Canyon
Nou, je klaagt toch behoorlijk en dat terwijl er nog een maand de tijd is.... Overigens wel bizar dat dit door een remkabeltje zou kunnen komen? Ik neem aan eigenlijk dat die het eerder zal begeven dan de as maar dat weet ik natuurlijk niet zeker. Wel enorm balen voor je natuurlijk. Ik heb wel een 3D crankstel liggen wat je zou mogen lenen maar dit is volgens mij een 3D+ dus dan heb je daar weinig aan...... Ik neem overigens aan dat Canyon met deze foto's ook al wel wat kan zien of niet?
Aeroad
Grail
Ultimate
Grail
Ultimate
Dat ziet er inderdaad uit alsof hij langs een draaibank is geweest! Ook zie je een tweede ring zitten wat op de andere kabel kan duiden. Om dit snel af te handelen zou ik ook naar de eerder genoemde opties gaan.
Scott Foil 20 2013
Sram Red/Force 22
Zipp SL Stem
Ritchey Neo Classic
Fizik Antares R3
Sram Red/Force 22
Zipp SL Stem
Ritchey Neo Classic
Fizik Antares R3
Zonder dat Canyon er conclusies aan kon trekken is het verhaal van de kabels heel ver gezocht (dus het verhaal van de lokale fm), maar alles wijst wel in die richting. De breuk zit even ver als de afgesleten remkabel. Ik ga morgen ook even richting oud service center in Heerlen (Molenberg), ondanks dat ze geen service center zijn zal er vast nog wel wat kennis zitten.tomtom schreef:Nou, je klaagt toch behoorlijk en dat terwijl er nog een maand de tijd is.... Overigens wel bizar dat dit door een remkabeltje zou kunnen komen? Ik neem aan eigenlijk dat die het eerder zal begeven dan de as maar dat weet ik natuurlijk niet zeker. Wel enorm balen voor je natuurlijk. Ik heb wel een 3D crankstel liggen wat je zou mogen lenen maar dit is volgens mij een 3D+ dus dan heb je daar weinig aan...... Ik neem overigens aan dat Canyon met deze foto's ook al wel wat kan zien of niet?
- arnoudrace
- Forum-lid
Vervelend dit. Welk frame hebben we het eigenlijk over? Staalkabels worden als zaag gebruikt. Harder dan alu, dus zo raar vind ik het niet, behalve dat je kabel compleet verschoven is...
Canyon ultimate CFSL '16 Rotor/DA 9001 mix, Reynolds Assault + Strike
Canyon Inflite CF
Canyon Inflite CF
Ik denk dat het een aeroad is, bij mij zouden de kabels namelijk ook de as kunnen raken.
Maar deze is nu beschermd door de lager behuizing.
http://www.bikeparts4u.nl/race/bottom-b ... -press-fit
Maar deze is nu beschermd door de lager behuizing.
http://www.bikeparts4u.nl/race/bottom-b ... -press-fit
triathlon
-
- Forum-lid
Op Bikemotion was de Ultimate SLX er niet helaas. Had die nieuwe zilveren kleur wel een in het echt willen zien.
Vandaag ook bij Bikemotion geweest. Omdat dit ( Koblenz geen optie ) eigenlijk de enige mogelijkheid was de fietsen/kleuren in het echt te zien, viel mij het aantal fietsen tegen. Erg jammer. De Ultimate CF SL is in het echt, echt een vette fiets. De CF SLX stond er alleen in Giro roze. Had deze graag in de kleuren gezien die ook te bestellen zijn, De Aeroad CF SLX was er alleen in het rood. Die viel mij in het echt tegen. Had deze graag in Stealth gezien. Baal nu wel dat ik de Aeroad SL tijdens de laatste sale heb laten schieten. Deze is alleen met compact te koop en dat wil ik niet.
Nog liefhebbers voor foto's?
Nog liefhebbers voor foto's?
Concorde, Colnago master, Batavus, Canyon Aeroad CF SLX Disc 8.0 Di2
-
- Forum-lid HC
http://www.fiets.nl/forum/viewtopic.php ... s+plaatsenARB schreef:Kan iemand mij in PB uitleggen hoe ik foto's plaats?
What makes the boat go faster?