Deelnemers stellen zich voor en een uitgebreid scala aan andere onderwerpen.

foto van je fiets

robbebopper
Forum-lid HC

Gebruikersavatar robbebopper 30 apr 2017 22:47

Het is en blijft een prachtige fiets! :like:

Carlosiebers
Forum-lid
Contact

Gebruikersavatar Carlosiebers 02 mei 2017 10:15

Mijn Venge en ik hebben de eerste Ardennen rit overleeft, alleen mijn Aerofly stuur heeft het gestuiter door de gaten, in het Belgische asfalt niet overleeft! Maar de Philippe Gilbert Classic is voor herhaling vatbaar.
Afbeelding
S-Works Venge Rotor Inpower Dura Ace Di2 Osymatric Wahoo Elemnt + Kickr ISM Tubeless

Zorro
Forum-lid HC

Gebruikersavatar Zorro 02 mei 2017 10:38

Nog een geluk dat je zadelrails/zadel het met die stand overleefd heeft.

Wat is met je stuur gebeurd? Wat gestuiter over asfalt mag een stuur niet slopen.
We thought that we had the answers
It was the questions we had wrong
U2-11 O'Clock Tick Tock

Carlosiebers
Forum-lid
Contact

Gebruikersavatar Carlosiebers 02 mei 2017 11:08

Zorro schreef:Nog een geluk dat je zadelrails/zadel het met die stand overleefd heeft.

Wat is met je stuur gebeurd? Wat gestuiter over asfalt mag een stuur niet slopen.
Wat er precies gebeurd is weet ik niet, alleen aan het einde van de rit zag ik dat het stuur gescheurd was bij de overgang van het platte naar het midden gedeelte.
Het zadel is een ISM.
S-Works Venge Rotor Inpower Dura Ace Di2 Osymatric Wahoo Elemnt + Kickr ISM Tubeless

Sieper
Forum-lid

Gebruikersavatar Sieper 02 mei 2017 11:13

Islamitische Super Mogendheid?
Afbeelding

Carlosiebers
Forum-lid
Contact

Gebruikersavatar Carlosiebers 02 mei 2017 11:21

Carlosiebers schreef:
Zorro schreef:Nog een geluk dat je zadelrails/zadel het met die stand overleefd heeft.

Wat er precies gebeurd is weet ik niet, alleen aan het einde van de rit zag ik dat het stuur gescheurd was bij de overgang van het platte naar het midden gedeelte.
Het zadel is een ISM.
Zag net dat het zadel ook ruim 1,5 cm naar achteren was geschoven :shock:
Vandaar het geknars en gekraak van het zadel aan het einde van de rit!

Carlosiebers
Forum-lid
Contact

Gebruikersavatar Carlosiebers 02 mei 2017 11:22

Sieper schreef:Islamitische Super Mogendheid?
http://www.ismzadel.nl

Sieper
Forum-lid

Gebruikersavatar Sieper 02 mei 2017 11:33

AH, een soort zadel om je zitbotjes wat te ontlasten, of gaat het puur om de prostaat wat ruimte te bieden?

Zadel zwaar verschoven, stuur geknakt (dat mag idd niet gebeuren). Ik heb wel eens gehad dat mijn stuur naar beneden schoof bij per ongeluk door een flinke kuil knallen/stuiteren. maar toen had ik hem dus niet goed genoeg vast gezet. Hier lijkt het dan echt een ontwerp/materiaalfout.
Afbeelding

Carlosiebers
Forum-lid
Contact

Gebruikersavatar Carlosiebers 02 mei 2017 12:18

Sieper schreef:AH, een soort zadel om je zitbotjes wat te ontlasten, of gaat het puur om de prostaat wat ruimte te bieden?

Zadel zwaar verschoven, stuur geknakt (dat mag idd niet gebeuren). Ik heb wel eens gehad dat mijn stuur naar beneden schoof bij per ongeluk door een flinke kuil knallen/stuiteren. maar toen had ik hem dus niet goed genoeg vast gezet. Hier lijkt het dan echt een ontwerp/materiaalfout.
Met een ISM zadel zit je juist op je zitbotjes ipv je weke delen, het prostaat voordeel is mooi meegenomen, na een lange rit in ieder geval minder last van alles wat met het zadel in aanraking komt dan met een gewoon zadel.

Het verschuiven van het zadel, zal komen doordat deze niet vast genoeg aangedraaid was.

Wat het stuur betreft, deze heb ik tweedehands aangeschaft in België bij een verkoper die er nog meer te koop aanbiedt, dus wie weet is het een afgekeurde partij die in de handel terecht is gekomen, of ik heb toevallig pech gehad.

Sieper
Forum-lid

Gebruikersavatar Sieper 02 mei 2017 12:27

of Chinese namaak? Of ben ik nu meteen te achterdochtig. Zijn wel zaken die een valpartij kunnen veroorzaken (afbrekende sturen).
Afbeelding

Fietsen?altijd
Forum-lid

Fietsen?altijd 02 mei 2017 12:31

Te hard vastgezet?
Maak joe woar

Carlosiebers
Forum-lid
Contact

Gebruikersavatar Carlosiebers 02 mei 2017 13:04

Fietsen?altijd schreef:Te hard vastgezet?
De breuk zat te ver van de stuurpen dus dat kan haast niet, deze was ook met de juiste nm aan gedraaid.

Plaats reactie