Voor alle discussies en vragen over racefietsen in het algemeen. Geen koopadviezen!

Cervélo

Livio Livius
Forum-lid HC
Berichten: 5547
Lid geworden op: 06 sep 2006 15:10

Livio Livius 08 apr 2010 13:28

jelleke schreef:even een update over mn cervelo s1 . heb net met veltec gebeld en alle leveringen zijn WEER 4 WEKEN OPGESCHOVEN !!!!!!!! mijn levering staat nu voor half mei gepland ,ik word schijt ziek van al het wachten .loop er sterk aan te denken om maar een andere fiets te kopen ben al van 6 december aan het wachten ,zelfs veltec word er niet goed van en zij kunnen er dan ook niet veel aan doen . vanmiddag maar eens met mn fm gaan praten.............. k@tzooi


En dat voor een simpel alu frame waarvan alleen het kleurenschema is aangepast tov vorig jaar.
What makes the boat go faster?

eelcoz

eelcoz 08 apr 2010 13:28

Erg vervelend allemaal. Ik dacht dat ik lang moest wachten (2 maanden), maar dit is wel heel erg. Tenzij je echt per se die Cervelo wilt, zou ik inderdaad eens om me heen gaan kijken naar alternatieven. Ik neem aan dat je nog niet betaald hebt?

Moraal van het verhaal: Denk goed na voordat je een Cervelo koopt.

jelleke
Forum-lid
Berichten: 17
Lid geworden op: 13 jan 2010 23:03

jelleke 08 apr 2010 13:38

het heeft te maken met de framemaat nl een 61 cm . heb net met vos gebeld en moet over een kwartier effe terugbellen want hij moest in zn magazijn gaan kijken wat hij nog had staan van die maat van cervelo..............over 15 min meer !!!!!!
fietsen is gezond , dus eet meer fiets.............

ironpete
Forum-lid
Berichten: 104
Lid geworden op: 01 feb 2007 09:42

ironpete 08 apr 2010 13:45

jelleke schreef:even een update over mn cervelo s1 . heb net met veltec gebeld en alle leveringen zijn WEER 4 WEKEN OPGESCHOVEN !!!!!!!! mijn levering staat nu voor half mei gepland ,ik word schijt ziek van al het wachten .loop er sterk aan te denken om maar een andere fiets te kopen ben al van 6 december aan het wachten ,zelfs veltec word er niet goed van en zij kunnen er dan ook niet veel aan doen . vanmiddag maar eens met mn fm gaan praten.............. k@tzooi


Alle leveringen van de S1 of alle leveringen van Cervélo?
http://www.triathlonranking.com" onclick="window.open(this.href);return false;

jelleke
Forum-lid
Berichten: 17
Lid geworden op: 13 jan 2010 23:03

jelleke 08 apr 2010 13:52

net met vos gebeld hij heeft hem ook niet dus ,of wachten of een ander merk .moet er maar eens een nachtje over slapen . het blijft een cervelo!!!!!!
fietsen is gezond , dus eet meer fiets.............

jelleke
Forum-lid
Berichten: 17
Lid geworden op: 13 jan 2010 23:03

jelleke 08 apr 2010 14:24

Alle leveringen van de S1 of alle leveringen van Cervélo?[/quote]

nee, alleen de s1
fietsen is gezond , dus eet meer fiets.............

demonsternaar
Forum-lid
Berichten: 536
Lid geworden op: 26 jan 2007 11:08

demonsternaar 09 apr 2010 21:55

zoooo, als de vos het zelfs niet heeft is er iets aan de hand zou je zeggen,
valt wel op zins de vos dealer is via veltec zijn Cervelos frames ook klootte te leveren.
daar had de vos voeger geen last van, daar was alles op voorraad

koop anders een mooie wiler of een pinarello en een stuk goed koper

de zomer komt er aan vergeet dat niet ,en wacht tot dat het gaat sneeuwen heeft geen zin
To be Old and Wise You must first be Young and Stupid

Gebruikersavatar
Zorro
Forum-lid HC
Berichten: 6746
Lid geworden op: 01 jan 2008 15:07
Locatie: Almere

Gebruikersavatar Zorro 09 apr 2010 22:05

Hoi,

Net voor een week mijn RS frame binnen. Nu nog opbouwen.

