Over de wielersport en zijn beoefenaars.

Mart Smeets

ludo
Forum-lid
Berichten: 199
Lid geworden op: 08 nov 2005 20:20

ludo 07 okt 2010 17:27

Ik vergelijk smeets met ene johan C , ze zijn allebei op het punt gekomen dat ze de onzin die ze uitkramen ook nog voor waarheid nemen, zielig!!!!!! zeg.

geer
Forum-lid
Berichten: 1064
Lid geworden op: 21 dec 2005 16:29

geer 07 okt 2010 17:38

#schaatsen
Het schijnt, gelukkig zo te zijn, dat er geen Ria Visser is dit jaar. Dus van de geile blikken over en weer zijn we een jaartje verlost! Ik schat dat ene ex-madiwodo-onzinshow sidekick tegen over de almachtige smeets gaat zitten.

Wat ik met deze info wil zeggen weet ik ook niet, maar ik verveel me een beetje!

pipootje
Forum-lid
Berichten: 636
Lid geworden op: 24 nov 2006 23:20

pipootje 07 okt 2010 20:00

havana schreef:Derksen is mijn grote held. Over Smeets sprak hij ooit de volgende gevleugde woorden:
Mart Smeets is geen voetbalman, maar een gelikte presentator, vooral van wielrennen en schaatsen. Gasten moeten niet op enige spreektijd rekenen, want de gast van Mart is slechts een figurant. Mart stelt de vragen en geeft bij voorkeur ook het antwoord, Mart wil alle aandacht, want het is Marts show, Marts egotrip. Hij spreekt zijn kijkers toe alsof hij tegen een kleuterklas spreekt.


Dit heet projectie en ik hoop dat Prof. Derksen zich hiervoor laat behandelen bij zijn psychiater. Vervang in bovenstaande tekst rustig de naam Smeets door Derksen en het klopt als een bus. Derksen heeft de wijsheid in pacht en Derksen denkt dat iedereen die een andere mening heeft per definitie een sukkel is. Zeg maar een soort Jan Mulder die ook zo in elkaar zit. Je kent ze wel, die verzetstrijders van na de oorlog: "Ik hoor bij het goede en moreel hoogstaande kamp en de anderen zijn NSB'ers".

Dan is Smeets toch twee klassen beter !
Op toilet gelezen: "Toen pissen plassen werd is het gezeik begonnen"

Gebruikersavatar
daniel1975
Forum-lid HC
Berichten: 39533
Lid geworden op: 11 nov 2004 14:14

Gebruikersavatar daniel1975 07 okt 2010 20:23

Beetje mijn eigen mening en een beetje moderatorrol: mag het niveau hier weer een beetje omhoog? Ik zie hier op de laatste pagina's teksten verschijnen die echt van een extreem laag niveau zijn.
Less is bore

pipootje
Forum-lid
Berichten: 636
Lid geworden op: 24 nov 2006 23:20

pipootje 08 okt 2010 21:10

Jammer, nu valt de discussie meteen stil. Zijn er echt geen mensen die een tekst kunnen produceren die op topniveau is, die ook aan de particuliere fatsoensnormen van de regulatoren voldoet en die zonder rode oortjes door minderjarigen kan worden gelezen en toch een bekende Nederlander afsast ?
Op toilet gelezen: "Toen pissen plassen werd is het gezeik begonnen"

ruud_k
Forum-lid
Berichten: 642
Lid geworden op: 14 mei 2010 18:51

ruud_k 09 okt 2010 00:07

Lang verhaal kort..., Mart is gewoon uitgerangeerd. Gelukkig zie je 'm bij het schaatsen ook steeds minder...

pipootje
Forum-lid
Berichten: 636
Lid geworden op: 24 nov 2006 23:20

pipootje 09 okt 2010 11:10

thunder_road schreef:tja.. als jij de NSB erbij moet halen. Dit vind ik wel vreemd. Dat slaat helemaal nergens op toch. Wat vind je er zelf daar dan van??


Het ging over Derksen en die vergeleek gisteren op TV Nigel de Jong nog met Hitler. ("Hitler was ook een aardige jongen die leuk deed tegen zijn hond en Eva Braun")
Derksen is een slimme man die ook wel weet dat hij appelen met peren vergelijkt, maar dat is een vorm van humor of ironie die juist door de enorme overdrijving een bepaalde vorm van lolligheid creëert, maar waarbij ondertussen wel een punt wordt gemaakt. (beoordeel mensen op gedrag, en niet of ze op sommige momenten aardig overkomen)

Dat NSB verhaal moet je op precies dezelfde wijze interpreteren.

Maar ja als je dat moet uitleggen ...... Dan is dat aan sommige mensen niet besteed zullen we dan maar zeggen. Die missen daar dan de fijne antenne voor.

Ik geef toe dat je op TV of oog-in-oog door een bepaalde vorm van non-verbale expressie die je op papier mist wel beter kunt overbrengen dat er enige vorm van ironie in het spel is.
Op toilet gelezen: "Toen pissen plassen werd is het gezeik begonnen"

deboefvanparma
Forum-lid
Berichten: 746
Lid geworden op: 01 okt 2007 14:49

deboefvanparma 09 okt 2010 11:44

aahhhh, ik begrijp'm nu: NSB'ers gebruikten vaak de fiets natuurlijk.

