Pinarello
-
- Forum-lid
Beste mensen,
Ik ben benieuwd naar jullie meningen! Ik heb nu een zwart/rode Most Tigermax-stuurpen op m`n Pina. Prima stuurpen, maar het oog wil ook wel eens wat. Dus wil ik hier eigenlijk een geheel zwarte (of carbon grijze) stuurpen op laten zetten.
Stel dat ik bij Most wil blijven: Wat is dan de opvolger van de 'Most Tigermax-stuurpen'? (volgens mij is de 'tigermax' namelijk niet meer gangbaar, maar kan niet achterhalen wat dan de nieuwe naam is van dit type stuurpen.)
Maar vinden jullie dat op een Pina er in principe altijd een Most-stuurpen op moet? Of zijn er ook andere meningen toegedaan hier op dit forum?
En welk merk komt dan het eerst in aanmerking? Zelf ben ik namelijk ook wel gecharmeerd van Deda-stuurpennen.
Ben benieuwd naar de meningen!!
Gr. Giroditaliafan
Ik ben benieuwd naar jullie meningen! Ik heb nu een zwart/rode Most Tigermax-stuurpen op m`n Pina. Prima stuurpen, maar het oog wil ook wel eens wat. Dus wil ik hier eigenlijk een geheel zwarte (of carbon grijze) stuurpen op laten zetten.
Stel dat ik bij Most wil blijven: Wat is dan de opvolger van de 'Most Tigermax-stuurpen'? (volgens mij is de 'tigermax' namelijk niet meer gangbaar, maar kan niet achterhalen wat dan de nieuwe naam is van dit type stuurpen.)
Maar vinden jullie dat op een Pina er in principe altijd een Most-stuurpen op moet? Of zijn er ook andere meningen toegedaan hier op dit forum?
En welk merk komt dan het eerst in aanmerking? Zelf ben ik namelijk ook wel gecharmeerd van Deda-stuurpennen.
Ben benieuwd naar de meningen!!
Gr. Giroditaliafan
- daniel1975
- Forum-lid HC
Elke mooie pen voldoet. Mijn voorkeur is black on black of zwart/wit van Deda of 3T.
Less is bore
Je haalt me de woorden uit het toetsenbord.
Stuurpennen zijn echt de minst interessante onderdelen van racefietsen.
Herhaal dit niet onnodig
Ik herhaal , herhaal dit niet onnodig
Ik herhaal , herhaal dit niet onnodig
-
- Forum-lid
Dank jullie voor de reacties!! Heb gekozen voor een Deda Zero 100 Performance 'Black on Black". Volgens mij past deze goed bij m`n rode Pina en m`n zwarte stuur!!.
Komende week komt `ie ergens binnen bij m`n FM en wordt `ie erop gemonteerd.
Ben heel benieuwd!!
Gr. Giroditaliafan
Komende week komt `ie ergens binnen bij m`n FM en wordt `ie erop gemonteerd.
Ben heel benieuwd!!
Gr. Giroditaliafan
- daniel1975
- Forum-lid HC
Serge van Koers.cc
Geen pina dealer, maar wel vakman. Het lijkt allemaal spannender dan het is met het hameren, maar valt wel mee. Ik doe het inmiddels zelf. Ik was ook >20jr klant bij Wim.
Geen pina dealer, maar wel vakman. Het lijkt allemaal spannender dan het is met het hameren, maar valt wel mee. Ik doe het inmiddels zelf. Ik was ook >20jr klant bij Wim.
Less is bore
-
- Forum-lid HC
- daniel1975
- Forum-lid HC
+1
Waarom de keuze voor die crank? Mooi ding, maar ik vind persoonlijk de graphics op het kettingblad niet echt fraai.
Waarom de keuze voor die crank? Mooi ding, maar ik vind persoonlijk de graphics op het kettingblad niet echt fraai.
Less is bore