Wat heb jij voor het laatst gekocht?
- Wolfhound32
- Forum-lid
Voetballers lachen ons uit. "Pfff.... Doen wij al jaren, van die felle kleurtjes én veters in de schoenen."
Nog even en je krijgt de eerste wielerschoen met veters aan de zijkant.
Nog even en je krijgt de eerste wielerschoen met veters aan de zijkant.
- Forum-lid
Mooie pantoffels idd! Maar kan je ze tijdens het rijden ook nog even snel iets strakker / losser doen, of is het ouderwets veterstrikken?
@herwerdenrijden: Het is afstappen en opnieuw strikken. Maar onderweg nog nooit hoeven doen. Met ál mijn vorige paren schoenen niet.
En, carbon wielset verkocht, stads-/werkfiets ervoor terug.
En, carbon wielset verkocht, stads-/werkfiets ervoor terug.
WiND - 56 - / Waltly - Expedition Overlander
-
- Forum-lid
Via de SZVK zorgverzekering een osteosynthese plaat voor mijn linker clavicula, is weer eens wat anders. Weet niet wat het precies heeft gekost. Weet wel dat ik de komende 6 weken even uitgefietst ben.
Cervélo S3 & Cannondale F29 Team replica.
martijncervelo schreef:Via de SZVK zorgverzekering een osteosynthese plaat voor mijn linker clavicula, is weer eens wat anders. Weet niet wat het precies heeft gekost. Weet wel dat ik de komende 6 weken even uitgefietst ben.
Voor de rest alles goed?
Of begin je je nu ook meer thuis te voelen in 'Jurassic Park'?
-
- Forum-lid
Voor de rest alles in orde, overigens nog wel een gratis gebroken rib.Theo V schreef:martijncervelo schreef:Via de SZVK zorgverzekering een osteosynthese plaat voor mijn linker clavicula, is weer eens wat anders. Weet niet wat het precies heeft gekost. Weet wel dat ik de komende 6 weken even uitgefietst ben.
Voor de rest alles goed?
Of begin je je nu ook meer thuis te voelen in 'Jurassic Park'?
Cervélo S3 & Cannondale F29 Team replica.