geen verzendkosten!bluv107 schreef:Dan hoop ik dat je voordeel hoger is dan de verzendkosten. Ik voel met je mee qua hekel
Wat heb jij voor het laatst gekocht?
- monsieurpinot
- Forum-lid HC
- Wiliertoerist
- Forum-lid
Een paar Specialized Audax
Toch ook maar een mouwloos ondershirt en een softshell ondershirt in de Rapha-sale gescoord (geen verzendkosten ). Benieuwd naar het effect van de laatste...
It takes an awful lot of money to look this cheap - Dolly Parton
Een fietsvriend rijdt ermee tot grote tevredenheid en die heeft al aardig wat broeken getest en gehad. Ik ben dus benieuwd of het mij ook kan bekoren. Nog steeds niet binnen trouwens...bluv107 schreef:Vanwaar die Tenspeed Hero als ik vragen mag?
- alliance_0
- Forum-lid
wielracer schreef:ter vervanging van de Garmin softstrap, nu hoop ik van de lage HF waarden af te zijn.
Prima band. Doet het heel goed met Endomondo en ander apps (op Android), mijn Suunto horloge en Bryton 60 fietscomputer.
Ik gebruik hem icm een Edge 800.GJEvK schreef:Hoop t voor je. Ik heb m teruggestuurd omdat ie op m'n iPhone in een paar apps een goede hartslag aangaf, maar in Enomondo juist een hartslag aangaf die 3 x zo hoog was
Vanmiddag even getest en ik moest me inhouden om goed in de zone te blijven. Wat me de laatste weken met een softstrap van de Edge 800 niet lukte.
Setje vittoria pista tubes ter voorbereiding op het baanseizoen. Nu in etappes de wielen prepareren (oude tubes eraf kostte me alvast de huid op mijn duimen..)
Verder heb ik mezelf een koopverbod opgelegd. Na alle "essentiële" aankopen voor de transAlp dit voorjaar kende de pakketbezorger me bij naam zeg maar...
Verder heb ik mezelf een koopverbod opgelegd. Na alle "essentiële" aankopen voor de transAlp dit voorjaar kende de pakketbezorger me bij naam zeg maar...
"Niet-wielrenners. De leegheid van die levens schokt me." T.Krabbé
baanfiets kopen?
baanfiets kopen?