Deelnemers stellen zich voor en een uitgebreid scala aan andere onderwerpen.
-
Sieper
- Forum-lid
- Berichten: 1747
- Lid geworden op: 07 okt 2013 17:36
Sieper
27 apr 2017 21:18
DvanW gaat gewoon graag lang fietsen!
-
DvanW
- Forum-lid
- Berichten: 402
- Lid geworden op: 27 aug 2011 15:25
- Locatie: Utrecht
DvanW
27 apr 2017 21:41
TKMP schreef:of is dat een piep klein kettingblad?
Wel iets kleiner dan gebruikelijk, is een 46, maar ja met deze maat lijkt alles klein
-
TKMP
- Forum-lid
- Berichten: 1500
- Lid geworden op: 02 aug 2013 21:03
TKMP
28 apr 2017 10:08
klein is best prima hoor, ligt je ketting ten minste in het bruikbare deel van je pion, iig voor ons als stervelingen.
ik rijd ook sinds een jaar met een 48 ipv een 53.
het vertekend met zo,n groot frame.
als ik met mijn 1,73 voor jou fiets zit je alsnog in de wind
-
bigfloor
- Forum-lid
- Berichten: 1147
- Lid geworden op: 14 apr 2008 19:16
- Locatie: Hengelo
bigfloor
28 apr 2017 13:34
Daar zal ik dan ook wel last van hebben (geen voordeel van iemand die voor me rijd)
Canyon's in 2XL: Aeroad CF SLX '24, Ultimate CF SL '18, AL SLX '18 & Grail2 CF SL '24
-
Bospaadje
- Forum-lid
- Berichten: 1696
- Lid geworden op: 17 okt 2016 15:46
Bospaadje
28 apr 2017 22:49
Ondanks de grote maat is deze nog mooi in balans wat mij betreft
-
Naambezet
- Forum-lid
- Berichten: 374
- Lid geworden op: 04 jun 2014 23:38
Naambezet
29 apr 2017 00:09
TKMP schreef:klein is best prima hoor, ligt je ketting ten minste in het bruikbare deel van je pion, iig voor ons als stervelingen.
ik rijd ook sinds een jaar met een 48 ipv een 53.
het vertekend met zo,n groot frame.
als ik met mijn 1,73 voor jou fiets zit je alsnog in de wind
48*11 is echt niet genoeg in Nederland. Dan kom je niet eens mee met sprintjes
-
Naambezet
- Forum-lid
- Berichten: 374
- Lid geworden op: 04 jun 2014 23:38
Naambezet
29 apr 2017 00:10
Bospaadje schreef:Ondanks de grote maat is deze nog mooi in balans wat mij betreft
Waarschijnlijk omdat het stuurtje geslammed is, anders stak er nog een mooie toren bovenuit dat 'm nog hoger maakt
-
TKMP
- Forum-lid
- Berichten: 1500
- Lid geworden op: 02 aug 2013 21:03
TKMP
29 apr 2017 21:19
48*11 is echt niet genoeg in Nederland. Dan kom je niet eens mee met sprintjes
bij 110r/min haal je net de 60 volgens mij?! ik als sterveling is dat best prima,
ik merkte vooral bij t afdalen dat t snel ophoudt
-
bigfloor
- Forum-lid
- Berichten: 1147
- Lid geworden op: 14 apr 2008 19:16
- Locatie: Hengelo
bigfloor
29 apr 2017 23:00
Waarschijnlijk omdat het stuurtje geslammed is, anders stak er nog een mooie toren bovenuit dat 'm nog hoger maakt
En dat kan omdat ik niet alleen hele lange benen maar ook de bijpassende hele lange armen heb.
Canyon's in 2XL: Aeroad CF SLX '24, Ultimate CF SL '18, AL SLX '18 & Grail2 CF SL '24
-
DeletedUser02
- Forum-lid HC
- Berichten: 4290
- Lid geworden op: 23 jul 2009 02:25
DeletedUser02
30 apr 2017 08:14
Naambezet schreef:TKMP schreef:klein is best prima hoor, ligt je ketting ten minste in het bruikbare deel van je pion, iig voor ons als stervelingen.
ik rijd ook sinds een jaar met een 48 ipv een 53.
het vertekend met zo,n groot frame.
als ik met mijn 1,73 voor jou fiets zit je alsnog in de wind
48*11 is echt niet genoeg in Nederland. Dan kom je niet eens mee met sprintjes
Bullshit, ik rij 46x12 en win meestal de sprintjes. Met 48x11 moet ik ruim boven de 70 p/u trappen wat ik bij lange na niet haal.
Er zijn situaties waar het krap wordt, windkracht 5 in de rug, naar beneden en bij een lange sprint. In dat geval is het soms niet te doen om een cadans van 130-140 vol te houden, maar ik heb er nog nooit een sprintje (met vrienden) om verloren.
-
jwkeij
- Forum-lid
- Berichten: 1845
- Lid geworden op: 16 jan 2013 15:06
jwkeij
30 apr 2017 22:01
Het stalen ros maar weer eens uitgelaten op JM_H's favoriete gravel dijkje.
Hier met nieuwe Ambrosio mtb-wielen met schijven en Dugast tubes.
WiND - 56 - / Waltly - Expedition Overlander
-
JM_H
- Forum-lid
- Berichten: 1235
- Lid geworden op: 25 jul 2013 13:17
- Locatie: Betuwe
JM_H
30 apr 2017 22:16
Heel herkenbaar, blijft leuk om daar vol gas overheen te gaan. Of juist te genieten van de omgeving.