foto van je fiets
-
- Forum-lid
Mooie fiets,veel veilige fietskilometers
Olympia Ikon ultegra 2015
Sparta R5T LTD 2019
Giant FASTROAD SL 1 2020
Sparta R5T LTD 2019
Giant FASTROAD SL 1 2020
Ander zadel, nieuw stuurlintje+ketting erop. Pedalen nu ook zwart ipv lime-groen. En 'slam that stem' gedaan (wel nog de i-lock eronder)
Canyon's in 2XL: Aeroad CF SLX '24, Ultimate CF SL '18, AL SLX '18 & Grail2 CF SL '24
- Lcsmet
- Forum-lid HC
Die fiets ken ik. Daar heb je inderdaad een heel erg mooie koop aan gedaanhein69 schreef:Bij deze probeer ik het ook maar eens om een foto van mijn 2é hands zonet aangekochte fiets.
Na een lange speurtocht het juiste en gepaste model gevonden voor een redelijke prijs.
Ik ben toch tevreden over mijn aankoop,de fiets is nog maar 1 jaar oud.
Hopelijk beleef ik hier vele jaren plezier aan.
Merckx San Remo, kader M, Di2, 3T carbon stuur, fulcrum racing quatro.
I know myself like no one else
Nothing to defend
Nothing to defend
3XL natuurlijk ! En met 180mm cranks (omdat de grote merken geen 190-200mm maken)
Op zo'n kabouterfietsje pas ik nou eenmaal niet (proefondervindelijk nog moeten vaststellen dit jaar in de USA, San Diego -> Giant TCR Advanced XL = zadelpen 2 te kort, reach te kort, toen in Las Vegas -> Specialized Roubaix 4 XL , zadelpen 3cm te kort, reach te kort -> BMC 61cm, zadelpen lang genoeg !! Reach te kort).
Op zo'n kabouterfietsje pas ik nou eenmaal niet (proefondervindelijk nog moeten vaststellen dit jaar in de USA, San Diego -> Giant TCR Advanced XL = zadelpen 2 te kort, reach te kort, toen in Las Vegas -> Specialized Roubaix 4 XL , zadelpen 3cm te kort, reach te kort -> BMC 61cm, zadelpen lang genoeg !! Reach te kort).
Canyon's in 2XL: Aeroad CF SLX '24, Ultimate CF SL '18, AL SLX '18 & Grail2 CF SL '24
-
- Forum-lid
Inderdaad mooi,welke zijn het?
Olympia Ikon ultegra 2015
Sparta R5T LTD 2019
Giant FASTROAD SL 1 2020
Sparta R5T LTD 2019
Giant FASTROAD SL 1 2020
- Lcsmet
- Forum-lid HC
Ik vind het maar niets. Smaken mogen, toch zeker nog even, verschillen.RobiOne schreef:Setje andere banden om te kijken hoe het staat. Niet onaardig vind ik.
[img]foto van een fiets[img]
Maar gelukkig hoef jij je daar niets van aan te trekken
I know myself like no one else
Nothing to defend
Nothing to defend