Thomas Dekker
- daniel1975
- Forum-lid HC
Jammer voor Thomas? Als je met vuur speelt weet je dat je je vingers kunt branden....
Less is bore
-
- Forum-lid
Ik vind het terecht niet jammer. Als je beslist om verboden middelen te gebruiken kun je dit verwachten!
Daniel1975 schreef:Jammer voor Thomas? Als je met vuur speelt weet je dat je je vingers kunt branden....
Zeker...Mijn sympathie had die allang niet meer.... Hij had zo groot kunnen worden.
"Waar een wil is is een weg, waar een weg is wil ik fietsen."
- chassepatate
- Forum-lid
Vreemd, had VDB ook en die werd op handen gedragen...
-
- Forum-lid
Het woord van de dag: retropositief...
Het is de eerste keer dat een renner wordt veroordeeld na het gebruik van dynepo en de eerste keer dat iemand is gepakt nadat een oude urinestaal in een later stadium is herkeurd.
Het is de eerste keer dat een renner wordt veroordeeld na het gebruik van dynepo en de eerste keer dat iemand is gepakt nadat een oude urinestaal in een later stadium is herkeurd.
- daniel1975
- Forum-lid HC
Chasse Patate schreef:Vreemd, had VDB ook en die werd op handen gedragen...
Dat heb ik ook nooit begrepen!
Less is bore
Walter G schreef:Het is de eerste keer dat een renner wordt veroordeeld na het gebruik van dynepo en de eerste keer dat iemand is gepakt nadat een oude urinestaal in een later stadium is herkeurd.
Toch gek dat dat bij Lance nooit gebeurd is, terwijl er van hem ook wat verdachte oude staaltjes zijn....
Toch gek dat dat bij Lance nooit gebeurd is, terwijl er van hem ook wat verdachte oude staaltjes zijn....
Dat wat niet gebeurd is? Het testen of het bekend maken van een uitslag? Testen zal denk ik best wel (stiekem ergens) gebeurd zijn. En als de uitslag positief was geweest dan hadden we dat absoluut gehoord, tenzij men weer wacht tot vlak voor het begin van de Tour. Dus...
Ik zie de bekentenis van TD na zijn positieve plas toch een beetje als een gemiste kans om schoon schip te maken. Die ene keer in je carriere dat je doping gebruikt toevallig getest worden en dan door de mand vallen is mij iets te toevallig. Ik denk dat hij wel meer op zijn kerfstok heeft en vond hem alles behalve overtuigend in de Holland Sport uitzending en andere intervieuws. In plaats van alles te vertellen, volledig transparant te zijn, uitleggen wat die Italiaanse dokter nou echt allemaal met renners doet etc blijft hij vaag en geeft alleen dit positieve plasje toe. Weinig overtuigend, want mijns inziens zou je toch echt anders reageren als dit het hele verhaal zou zijn. Als hij in het verleden meer misstappen gemaakt zou hebben en inzichtelijk zou maken hoe dat werkt als je voor de prestratiedruk / dopingverleidingen zwicht had hij bij mij nog wel een potje kunnen breken. Nu zie ik eigenlijk niet uit naar juli 2011 als hij wellicht zijn terugkeer in het peloton gaat maken... jammer want op zich houd ik wel van de bad boys in de wielrennerij.
Groet
Groet
- chassepatate
- Forum-lid
Ik denk dat als hij alles had prijsgegeven, hij helemaal niet meer op een rentree in het profpeleton hoeft te rekenen...
Dogestyle schreef:Ik zie de bekentenis van TD na zijn positieve plas toch een beetje als een gemiste kans om schoon schip te maken. Die ene keer in je carriere dat je doping gebruikt toevallig getest worden en dan door de mand vallen is mij iets te toevallig. Ik denk dat hij wel meer op zijn kerfstok heeft en vond hem alles behalve overtuigend in de Holland Sport uitzending en andere intervieuws. In plaats van alles te vertellen, volledig transparant te zijn, uitleggen wat die Italiaanse dokter nou echt allemaal met renners doet etc blijft hij vaag en geeft alleen dit positieve plasje toe. Weinig overtuigend, want mijns inziens zou je toch echt anders reageren als dit het hele verhaal zou zijn. Als hij in het verleden meer misstappen gemaakt zou hebben en inzichtelijk zou maken hoe dat werkt als je voor de prestratiedruk / dopingverleidingen zwicht had hij bij mij nog wel een potje kunnen breken. Nu zie ik eigenlijk niet uit naar juli 2011 als hij wellicht zijn terugkeer in het peloton gaat maken... jammer want op zich houd ik wel van de bad boys in de wielrennerij.
Groet
mee eens. hij had een stuk opener kunnen zijn. nu hopen dat-ie de 2 (anderhalf) jaar goed doorkomt en dat-ie najaar 2011 wat moois kan laten zien. want de tour komt te vroeg denk ik..