Hahaha, kan je daarvoor ook iemand inhuren die er een klap met een moker op geeft? Of telt dat als "stoerheids"-doping?JoostG schreef:Clavicula, les 1 uit medisch handboek voor de wielrenner. Heb je die nooit gebroken gehad, dan hoor je er niet bij
Wat heb jij voor het laatst gekocht?
Veni. Vidi. Fietsie.
Gewoon stoer na 3 dagen weer op de roller toch? Doen de profs immers ook.martijncervelo schreef:Via de SZVK zorgverzekering een osteosynthese plaat voor mijn linker clavicula, is weer eens wat anders. Weet niet wat het precies heeft gekost. Weet wel dat ik de komende 6 weken even uitgefietst ben.
-
- Forum-lid
Ik heb een Tacx Antares, als ik daar nu op ga staan dan gaat dat gegarandeerd verkeerd en is de ellende helemaal niet meer te overzien. Ik geef het lichaam eerst de tijd om zichzelf te repareren, de Cervelo staat ook nog bij de FM om gerepareerd te worden.Gerboon schreef:Gewoon stoer na 3 dagen weer op de roller toch? Doen de profs immers ook.martijncervelo schreef:Via de SZVK zorgverzekering een osteosynthese plaat voor mijn linker clavicula, is weer eens wat anders. Weet niet wat het precies heeft gekost. Weet wel dat ik de komende 6 weken even uitgefietst ben.
Cervélo S3 & Cannondale F29 Team replica.
- Infinito GB
- Forum-lid
Net een Cateye strada smart met speed/cad sensor en hartslagband besteld. Nu nog even de app downloaden, en dan ben ik klaar met het hoofdstuk "computer".
Net via MP een kapot wielsetje opgescharreld. Met campagnolo veloce naven. Achternaaf loopt mooi. Voornaaf loopt wat korrelig. Bedoeling is ze uit de wielen te slopen, lagers op orde te maken, en tzt weer nieuw in te spaken. Kosten tot nu toe: €10,00
Vorige week de Sportful Fiandre Light No Rain Jersey aangeschaft voor het voor en najaar. Vandaag kwam ie al goed van pas. Lekker jasje, winddicht waar nodig, kan een klein buitje tegenhouden en niet zweterig.
Ik bin moar een eenvoudige boerenlul, en doar schaam ik mien niet veur!
-
- Forum-lid
Miche cassette 16-25 en een nieuwe ketting want de boel was versleten.
Maak joe woar
-
- Forum-lid HC
Kun je hier nou ook navigatie instructies mee krijgen? Ik heb dat wel ergens gelezen maar nog nooit demo's gezien.Jorio schreef:Gister binnengekregen, vandaag maar eens mee spelen: Wahoo RFLKT+ en setje bluetooth sensoren.