Deelnemers stellen zich voor en een uitgebreid scala aan andere onderwerpen.

Vandaag gefietst in 2016

Orlok
Forum-lid HC

Gebruikersavatar Orlok 13 mei 2016 20:06

Vandaag de harde noord/noord-oostenwind 4Bf bewoog mij om een rondje rond Lelystad te gaan rijden. Ik wilde wel wat verder maar een afspraak in de middag belemmerde dit, dus . . . . . . . door het bos naar Lelystad en vandaar via Lelystad-Haven en de Oostvaardersdijk weer terug. Goed voor 77km en een paar PR's op de dijk (wind in de rug). :like:

https://www.strava.com/activities/574617502
Er komt een moment dat je wind mee hebt. Pinarello F10 - Ultegra 8050 Di2 - Carbonspeed C50 Tubeless

Heppiebianchi
Forum-lid

Heppiebianchi 13 mei 2016 21:30

Ben ook even lekker wezen uitwaaien N5,dacht moet kunnen.
Gelukkig was het geen koude wind,dat fietst al weer wat makkelijker.
Gezien de tijdsdruk nog een aardig rondje gedaan.
https://www.strava.com/activities/574667587
Olympia Ikon ultegra 2015
Sparta R5T LTD 2019
Giant FASTROAD SL 1 2020

TheTourist
Forum-lid

Gebruikersavatar TheTourist 13 mei 2016 23:52

superb11 schreef:
Mooi fotp's en route! Maar: muggenzifter-modus aan: geografisch gezien heb je het grootste deel van je tocht in Twente gefietst. Muggenzifter-modus uit.
Maar ja wij oosterlingen halen Holland en Nederland ook wel eens door elkaar.

In ieder geval leuk dat je genoten hebt van het land achter de IJssel.
Dank! En ja klopt. Wat ik uiteraard bedoelde was dat het mijn laatste rit van onze vakantie in de Achterhoek was.

Overigens inderdaad heel tof om weer een bericht van de hand van Le Grimpeur te lezen. Ik moest nog aan u denken bij mijn zoektocht naar leuke routes voor onze vakantie in de Verdon deze zomer. Ik hoop dat het bericht een teken van verdere verbetering is.
Canyon Aeroad CF SLX 7.0

fredmtb-sport
Forum-lid
Contact

Gebruikersavatar fredmtb-sport 14 mei 2016 19:38

Aardig uitgekiend gisteren en vandaag als ik naar het weertje kijk.
Gisterenmorgen op tijd een rondje van 101 km op de EVO gedaan. Lekker rondom de Loosdrechtse en Vinkenveense plassen getrapt. Lekker zonnetje, iets meer wind dan verwacht. Maar denk het best vh hele weekend.
Afbeelding
https://www.strava.com/activities/574520321

Vanmorgen maar gekozen voor de bossen ipv de weg. Met de auto naar de parkeerplaats van Amerongen. Extra bidon naast de auto en vanaf daar (domweg) 5 ronden op dit schitterend mooie parcours gereden.
Bijna geen seconde rust of concentratie verliezen want parcours vergt best eea van je. 1 maal er even naast gelegen, gelukkig zonder botjes breken en weer verder.
Alle rondjes net binnen de 60 min., dus lekker constant. Na iets minder dan 5 uur stond er 92,5 km / 1.250 hm op de teller. Inderdaad niet veel km's maar wel hele leuke km's.
Verder naast zere benen ook zere armen van al het gestuiter.
Afbeelding

https://www.strava.com/activities/575520656
Met grote groepen tegenwoordig wielrennen op de openbare weg?
Zou verboden moeten worden..........

Jac
Forum-lid

Jac 14 mei 2016 21:04

Om de massa van de Borretti tocht te ontlopen, vanmorgen samen met een Vélo maatje een rondje Zaltbommel gedaan over dijken, dijken en nog eens dijken, wel heel erg mooi maar het viel niet altijd mee met de harde wind . Totaal 163 km met toch nog ruim 28 gem ondanks de wind.

