Daarom hangt er een zadeltas aan, dat leidt de aandacht af en geeft een ander soort oogontsteking.Supergrover schreef:@willem... mooie fiets, kan alleen maar niet wennen aan die zadelpen. Wat een gedrocht...
foto van je fiets
Herhaal dit niet onnodig
Ik herhaal , herhaal dit niet onnodig
Ik herhaal , herhaal dit niet onnodig
- Supergrover
- Forum-lid HC
Keezx schreef:Het viel me wel op, maar ik heb er geen mening over.marcelc schreef:
Valt mee dat niemand de behoorlijk ovale bladen op is gevallen
Geloof ik geen reet van....
- Supergrover
- Forum-lid HC
HahahaKeezx schreef:Daarom hangt er een zadeltas aan, dat leidt de aandacht af en geeft een ander soort oogontsteking.Supergrover schreef:@willem... mooie fiets, kan alleen maar niet wennen aan die zadelpen. Wat een gedrocht...
Zet die pen dan op een Pina, één grote kreukelzone...
Ze zaten wel op mijn trainingsfiets ( giant TCR ) deze is alleen doorgeschoven naar mijn zoon en mijn nieuwe fiets heeft een andere BCD dus de prOval bladen pasten hier niet op....RKN schreef:Maar die zitten niet op je trainingsfiets?marcelc schreef:
(wat ook wel een leuk karretje is!)
Moet je dan niet wennen als je vd ene naar de andere fiets overstapt?
Was ook bang dat ik er last van zou hebben, maar heb er totaal geen last van, het gevoel is natuurlijk iets anders maar zeker als je een wat hogere trapfrequentie aanhoud is het geen probleem..
Met de ovale bladen merk ik vooral het voordeel in de triathlons als ik de overgang naar het lopen maak, dit gaat echt makkelijker als dat ik met rond heb gereden, dit verschil merk ik goed als ik met trainen rond rijd en daarna gelijk ga hardlopen ( miinder als 1 minuut ertussen ), als ik van de focus afkom gaat dit een stuk makkelijker terwijl ik hier toch mijn benen meer op belast
inderdaad, waarom zou ik meer voor me wielen betalen als nodig is, ik rijd nu 2 jaar wedstrijden met deze wielen, hiermee worden ze zeker niet gespaart, zeker omdat ik niet 1 van de lichtsten ben en ze geven geen krimp...Keezx schreef:Mensen die daarmee vrijwillig rijden, willen daar niet heel veel voor betalen.Martin78 schreef:uit nieuwschierigheid, hoe zie jij zo dat het China wielen (zouden) zijn?Keezx schreef:China met FOCUS stickers
voor hoop mensen is misschien 650 euro niet veel maar ik vind het toch echt een hoop geld
meeste mensen hebben er wel een mening over, terwijl ze er geen ervaring mee hebben, dat is wat anders, en dan bedoel ik niet een rondje ermee rijden maar 5000km ervaring met prOval.Supergrover schreef:Keezx schreef:Het viel me wel op, maar ik heb er geen mening over.marcelc schreef:
Geloof ik geen reet van....
ik stond toen ik eraan begon ook sceptisch tegenover en weet ook dat het niet algemeen geaccepteerd is, voor triathleten werkt het heel goed en zie je ook veel mensen met ovaal rijden om de overgang naar lopen makkelijker te maken
Gelukkig vind ik het zelf helemaal niet storend;-)... zeker op parcoursen met kasseien / klinkers heeft zo'n zadelpen echt zn meerwaardeKeezx schreef:Daarom hangt er een zadeltas aan, dat leidt de aandacht af en geeft een ander soort oogontsteking.Supergrover schreef:@willem... mooie fiets, kan alleen maar niet wennen aan die zadelpen. Wat een gedrocht...
Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
Specialized Roubaix SL6 Expert '20 Ultegra Di2