Deelnemers stellen zich voor en een uitgebreid scala aan andere onderwerpen.

Vandaag gefietst in 2012

nijkie
Forum-lid HC

Gebruikersavatar nijkie 13 mei 2012 20:24

Ronde van Nijmegen op de racebike erheen en terug.
http://connect.garmin.com/activity/177851729" onclick="window.open(this.href);return false;

Mooie route, heerlijk weer, goede verzorging en leuke gesprekken onderweg...vooral met de dame waarvan ik de opmerking kreeg nou rijdt je helemaal in italiaanse kleding(was wel beetje opvallend) en waarom rij je niet met een italiaanse fiets?
huh jongedame alles aan deze fiets is italiaans....ohhh dacht uit Azie ergens??? jongedame racefiets was een Pinarello,helaas na de holleweg niet meer gezien...maar thanxs.
Sensa GF White edition.
Canyon cf sl8.

rene-canyon
Forum-lid

rene-canyon 13 mei 2012 21:04

Vandaag de rabo cycle tour gereden, leuke rit en goed gepeild.
Helaas waren sommige wegen echt te smal, was op vele kwade blikken van de tegemoetkomend verkeer kwam te staan.

litespeed
Forum-lid

Gebruikersavatar litespeed 13 mei 2012 23:19

girlinred schreef:Afbeelding
Heerlijk, Coffeelovers. Echt een tent voor mij. Lekker genieten van die zwarte drap. 8-) Zonder melk uiteraard... ;) En daarna even bonen halen bij Blanche Dael in de Wolfstraat voor de machine thuis. Top!

soffatti
Forum-lid

soffatti 14 mei 2012 00:39

Vanmiddag met lekker zonnetje 50km gekoerst in Brabant.

robbiey
Forum-lid

robbiey 14 mei 2012 07:48

Afgelopen zaterdag totaal 125 km gefietst, rondje voorne - putten. Nog nooit eerder die kant op geweest. Gestart in Dordreht en met een maat vanaf
Spijkenisse een fantastische tocht zonder stoplichten (wel veel wind!) gepeddeld!.

daniel1975
Forum-lid HC

Gebruikersavatar daniel1975 14 mei 2012 08:22

Zo, gisteren ook nog even 79km weggetrapt in een niet al te winderig Zeeland. Over de bloeiende binnendijkjes op Schouwen Duiveland van oost naar west geslingerd en toen lekker met (zij)windmee via de zuidkant terug. Dit weekend toch weer 230km :)

Afbeelding

Iemand nog een gooi waar deze foto is gemaakt? 8-)
Less is bore

tjansen
Forum-lid

tjansen 14 mei 2012 09:21

nijkie schreef:Ronde van Nijmegen op de racebike erheen en terug.
http://connect.garmin.com/activity/177851729" onclick="window.open(this.href);return false;

Mooie route, heerlijk weer, goede verzorging en leuke gesprekken onderweg...vooral met de dame waarvan ik de opmerking kreeg nou rijdt je helemaal in italiaanse kleding(was wel beetje opvallend) en waarom rij je niet met een italiaanse fiets?
huh jongedame alles aan deze fiets is italiaans....ohhh dacht uit Azie ergens??? jongedame racefiets was een Pinarello,helaas na de holleweg niet meer gezien...maar thanxs.
Tja, je komt tegenwoordig zoveel chinarello's tegen dat het voor mij inmiddels ook een Aziatisch merk is ;)

Panic
Forum-lid

Panic 14 mei 2012 09:30

daniel1975 schreef:Zo, gisteren ook nog even 79km weggetrapt in een niet al te winderig Zeeland. Over de bloeiende binnendijkjes op Schouwen Duiveland van oost naar west geslingerd en toen lekker met (zij)windmee via de zuidkant terug. Dit weekend toch weer 230km :)

Afbeelding

Iemand nog een gooi waar deze foto is gemaakt? 8-)
Ergens aan de Cote d'Azur? ;)
Schitterende fiets trouwens!

nijkie
Forum-lid HC

Gebruikersavatar nijkie 14 mei 2012 12:59

tjansen schreef:
nijkie schreef:Ronde van Nijmegen op de racebike erheen en terug.

Tja, je komt tegenwoordig zoveel chinarello's tegen dat het voor mij inmiddels ook een Aziatisch merk is ;)
Haar Fiets was een pinarello...ik rij kuota
Sensa GF White edition.
Canyon cf sl8.

cannae
Forum-lid

Gebruikersavatar cannae 14 mei 2012 19:44

Gisteren ook de 160km ronde van Nijmegen gereden alleen door panne van mijn maat hebben we meer dan 16 minuten over de gemeten klim gedaan :oops: .

Hij had namelijk binnen 20 meter na de start van de klim een omgebogen derailleur dat in zijn achterwiel stond, nog nooit eerder gezien. Zijn derailleurpad was helemaal omgebogen en zijn derailleur was aardig gemangeld dus verder rijden voor hem was over. Na dat de boel uit het wiel was gehaald waarbij de pad helemaal was afgebroken is hij naar boven gelopen en hebben we hem naar de start/finish geduwd wat vrijwel geheel een lichte afdaling was.

Hij heeft uiteindelijk maar 15 km gereden, de rest van de groep heeft verder gereden maar 20 km verder bij het dorpje de Ooij is bij een ander een spaak in zijn shimano wiel gebroken. Wiel was gelijk krom, de eerdere uitvaller heeft hem uiteindelijk maar opgehaald met de auto.

We bleven uiteindelijk met z'n drieën over, wij hadden weer andere problemen. Na 70km was ik mijn cadans magneet kwijt, bij een ander gaf de batterij van een Garmin de geest na 110 km de derde was gewoon leeg na 150km terwijl we toen nog een km nog twintig moesten (160 van de route + 10 voor het wegbrengen van de eerste uitvaller).
Al met al een mooie tocht.

P.s. ik heb ook de dame in het Italiaanse shirt gezien ze reed trouwens wel met een hele korte broek en met korte mouwen terwijl het toch aardig fris was.
enjoy the ride

marcvmegroot
Forum-lid

marcvmegroot 14 mei 2012 20:45

Dit zijn van die muurtjes die in Zeeland veelal in de oude polders ziet. Ze werden gebruikt voor het inpolderen en later als waterkering.
Ze staan langs het Veerse Meer, je vindt ze in de Quarlespolder, in de polders bij Ritthem etc.
Maar deze die staan als ik me niet vergis aan de Noordkant van de Oosterschelde ofwel de zuidkant van Schouwen als je langs de waterkant fietst over de PLOMPETORENWEG.

Marc
people are strange when you\'re a stranger

http://www.marcvmegroot.com" onclick="window.open(this.href);return false;

daniel1975
Forum-lid HC

Gebruikersavatar daniel1975 14 mei 2012 20:55

De kenner spreekt ;-)

Staan ook bij Scharendijke trouwens.
Less is bore

Gesloten