Wat heb jij voor het laatst gekocht?
- Matthijs1973
- Forum-lid
een Giro Aeon, ter vervanging van mijn beschadigde Aeon Ik heb nog zitten twijfelen over de Synthe maar die staat niet zo goed op mijn bolletje, wel lekkere prijsjes bij Mantel overigens
Ik heb al 3 witte shirts, persoonlijk nooit last van.Jorisee schreef:Hoe hou je dat schoon dan? Mijn witte shirtjes zijn altijd heel snel niet meer wit. Allemaal spetters van het achterwiel...havana schreef:Met kortingscode hier van 't forum voor "slechts" 88 euro: mijn eerste Rapha-shirt...
Niet aandoen bij regen of met een spatbord rijden
Tijdens m'n bikefit bij een Specialized Concept Store mij late verleiden door onderstaande schoentjes... Stonden aan -50% Heb 75€ betaald dacht ik, goeie prijs, online zie ik ze op diverse sites staan voor 170€.
MY23 ORBEA Orca M31e LTD - road
MY23 ORBEA Terra M31e TEAM 1x - gravel
MY23 ORBEA Terra M31e TEAM 1x - gravel
- Sweety2008
- Forum-lid
Gisteren bij de Giant Store in Tegelen een kleiner zadeltasje voor de racefiets. De grote van BBB komt op de sport hybride fiets.
Ghost Nivolet 6LC
- depoldertoerist
- Forum-lid
- Contact
Een sigma rox 10.0 set (wit)
BIKE to Work. Work to Eat. Eat to live. Live to BIKE
- Matthijs1973
- Forum-lid
even bij Mantel bakje koffie gedronken, voor ik het wist zat de mandje bijna vol
SIS gel box (30 voor 33 eurootjes)
SIS energy drink
Muc-Off borstelset
Muc-Off spons
Muc-Off kettingreiniger
Pro PU Sl stuurlint
en een Trivio presentatiestandaard
Helaas kon het BMC Teammachine frame niet in het mandje.....heb er maar even bij staan dromen...
SIS gel box (30 voor 33 eurootjes)
SIS energy drink
Muc-Off borstelset
Muc-Off spons
Muc-Off kettingreiniger
Pro PU Sl stuurlint
en een Trivio presentatiestandaard
Helaas kon het BMC Teammachine frame niet in het mandje.....heb er maar even bij staan dromen...
- Globeskater1983
- Forum-lid
Fulcrum 5 wielen en een paar nieuwe shimano fietsschoenen =)
- Emielepiel
- Forum-lid
- Contact
Een nieuwe bibshort (Assos T.NeoPro S7)
- Wiliertoerist
- Forum-lid
Voor het einde van de 20% kortingsactie nog wat geld in het bodemloze zwarte gat gegooid.
Eruit gehaald:
Eruit gehaald:
Een Garmin Edge 25. Ik was al een tijdje op zoek naar een kleine simpele gps fietscomputer met basic route informatie (lijntje volgen), smartphone integratie en ant+.
Het regende net al bijna te hard om naar de schuur te lopen om hem op m'n fiets te monteren dus hoe hij bevalt weet ik nog niet. Software installeren en route maken/uploaden gaat in ieder geval goed.
Het regende net al bijna te hard om naar de schuur te lopen om hem op m'n fiets te monteren dus hoe hij bevalt weet ik nog niet. Software installeren en route maken/uploaden gaat in ieder geval goed.