Mvg, Zorro
We thought that we had the answers
It was the questions we had wrong
U2-11 O'Clock Tick Tock

danny1407
Forum-lid
Berichten: 3273
Lid geworden op: 13 aug 2009 20:27

danny1407 09 apr 2010 22:08

de monsternaar schreef:zoooo, als de vos het zelfs niet heeft is er iets aan de hand zou je zeggen,
valt wel op zins de vos dealer is via veltec zijn Cervelos frames ook klootte te leveren.
daar had de vos voeger geen last van, daar was alles op voorraad

koop anders een mooie wiler of een pinarello en een stuk goed koper

de zomer komt er aan vergeet dat niet ,en wacht tot dat het gaat sneeuwen heeft geen zin


Zou het niet (mede) door de gevraagde 61 cm komen?
Hetzelfde probleem zou je ook weleens met een 48 kunnen hebben.

Leveringen duren aso lang.
Als je dan iets wilt wat het minst gangbaar is, ben je blijkbaar en jammer genoeg nog meer de lul.
FacebookS3RSSite

demonsternaar
Forum-lid
Berichten: 536
Lid geworden op: 26 jan 2007 11:08

demonsternaar 11 apr 2010 10:04

een vriend van mij zit vanaf begin september al te wachten , op een 51cm.
van de week kreeg hij te horen ( en ja voor de 6de keer uitgesteld) eind mei levertijd van Veltec.
als je niet op past heb je al een oude fiets voor dat je er maar 1 meter er op gereden hebt. want een model 2011 loert misschien al om de hoek.

nou als Cervelo niet ten onder wilt gaan aan zij eigen succes dan zullen ze aan de levertijd moeten gaan sleutelen in plaats van peperdure frame van 8000 euro die ze toch niet kunnen leveren .
Veltec kan als importeur er misschien ook niet veel aan doen maar ze kunnen allicht bij Cervelo aankloppen dat dit niet kan en dat zij de levertijd moet naleven.

anders is er niemand meer berijdt lang te wachten op een Cervelo
en dit soort berichten helpt ook niet kan ik je zeggen ( negatieve reclame noemen ze dat) denk maar aan buckler bier (Joep van het Hek):d
To be Old and Wise You must first be Young and Stupid

jelleke
Forum-lid
Berichten: 17
Lid geworden op: 13 jan 2010 23:03

jelleke 12 apr 2010 12:00

ik ben vrijdag bij mn fm geweest en die heeft veltec gebeld en die zeggen dat het frame as vrijdag de 16de bij veltec geleverd word, ik heb nog gevraagd welk jaar en ze zeiden echt 2010, dus maandag de 19de word hij bij de fm afgeleverd.ik hoop het ,want als de levertijd nu nog eens opschuift ga ik voor een ander frame kijken hoe spijtig ik het ook vind want cervelo is toch cervelo . heeft iemand goede suggesties als alternatief ( hoewel die er eigenlijk niet zijn !!!!) laat maar horen , ik hou jullie op de hoogte......
fietsen is gezond , dus eet meer fiets.............

ingmario
Forum-lid
Berichten: 62
Lid geworden op: 12 nov 2009 11:55

ingmario 12 apr 2010 13:00

ik kom net terug uit valkenburg mooi gefietst daar, maar sinds ik met de s3 tdf rijdt heb ik steeds problemen met de lichte versnellingen (21, 23 en de 25),als ik hiermee fiets komt mijn derailleur in de spaken met zipp en cosmic wielen. ik rijdt met super record 11speed.

zijn er hier meer mensen met dit probleem?

Plaats reactie