Parlee
-
- Forum-lid
Leuk nieuw project hoor. Maar zag ik jouw oude Z4 nou in onderdelen op Marktplaats voorbij komen?
Jazeker, de koper deed alsof hij de fiets aan zijn collectie wilde toevoegen maar zei ook dat hij nog nooit van het merk gehoord had… Vervolgens zie ik de fiets in onderdelen voorbij komen op MP en 2ehands.be. Alleen de Meilensteins nog niet gezien.
It takes an awful lot of money to look this cheap - Dolly Parton
-
- Forum-lid
Damn. Maar ja, het is ook maar een fiets
- daniel1975
- Forum-lid HC
Ik denk dat mijn Colnago ook in stukken weg gaat. Is vanmorgen opgehaald, maar denk dat de SR groep, de Shamals en het frame los gaan gezien zijn MP historie en hoe hij naar de fiets keek.
Less is bore
- daniel1975
- Forum-lid HC
Same here, alles was Campa.
Helaas imho de slag gemist qua electronisch schakelen en daardoor veel verloren.
Helaas imho de slag gemist qua electronisch schakelen en daardoor veel verloren.
Less is bore
Kan niet zeggen dat Campa de slag heeft gemist, hun v3 groepen zijn top. Zo ver ik weet ontwikkelen ze nu een WiFi groep die het zich laat aanzien niet meer lang op zich laat wachten.
Nu zelf ook shimano Di2 gebruiker niks mis mee maar als Campa dadelijk de WiFi groep introduceert dan ben ik bang dat ik deze aanschaf.
Nu zelf ook shimano Di2 gebruiker niks mis mee maar als Campa dadelijk de WiFi groep introduceert dan ben ik bang dat ik deze aanschaf.
YFood !!!
- daniel1975
- Forum-lid HC
Alleen onbetaalbaar SR electrisch. Sorry, maar dan heb je de slag gemist.
Less is bore