachten dat die er als nieuw uit blijft zien.
-
- Forum-lid
Inmiddels de fiets weer redelijk schoon gekregen dankzij lampenolie, en een microvezeldoek.
Stond er nog van te kijken hoeveel vuil er af kwam , voor een op het oog redelijk schoon frame
Stond er nog van te kijken hoeveel vuil er af kwam , voor een op het oog redelijk schoon frame