Marianne Vos !
Tussen al het geweld in van de Tour is Vos ook lekker onderweg.
Marianne Vos heeft woensdag in de Giro Rosa haar tweede ritzege op rij geboekt. De renster van Rabobank-Liv was in de vijfde etappe in een sprint te sterk voor Giorgia Bronzini en Shelley Olds.
Vos was dinsdag ook al de beste in een sprint.
De wereldkampioene houdt de roze leiderstrui om haar schouders.
Marianne Vos heeft woensdag in de Giro Rosa haar tweede ritzege op rij geboekt. De renster van Rabobank-Liv was in de vijfde etappe in een sprint te sterk voor Giorgia Bronzini en Shelley Olds.
Vos was dinsdag ook al de beste in een sprint.
De wereldkampioene houdt de roze leiderstrui om haar schouders.
Ook halverwege de berg kun je mooi uitzicht hebben
- daniel1975
- Forum-lid HC
Met alle respect voor de meiden, maar de overheersing van Liv is echt heel slecht voor het dameswielrennen imho.
Less is bore
- amclassic-fan
- Forum-lid HC
Ze hebben vandaag naar je geluisterd en Emma Pooley laten winnendaniel1975 schreef:Met alle respect voor de meiden, maar de overheersing van Liv is echt heel slecht voor het dameswielrennen imho.
Iedereen die sneller fietst dan ik is verdacht van doping! Wat zijn er toch veel dopingklanten tegenwoordig :O
Marianne Vos heeft zondag voor de derde keer de Ronde van Italië op haar naam gebracht. Haar leidende positie kwam in de negende en laatste etappe over 80,1 kilometer van Trezzo Sull'Adda - Madonna del Ghisallo niet meer in gevaar.
Vos eindigde in de rit als derde achter de Britse Emma Pooley en de Française Pauline Ferrand Prevot. Voor Pooley was het haar tweede overwinning op rij.
Vos won de Giro eerder in 2011 en 2012. Ze won in deze editie vier etappes.
Vos eindigde in de rit als derde achter de Britse Emma Pooley en de Française Pauline Ferrand Prevot. Voor Pooley was het haar tweede overwinning op rij.
Vos won de Giro eerder in 2011 en 2012. Ze won in deze editie vier etappes.
Basso Astra - Wilier Gran Turismo - http://www.dvn.nl/
- daniel1975
- Forum-lid HC
Vandaag Liv 2-3-4 in etappe en 1-2-3 in eindstand volgens mij.
Less is bore
fietsen doe ik net als een prof,
veel pillen, spuitjes en bloedtransfusies, anders wordt het een sof
veel pillen, spuitjes en bloedtransfusies, anders wordt het een sof
- daniel1975
- Forum-lid HC
Beetje non-bericht. Tuurlijk baalt een topsporter hier van.
Less is bore
Er is gezonde competitie tussen de 3 vrouwen die op het podium stonden in Zolder en Diegem , heb alleen Marianne Vos niet voor de Micro gehad en Pauline ferrand Prevot in Diegem na de wedstrijd maar geen onvertogen woord.
Viel me overigens wel op de Pauline niet in de Liv - Giant bus zat die daar Groot uit hadden gepakt in Diegem , had PFP achter op het renners kwartier waar ze achter de bus los zat te rijden , Katerina Nash was zelfs lovend over Marianne maar rijd zelf ook erg hard momenteel en deze 3 rensters zijn ook de kandidaten in Tabor waar mijn voorkeur uit gaat naar Nash vanwege het thuis voordeel.
Mtbfool
Viel me overigens wel op de Pauline niet in de Liv - Giant bus zat die daar Groot uit hadden gepakt in Diegem , had PFP achter op het renners kwartier waar ze achter de bus los zat te rijden , Katerina Nash was zelfs lovend over Marianne maar rijd zelf ook erg hard momenteel en deze 3 rensters zijn ook de kandidaten in Tabor waar mijn voorkeur uit gaat naar Nash vanwege het thuis voordeel.
Mtbfool