Voor fietsgerelateerde topics die niet in een andere categorie passen.

Wielrenners in de Media (Geenstijl)

depoldertoerist
Forum-lid
Contact

Gebruikersavatar depoldertoerist 14 nov 2024 18:27

@pino. er is wel een Armstrong genoemd in relatie tot Trump, maar dat is en andere
Brian Armstrong, mede-oprichter en CEO van Coinbase, heeft bij de verkiezingen in november verschillende Republikeinse kandidaten voor de Senaat van de Verenigde Staten gesteund.

@mao, ik moet dan toch eventjes melden dat als ik word voorgelaten bij een drukke kruising of rotonde waar iedere automobilist lijkt te denken dat fietsers eigenlijk niet bestaan, het een auto is met Pools kenteken die wel eventjes stopt.

doorrijden na een ongeval is ongeacht de nationaliteit schandelijk! sterkte voor de nabestaanden!
BIKE to Work. Work to Eat. Eat to live. Live to BIKE

pino
Forum-lid HC

pino 14 nov 2024 19:22

depoldertoerist schreef: 14 nov 2024 18:27 @pino. er is wel een Armstrong genoemd in relatie tot Trump, maar dat is en andere
Brian Armstrong, mede-oprichter en CEO van Coinbase, heeft bij de verkiezingen in november verschillende Republikeinse kandidaten voor de Senaat van de Verenigde Staten gesteund.
Het verhaal niet slopen met feiten alsjeblieft.
Niet zijken maar reiden !

Theo V
Forum-lid HC

Gebruikersavatar Theo V 14 nov 2024 19:40

mao schreef: 14 nov 2024 16:46 Dat is helaas wel een dingetje bij onze Poolse vrienden, auto rijden en drank. ( drank is nog niet bewezen in dit geval , maar.......)
Beetje ongepast in mijn ogen om zo'n opmerking te maken als je de feiten niet weet. :dislike:

BertL
Forum-lid
Contact

Gebruikersavatar BertL 14 nov 2024 22:05

🤢 🤮
hun fietsen.

Plaats reactie