Overigens is de échte Smeets ondertussen opgestaan:
http://www.youtube.com/watch?v=xP-V4ZY6aBM
De fiets: de ultime ontmoetingsplek
klimgeit

Gebruikersavatar
daniel1975
Forum-lid HC
Berichten: 39533
Lid geworden op: 11 nov 2004 14:14

Gebruikersavatar daniel1975 09 okt 2010 17:25

pipootje schreef:Jammer, nu valt de discussie meteen stil. Zijn er echt geen mensen die een tekst kunnen produceren die op topniveau is, die ook aan de particuliere fatsoensnormen van de regulatoren voldoet en die zonder rode oortjes door minderjarigen kan worden gelezen en toch een bekende Nederlander afsast ?


Als het produceren van teksten op topniveau hier de lat is, vrees ik dat alle posts van jou op deze laatste pagina's gewoon verwijderd kunnen worden. Sowiso het zomaar "afsassen" van BN-ers IMHO geen topniveau.
Blijkbaar voelde je je behoorlijk aangesproken door mijn post, terwijl ik deze voor de volle 100% in zijn algemeenheid plaatste zonder iemand persoonlijk aan te wijzen. Het ging/gaat mij om de toonzetting en de gebruikte terminologie.
Jammer dat je dan zo nodig daaronder weer een post moet plaatsen die een hoge rel-potentie heeft, blijkbaar heb je het dan niet begrepen. En dat terwijl je toch een behoorlijk ontwikkelde fijne antenne denkt te hebben.
We wensen hier op het forum een beetje normale discussies te voeren en dat betekent dat wij als mod-team daar soms een duwtje in de juiste richting proberen te geven. Dat mag je als de mening van een partikuliere regulator afdoen, je zou er ook iets mee kunnen doen.
Less is bore

deboefvanparma
Forum-lid
Berichten: 746
Lid geworden op: 01 okt 2007 14:49

deboefvanparma 09 okt 2010 19:29

Nou, nou heren, ik denk dat we hier wat onnodig uitglijden. Niets mis met de teksten van Pipootje imho. Pipootje roept NSBers (hij is hier waarschijnlijk de enige die dit allemaal zelf nog heeft meegemaakt, dus wie zijn wij dan wel?), Thunderroad politiek correct als hij is ergert zich daaraan, Geer heeft het over geile blikken (zo typisch Geer)en die Boef van Parma is al helemaal niet serieus te nemen m.b.t. het onderwerp Smeets. Maar dat ligt volkomen aan Smeets zelf.

Af en toe, naargelang het onderwerp, moeten we toch de zaken ook met een korreltje zout kunnen nemen.
Forza Forum!
De fiets: de ultime ontmoetingsplek
klimgeit

em
Forum-lid
Berichten: 1335
Lid geworden op: 12 aug 2008 14:22
Locatie: Den Haag

em 09 okt 2010 19:45

Geer schreef:Het schijnt, gelukkig zo te zijn, dat er geen Ria Visser is dit jaar. Dus van de geile blikken over en weer zijn we een jaartje verlost! Ik schat dat ene ex-madiwodo-onzinshow sidekick tegen over de almachtige smeets gaat zitten.


Van mij mag Rene vd Gijp een keertje aanschuiven bij Mart Smeets. Lijkt me wel lachen..!!

pipootje
Forum-lid
Berichten: 636
Lid geworden op: 24 nov 2006 23:20

pipootje 10 okt 2010 16:57

de boef van parma schreef:Nou, nou heren, ik denk dat we hier wat onnodig uitglijden. Niets mis met de teksten van Pipootje imho. Pipootje roept NSBers (hij is hier waarschijnlijk de enige die dit allemaal zelf nog heeft meegemaakt, dus wie zijn wij dan wel?), Thunderroad politiek correct als hij is ergert zich daaraan, Geer heeft het over geile blikken (zo typisch Geer)en die Boef van Parma is al helemaal niet serieus te nemen m.b.t. het onderwerp Smeets. Maar dat ligt volkomen aan Smeets zelf.

Af en toe, naargelang het onderwerp, moeten we toch de zaken ook met een korreltje zout kunnen nemen.
Forza Forum!


Ben ik het wel mee eens. Het vervelendste zijn altijd de mensen die zichzelf zo enorm serieus nemen. Maar ja, aan de andere kant, er moeten natuurlijk ook mensen zijn die hun verantwoordelijkheid nemen, die weten waar de grenzen liggen en die voor ons een lichtend voorbeeld kunnen zijn. Want het begint met een kwinkslag en voor je het weet is iedereen aan de clenbuterol of is het opeens weer oorlog.
Ik zeg "Smeets for president" want dan heb je dat soort problemen niet meer. Ons volk heeft een Leider nodig die ons de weg kan wijzen en kan inspireren. Ik stem op de lijst Smeets.
Op toilet gelezen: "Toen pissen plassen werd is het gezeik begonnen"

Plaats reactie