Slecht gergeld. Anders had ik hem al lang gekocht . Navigatie kan alleen maar met een maandabonnement van ridewithgps van 6 dollar per maand. En dat slaat natuurlijk helemaal nergens op. Ik snap ook niet dat er nog niet meer apps zijn die dat kunnen.ericpeters schreef:Kun je hier nou ook navigatie instructies mee krijgen? Ik heb dat wel ergens gelezen maar nog nooit demo's gezien.Jorio schreef:Gister binnengekregen, vandaag maar eens mee spelen: Wahoo RFLKT+ en setje bluetooth sensoren.
Wat heb jij voor het laatst gekocht?
-
- Forum-lid
Blijkbaar uitverkoop bij Ekoi, heb van de gelegenheid gebruik gemaakt om 2 truitjes (14.50€ per stuk ) aan te kopen, paar sokken en ondershirtje. In totaal 62, min 10€ voucher en gratis verzending, komt op 52€
http://www.ekoi.fr/nl/
Hopelijk beetje deftige kwaliteit maar dat denk ik wel?
http://www.ekoi.fr/nl/
Hopelijk beetje deftige kwaliteit maar dat denk ik wel?
MY23 ORBEA Orca M31e LTD - road
MY23 ORBEA Terra M31e TEAM 1x - gravel
MY23 ORBEA Terra M31e TEAM 1x - gravel
Gisteren bij de GF Sportful maar eens een mooi setje gekocht, in prof kwaliteit, voor slechts 80 €
Lekker lange broekspijpen eraan (wel fijn met mijn bbl van 100cm)
Lekker lange broekspijpen eraan (wel fijn met mijn bbl van 100cm)
Canyon's in 2XL: Aeroad CF SLX '24, Ultimate CF SL '18, AL SLX '18 & Grail2 CF SL '24
-
- Forum-lid HC
Wat bedoel je met "Prof Kwaliteit"?
Naar wat de dames van Sportful zelf me vertelden, identiek aan de versie waar Contador en Co mee rijden (dus niet van dat replica spul dat er alleen hetzelfde uit ziet op het oog)
Canyon's in 2XL: Aeroad CF SLX '24, Ultimate CF SL '18, AL SLX '18 & Grail2 CF SL '24
- monsieurpinot
- Forum-lid HC
2x Camelback Podium 24 Carbon 710 ml (blijven de mooiste bidons die er zijn m.i.)
Sportful ondershirt
Sportful arm- en beenwarmers (vuurrood, ben benieuwd )
Fizik R3 schoenen
PocPac iPac 3 (ben de albert heijn zippers zat)
Sportful ondershirt
Sportful arm- en beenwarmers (vuurrood, ben benieuwd )
Fizik R3 schoenen
PocPac iPac 3 (ben de albert heijn zippers zat)
- Infinito GB
- Forum-lid
Heb ze even opgezocht op het www, maar zijn inderdaad fraaie bidons hoor.monsieurpinot schreef:2x Camelback Podium 24 Carbon 710 ml (blijven de mooiste bidons die er zijn m.i.)
Werkt dat systeem met de draaidop een beetje?
Zal niet identiek zijn, althans het shirt niet want shirts van profs worden custom gemaakt (of aangepast). Zelfde stof kan wel, uiteraard.bigfloor schreef:Naar wat de dames van Sportful zelf me vertelden, identiek aan de versie waar Contador en Co mee rijden (dus niet van dat replica spul dat er alleen hetzelfde uit ziet op het oog)
- monsieurpinot
- Forum-lid HC
Heel goed:G.B. Lux Dream schreef:Heb ze even opgezocht op het www, maar zijn inderdaad fraaie bidons hoor.monsieurpinot schreef:2x Camelback Podium 24 Carbon 710 ml (blijven de mooiste bidons die er zijn m.i.)
Werkt dat systeem met de draaidop een beetje?
Je kunt de bidons dichtdraaien, maar dat doe ik eigenlijk nooit, want het mooie is dat ze ook als je ze niet dichtdraaid eigenlijk alleen vloeistof doorlaten als je er in knijpt. Het doorzichtige tuutje kun je apart verwijderen om goed schoon te maken. Naast handig vind ik het ook nog eens de mooiste bidons die er zijn (zijn er ook in 510 ml)
Laatst gewijzigd door monsieurpinot op 23 jun 2015 12:30, 1 keer totaal gewijzigd.
+1
Ik draai ze dicht wanneer ik de fiets in de auto leg van/naar een fietstocht: geen last van lekken. Ik vind het al jaren de fijnste bidons. Die van Rapha passen mooi bij mijn tita fiets en zijn donker genoeg om niet de kleur van de inhoud prijs te geven... ook een argument.
Ik draai ze dicht wanneer ik de fiets in de auto leg van/naar een fietstocht: geen last van lekken. Ik vind het al jaren de fijnste bidons. Die van Rapha passen mooi bij mijn tita fiets en zijn donker genoeg om niet de kleur van de inhoud prijs te geven... ook een argument.
It takes an awful lot of money to look this cheap - Dolly Parton