Pagina 695 van 1091

Geplaatst: 30 mar 2010 22:33
door jona91
precies uit tractorbanden gesneden:)

Geplaatst: 30 mar 2010 22:41
door bianchisl3
de monsternaar schreef:
las werk is inderdaad niet proper

cervelo staat er ook inderdaad te groot op


Het laswerk is wel verbeterd lijkt het. Hieronder 2 foto's van Cervelo de bovenste is de eerste foto die werd vrijgegeven, de onderste zoals de T1 nu op de Cervelo-site staat. Het laswerk bij het balhoofd is duidelijk anders.

De merknaam blijft idd raar groot.

Afbeelding

Geplaatst: 30 mar 2010 22:45
door daniel1975
Vreemd genoeg kan dit systeem bij auto's wel werken en krijg je vooraf -doorgaans - redelijki betrouwbaar de levertijd te horen.
Dat is wel iets anders, aangezien de fabrieken daar vaak continue bepaalde lijnen draaien. En dan wordt jouw auto ingepland in het strakke schema.

Geplaatst: 30 mar 2010 22:51
door litespeed
De vergelijking met auto's gaat (deels) mank, voor zover ik het kan overzien, omdat automerken veelal eigen fabrieken hebben. Waar ze dus zelf invloed op het productieproces hebben. Bij de productie van carbonnen fietsframes is dit veel minder het geval.

Geplaatst: 30 mar 2010 22:57
door danny1407
BianchiSL3 schreef:Het laswerk is wel verbeterd lijkt het. Hieronder 2 foto's van Cervelo de bovenste is de eerste foto die werd vrijgegeven, de onderste zoals de T1 nu op de Cervelo-site staat. Het laswerk bij het balhoofd is duidelijk anders.

De merknaam blijft idd raar groot.


Ik heb hem nu ook elders en groter gevonden.
Laswerk netjes en na goed kijken is het toch wel een heel andere fiets als een P2k of P2sl.

Begin hem bijna mooi te vinden. ;)

Geplaatst: 30 mar 2010 23:42
door sharkman113
Inderdaad vergelijking gaat redelijk mank, de enige fietsproducent die qua productieproces redelijk in de buurt komt van een autoproducent is Giant (maar dat heeft meer te maken met de grootte van het merk en het feit dat ze volgens mij eigenaar of grootaandeelhouder zijn bij één van de weinige fabrieken waar de frames geproduceerd worden.

Overigens is er wel één raakvlak: Merken produceren het liefst hardlopers en wil je iets speciaals (afwijkende opties) dan zul je net zolang moeten wachten tot er weer ruimte op de productielijn vrijkomt.

Geplaatst: 02 apr 2010 19:19
door freakyolivier
Heeft iemand een idee wat eigenlijk de maximale zadelhoogte is die je kunt hebben bij een een cervele S3 maat 56cm?

Geplaatst: 04 apr 2010 16:31
door tirex
kan iemand mij vertellen welk de Topkader is van Cervelo?
2010 uiteraard!

Gr.Mario

Geplaatst: 04 apr 2010 16:35
door Zorro
Tirex schreef:kan iemand mij vertellen welk de Topkader is van Cervelo?
2010 uiteraard!

Gr.Mario


Het is maar wat je definitie is van 'topkader'

Aero (en prijs): S3 4099 Frame
Non-Aero (SQUOVAL): R3SL 3499 Frame

Mvg, Zorro

Geplaatst: 04 apr 2010 16:40
door tirex
ZorroI schreef:
Tirex schreef:kan iemand mij vertellen welk de Topkader is van Cervelo?
2010 uiteraard!

Gr.Mario


Het is maar wat je definitie is van 'topkader'

Aero (en prijs): S3 4099 Frame
Non-Aero (SQUOVAL): R3SL 3499 Frame

Mvg, Zorro


Dank je wel Zorro....
even een plaatje zoeken se..

Geplaatst: 08 apr 2010 13:23
door jelleke
even een update over mn cervelo s1 . heb net met veltec gebeld en alle leveringen zijn WEER 4 WEKEN OPGESCHOVEN !!!!!!!! mijn levering staat nu voor half mei gepland ,ik word schijt ziek van al het wachten .loop er sterk aan te denken om maar een andere fiets te kopen ben al van 6 december aan het wachten ,zelfs veltec word er niet goed van en zij kunnen er dan ook niet veel aan doen . vanmiddag maar eens met mn fm gaan praten.............. k@tzooi

Geplaatst: 08 apr 2010 13:26
door sirbas
Is inderdaad niet leuk nee.
Kun je geen overjarig model op de kop tikken? Heb mijn 2009 frame bij Vos gehaald en daar hingen nog een paar 2008 en 2009 frames alsook aangeklede fietsen. Heb je nog een aardige korting ook...