Pagina 70 van 148
Re: Zwift Island, game / digitale fietswereld / indoor training
Geplaatst: 31 jan 2018 22:01
door BartNL
Naar mijn idee klopt het uit de wind zitten dat deel van Zwift aardig met de realiteit. Wat niet realistisch is dat je niet hoeft te kunnen sturen, niet hoeft te remmen voor bochten en dat er geen wind waait.
Re: Zwift Island, game / digitale fietswereld / indoor training
Geplaatst: 31 jan 2018 22:31
door daniel1975
Wat wel realistisch is, dat het vanavond zelfs op Zwift regende...... het nut daarvan heb ik nooit begrepem.
Re: Zwift Island, game / digitale fietswereld / indoor training
Geplaatst: 31 jan 2018 23:03
door ottorongo
Hopelijk ben je niet geslipt.
Re: Zwift Island, game / digitale fietswereld / indoor training
Geplaatst: 01 feb 2018 06:21
door daniel1975
Nee ging goed, zelfs met velgremmen
Re: Zwift Island, game / digitale fietswereld / indoor training
Geplaatst: 01 feb 2018 07:30
door Heppiebianchi
BartNL schreef: ↑31 jan 2018 22:01
Naar mijn idee klopt het uit de wind zitten dat deel van Zwift aardig met de realiteit. Wat niet realistisch is dat je niet hoeft te kunnen sturen, niet hoeft te remmen voor bochten en dat er geen wind waait.
Heb je hem dan niet goed ingesteld
Re: Zwift Island, game / digitale fietswereld / indoor training
Geplaatst: 01 feb 2018 08:45
door chiapucci78
Rootland schreef: ↑31 jan 2018 16:13
Waar zit het hem nu in dat bij Zwift niet steevast degene met de hoogste watt/kg wint? In theorie is degene met meer watt/kg immers sterker en je hoeft niet bang te zijn voor een lekke band of valpartij o.i.d....
Met name bergop speelt dit een rol. Op het vlakke is degene met het hoogste wattage meer in het voordeel.
https://zwiftinsider.com/getting-beat-people-lower-wkg/
Re: Zwift Island, game / digitale fietswereld / indoor training
Geplaatst: 02 feb 2018 22:04
door Heppiebianchi
Kreeg net dit bericht op mijn Facebook ,maar kan er verder nog niets van vinden.
https://www.knwu.nl/esports
Re: Zwift Island, game / digitale fietswereld / indoor training
Geplaatst: 03 feb 2018 10:27
door opperhoofd
chiapucci78 schreef: ↑01 feb 2018 08:45
Rootland schreef: ↑31 jan 2018 16:13
Waar zit het hem nu in dat bij Zwift niet steevast degene met de hoogste watt/kg wint? In theorie is degene met meer watt/kg immers sterker en je hoeft niet bang te zijn voor een lekke band of valpartij o.i.d....
Met name bergop speelt dit een rol. Op het vlakke is degene met het hoogste wattage meer in het voordeel.
https://zwiftinsider.com/getting-beat-people-lower-wkg/
Met kleine hellingkjes zoals tijdens de Watopia vulcano flat merk ik dat degene om mij heen naar boven schieten en ik een karretje met een zoutzak ingehaakt krijg (waarschijnlijk ben ik die zoutzak
) Wil ik mijn positie houden dan moet ik echt even een W/kg extra bijtrappen.
Het lijkt wel of iedereen 70 kg of minder weegt...
Re: Zwift Island, game / digitale fietswereld / indoor training
Geplaatst: 03 feb 2018 13:19
door Hanz Bé
..... Het lijkt wel of iedereen 70 kg of minder weegt...
Ik verdenk sommige zwifters ervan dat ze bij hun gewicht niet het reëele maar wel hun gedroomde gewicht invullen
Re: Zwift Island, game / digitale fietswereld / indoor training
Geplaatst: 03 feb 2018 13:58
door ridley orion
Zet mijn gewicht altijd op 60 terwijl ik er 58 weeg.
En ik moet berg op ook altijd flink vermogen leveren
Re: Zwift Island, game / digitale fietswereld / indoor training
Geplaatst: 03 feb 2018 16:22
door Heppiebianchi
Ik op 95 en dat is aardig aanploeteren kan ik je zeggen.
Re: Zwift Island, game / digitale fietswereld / indoor training
Geplaatst: 03 feb 2018 17:01
door fgrs
Heppiebianchi schreef: ↑03 feb 2018 16:22
Ik op 95 en dat is aardig aanploeteren kan ik je zeggen.
Kan ik enkel beamen met mijn 95 kg