Verstuurd vanaf mijn GT-I9195 met Tapatalk
Cannondale Supersix evo hm Sram red Etap Blauw
Cannondale Supersix evo hm Sram red Etap Grijs

senior
Forum-lid

senior 14 mei 2016 22:10

superb11 schreef:
Bianchi-Ber schreef:Supermooie laatste rit in de Achterhoek vandaag. 70 km, met wat onverharde wegen door bossen, een stukje Duitsland en helaas de nog steeds voortdurende windkracht 4 uit het oosten.. Maja..

https://www.strava.com/activities/573509022
Mooi fotp's en route! Maar: muggenzifter-modus aan: geografisch gezien heb je het grootste deel van je tocht in Twente gefietst. Muggenzifter-modus uit.
Maar ja wij oosterlingen halen Holland en Nederland ook wel eens door elkaar.

In ieder geval leuk dat je genoten hebt van het land achter de IJssel.

En zelf vanmiddag grofweg de Achterhoekse lus van de Giro-etappe gefietst, maar dan in omgekeerde richting. Dus vanaf Doesburg via Baak, Vorden en Lochem naar Borculo, en via Ruurlo en Zehem weer terug naar huis. Zoals wel vaker precies 100 km. Zalig weer, wel aardig wat wind, maar je hoort me niet klagen met de vooruitzichten voor het weekend in het achterhoofd....
Wij oosterlingen weten exact het verschil tussen Holland en Nederland. Het zijn die Hollanders die het verschil niet weten omdat ze denken dat voor Utrecht het land ophoudt :mrgreen:

plantagenet
Forum-lid

Gebruikersavatar plantagenet 14 mei 2016 22:29

Vanmiddag een Bianchi tour van Konijn Cycling Centre in Hoorn gereden. Leuk om zo een aantal verschillende Bianchi fietsen bij elkaar te zien. Het weer kon beter, maar toch op een paar buien na redelijk droog gereden. Tochtje was 59 km, uit en thuis 80 km op de teller.
Weer of geen weer....één van twee is er altijd

bluv107
Forum-lid

bluv107 14 mei 2016 22:40

senior schreef:
Wij oosterlingen weten exact het verschil tussen Holland en Nederland. Het zijn die Hollanders die het verschil niet weten omdat ze denken dat voor Utrecht het land ophoudt :mrgreen:
Vertel..., is dat niet zo dan? :mrgreen:
It takes an awful lot of money to look this cheap - Dolly Parton

bee-em
Forum-lid

bee-em 14 mei 2016 23:26

Wolfhound32 schreef:Inderdaad fijn weer van je te horen Grimpeur.
+1. Goed om te zien dat je nog steeds meeleest. Betekent deze reactie van jou dat je nu zelfstandig kunt reageren? Zou fijn zijn als je ons kunt c.q. wilt laten weten of er nog verbetering is opgetreden. In ieder geval heel veel sterkte.

Gastheerg
Forum-lid HC
Contact

Gebruikersavatar Gastheerg 15 mei 2016 10:16

+1 voor Grimpeur!

Gister een rondje Brabant met ene groep oud collega's. Veel wind maar wel droog gehouden en later bleek dat we echt tussen de buien zijn doorgeglipt.

Deelnemer uit Limburg had voor vlaai gezorgd
Afbeelding

Twijfel tussen kort en lang. Was zelf lekker voor lang gegaan. Met de zon voor de wind kon je best wat minder aanhebben maar op de open stuk vond ik de wind toch fris (en hard :mrgreen: )
Afbeelding

7 km rechte weg tegen de wind..................
Afbeelding

Donker luchten maar we hielden het droog
Afbeelding

Slingeren op de dijk met de wind steeds uit een ander "oekske"
Afbeelding

What else :mrgreen:
Afbeelding

.jeroen.
Forum-lid

.jeroen. 15 mei 2016 19:42

Vandaag mijn vuurdoop in de Ardennen gehad. Om zeven uur in de ochtend bij mijn maatje in de auto gesprongen en naar Spa gereden. Aldaar de auto geparkeerd om een mooie tocht te maken. De weersvoorspellingen waren vooraf niet al te best, maar het bleef gelukkig bij wat gespetter en een kort hagelbuitje. Onderweg mooie hellingen als de Stockeu, Côte d'Amermont en Côte de Wanne. Al was eenmaal thuis de trap naar boven misschien wel het zwaarste.. ;) Al met al 98,4km en ruim 2100 hoogtemeters in goed gezelschap: top dagje!

https://www.strava.com/activities/577019725

Afbeelding

DeletedUser01
Forum-lid

DeletedUser01 15 mei 2016 20:11

Mooie ervaring!

Plaats reactie