Ridley
@ Joren rij jij voor team Davo-Lotto mssn? 'K heb namelijk interesse
voor de kledij van Davo
Zelf ben ik op mijn noah aan't wachten,is binnen voor kleurverandering
(van 902a naar 902d).
Daar ik toch nog thuis zit van operatie (discushernia) kan ik toch niet
rijden.
Meteen ook beslist om FSA plasma compact stuur te monteren.
'K zal foto's posten als hij terug gemonteerd is (half april)
voor de kledij van Davo
(van 902a naar 902d).
rijden.
Gotcha schreef:@ Joren rij jij voor team Davo-Lotto mssn? 'K heb namelijk interesse
voor de kledij van Davo
(van 902a naar 902d).
rijden.
Hoeveel kost het om een kleur verandering te laten doen als ik vragen mag? Voor vroegen ze een paar maand terug 500 euro ze moesten het carbon met de hand schuren zeiden ze.
the older i get the faster i used to be
Hoeveel kost het om een kleur verandering te laten doen als ik vragen mag? Voor vroegen ze een paar maand terug 500 euro ze moesten het carbon met de hand schuren zeiden ze.
[/quote]
Ja voor carbonframe is het zo'n 400-500 euro doordat ze met de hand geschuurd worden.
Is veel geld maar 'k heb het ervoor over want ik wou oorspronkelijk mijn noah al in de kleuren rood-zwart-wit (902d) en niet rood-zwart-grijs(902a).
en er zat ook kras op van een ander zijn fiets die gevallen was bij het tegen de muur zetten.
Maar fietsmaker had toen een frame in 902a (was standard in 2009) en heeft hier een goeie korting opgegeven+binnen de week was mijn fiets dan klaar.
En nu ik toch nog niet direct kan fietsen kon ik hem wel 2 maand missen.
Hij is binnen van eind januari en zou hem nu begin april terug hebben.
[/quote]
Ja voor carbonframe is het zo'n 400-500 euro doordat ze met de hand geschuurd worden.
Is veel geld maar 'k heb het ervoor over want ik wou oorspronkelijk mijn noah al in de kleuren rood-zwart-wit (902d) en niet rood-zwart-grijs(902a).
en er zat ook kras op van een ander zijn fiets die gevallen was bij het tegen de muur zetten.
Maar fietsmaker had toen een frame in 902a (was standard in 2009) en heeft hier een goeie korting opgegeven+binnen de week was mijn fiets dan klaar.
En nu ik toch nog niet direct kan fietsen kon ik hem wel 2 maand missen.
Hij is binnen van eind januari en zou hem nu begin april terug hebben.
Gotcha schreef:@ noah,prachtige fiets juist de wielen ben ik niet zo gek van maar
dat is ieder zijn smaak he.
Ps: Hoe bevalt het stuur?
Het Nytro stuur van 4Za is een mooi stuur, maar tijdens het vervangen van nieuwe kabels is onder het stuur aan een kant een stuk kabelgeleiding afgebroken. Dit is door 4Za zeer zwak gemaakt. De kabels zijn dan zogenaamd in het stuur weggewerkt door een (veel te dun) plaatje over de uitholling te lijmen en daarna af te lakken. Ik heb het stuur inmiddels gewisseld met een Pro Stealth Evo stuur. Pro heeft dit veel steviger gemaakt. Vind dit stuur iets prettiger in de hand liggen. Is ook iets smaller bovenop dan het Nytro stuur.
Pedro68 schreef:Mooie bike Noah, veel plezier ermee! Welke maat is deze fiets?
Hoe zijn de ervaringen? Deze staat op mijn lijstje voor mijn nieuwe fiets.
Ik ben met mijn 105 kg en 48 jaartjes jong uiteraard geen wedstrijdrijder. Ben meer een wielertoerist die 3 á 4 keer per week een ritje stampt tussen de 60 en 75 km. Hou wel van flink doorstampen. Met mijn lengte van 1,90 mtr heb ik gekozen voor maat XL.
Heb deze fiets nu vanaf januari en in combinatie met de Xentis spaakwielen (voor mijn lichaamgewicht) ben ik zeer tevreden. Het is ook meer een aero dynamische fiets, maar het design heeft mij de doorslag gegeven om deze fiets aan te schaffen. Al met al een fiets waar ik veel bekijks mee heb onderweg.