Colnago
Mijn nieuwe( 2dehands) fiets, gekocht bij de pedaleur te Doetinchem
Colnago dream met b-stay.
afgemonteerd met dura-ace
mavic Ksyrium elite wielen.
Er komt nog een nieuw zadel op (selle italie signo gel, Wit) en een wit stuurlintje.
Colnago dream met b-stay.
afgemonteerd met dura-ace
mavic Ksyrium elite wielen.
Er komt nog een nieuw zadel op (selle italie signo gel, Wit) en een wit stuurlintje.
"Sommige hellingen in de Tour zijn zo steil, dat de omwonenden er nog nooit iemand hebben zien fietsen. Vandaar dat bekijks."
Tomdejong schreef:Mijn nieuwe( 2dehands) fiets, gekocht bij de pedaleur te Doetinchem
Colnago dream met b-stay.
afgemonteerd met dura-ace
mavic Ksyrium elite wielen.
Er komt nog een nieuw zadel op (selle italie signo gel, Wit) en een wit stuurlintje.
@ Tomdejong,
Hoi Tom !
Prachtige fiets en kleur, en het geplande zadel en stuurlint in het wit maakt het geheel helemaal af dus...... dat vraagt om een nieuw fotootje !
Veel aangename kmtrs toegewenst !
Groeten
Morel.
Peterj schreef:Mooi karretje Tom.
Welke framemaat?
volgens mij een 63, ik weet het niet zeker. hij is precies goed voor mij, ik ben 2 m lang.
"Sommige hellingen in de Tour zijn zo steil, dat de omwonenden er nog nooit iemand hebben zien fietsen. Vandaar dat bekijks."
Pinguin schreef:Timo 2.0 schreef:Pinarello wordt in China gemaakt? Nee hoor, je bent toch niet in dat youtube filmpje getrapt van "Chinese Pina fabriek" terwijl we eigenlijk een Japanse raportage zagen over hun bezoek aan de Pina fabriek in Italië?
Dat is gewoon even in de toekomst kijken...
Wat ik wel apprecieer van Colnago is dat ze er openlijk voor uitkomen. Andere merken doen er erg geheimzinnig over.
Nou heren, bij Pinarello doen ze daar helemaal niet geheimzinnig over. Paar maanden geleden stond een artikel in Tour over o.a. Pinarello. De directie aldaar maakt daar geen geheim van. Alleen de Dogma wordt nog in Italie gebouwd.
Zal kwalitatief ook niets uitmaken. Ik ben wel van mening dat de marges die Pinarello vangt voor haar fietsen absurd hoog moeten zijn. Maar hier geldt natuurlijk de martkwerking.
.Jeroen. schreef:@ Tom
Prachtige fiets!
Ik ga maar eens opletten of ik hem voorbij zie komen
vast wel,
ik fiets regelmatig in montferland! Wel goed opletten, ik ga zoef!!!!!!!!!!!!!!!!zo snel op mijn nieuwe fietsje
"Sommige hellingen in de Tour zijn zo steil, dat de omwonenden er nog nooit iemand hebben zien fietsen. Vandaar dat bekijks."
Timo 2.0 schreef:Pinarello wordt in China gemaakt? Nee hoor, je bent toch niet in dat youtube filmpje getrapt van "Chinese Pina fabriek" terwijl we eigenlijk een Japanse raportage zagen over hun bezoek aan de Pina fabriek in Italië?
Ik meen in een van de vorige nummers van Bicycle News gelezen te hebben dat Pinarello zijn frames in Taiwan laat maken (of China) en afwerkt in Italie . Dit was in een interview met Pinarello himself. I zoek het nog even op.
Verder ben ik het eens met Havana; er is zelf waarschijnlijk meer carbon technology in Taiwan dan waar dan ook.
Timo 2.0 schreef:Pinarello wordt in China gemaakt? Nee hoor, je bent toch niet in dat youtube filmpje getrapt van "Chinese Pina fabriek" terwijl we eigenlijk een Japanse raportage zagen over hun bezoek aan de Pina fabriek in Italië?
O ja, dat filmpje. Moet je het commentaar daar eens lezen ... hilarisch!
-
- Forum-lid
- Berichten: 372
- Lid geworden op: 28 nov 2006 15:09
De nieuwe CX-1 van Grischa Niermann.
Hier
Mijn mening over het frame ,mooi frame alleen vind ik de overgang van frame naar voorvork niet echt geslaagd (van de eerste colnago met geïntegreerd balhoofd).
Hier
Mijn mening over het frame ,mooi frame alleen vind ik de overgang van frame naar voorvork niet echt geslaagd (van de eerste colnago met geïntegreerd balhoofd).
Groetjes
-
- Forum-lid
- Berichten: 372
- Lid geworden op: 28 nov 2006 15:09
BsA schreef:Niermann uses the Carbon 75 fork borrowed from his Extreme-C instead of the CX-1's semi-integrated model.
Het is niet de "echte" vork.
Ach zo ,daar had ik niet op gelet.
Groetjes