Cannondale
Ik denk dat op deze foto de linkse foto de huidige topstone is, rechts die van het jaar voordien.
Waar de oude meer een mat donker antraciet lijkt (met grote merknaam op de schuine buis) , is het huidige model toch meer zwart en satijnglans (met kleine merknaam op de bovenbuis)
Maar het lijkt me een paintjob die vanuit verschillende hoeken en ander daglicht ook een andere schijn krijgt.
De vorige
Ik vind niet meteen een close-up van het 2020 model maar die lijkt me een stuk donkerder
Waar de oude meer een mat donker antraciet lijkt (met grote merknaam op de schuine buis) , is het huidige model toch meer zwart en satijnglans (met kleine merknaam op de bovenbuis)
Maar het lijkt me een paintjob die vanuit verschillende hoeken en ander daglicht ook een andere schijn krijgt.
De vorige
Ik vind niet meteen een close-up van het 2020 model maar die lijkt me een stuk donkerder
-
- Forum-lid
Jij moet wel de aardig aan de lengte zijn
De 105
Lijkt me toch een stuk donkerder dan die van 2019
edit: foto van Topstone groep op Facebook. Toch meer antraciet dus...
Enige manier om zeker te zijn, lijkt me een bezoekje aan een Cannondale dealer en hopen dat die er staat.
Lijkt me toch een stuk donkerder dan die van 2019
edit: foto van Topstone groep op Facebook. Toch meer antraciet dus...
Enige manier om zeker te zijn, lijkt me een bezoekje aan een Cannondale dealer en hopen dat die er staat.
Laatst gewijzigd door hayes op 15 dec 2019 17:25, 1 keer totaal gewijzigd.
-
- Forum-lid
Dit is sinds kort mijn n+1 speeltje
Model fsi 2019
Model fsi 2019
- Dennis Bakker
- Forum-lid
Bedankt voor de moeite man, ziet er goed uit inderdaad. Waar is je LBS?Dennis Bakker schreef: ↑16 dec 2019 09:17 Hier wat foto's van de Topstone 105 in mijn LBS:
Als het licht er goed op valt, dan heeft het een hele mooie antraciete kleur!