Herkenbaar53x11 schreef:Na alle "essentiële" aankopen voor de transAlp dit voorjaar kende de pakketbezorger me bij naam zeg maar...
Wat heb jij voor het laatst gekocht?
- monsieurpinot
- Forum-lid HC
heb je nu eigenlijk al ergens een fatsoenlijk verslag van die Transalp opgetiept? *start zoekfunctie*53x11 schreef:Na alle "essentiële" aankopen voor de transAlp dit voorjaar kende de pakketbezorger me bij naam zeg maar...
Ik hoop het voor je of levert hij ook nog andere diensten?koos1978 schreef:Dat is toch heel normaal? Ik zie die gozert vaker dan mn vrouw geloof ik...
Scott Foil 20 2013
Sram Red/Force 22
Zipp SL Stem
Ritchey Neo Classic
Fizik Antares R3
Sram Red/Force 22
Zipp SL Stem
Ritchey Neo Classic
Fizik Antares R3
And if it's fast or slow
All I really know is I'm gonna enjoy the ride (Krewella- Enjoy the ride)
All I really know is I'm gonna enjoy the ride (Krewella- Enjoy the ride)
- monsieurpinot
- Forum-lid HC
Canyon CF SLX 8.0 Di2 (jet silver-Grey), ter vervanging van mijn oude CF SLX die na een ongeluk total loss is verklaard (wel vergoed door verzekering).
ga waarschijnlijk oude Campa groep overzetten op dit frame (want denk niet dat ik zonder campagnolo kan ) en dan deze groep voor 2e fiets (in het kader van n+1)
ga waarschijnlijk oude Campa groep overzetten op dit frame (want denk niet dat ik zonder campagnolo kan ) en dan deze groep voor 2e fiets (in het kader van n+1)
- boswielrenner
- Forum-lid
m ooi h oor!
Tarmac SL7 S-works Disc
Tarmac SL6 Pro Disc
Tarmac SL6 S-works
Specialized Epic 29
Tarmac SL6 Pro Disc
Tarmac SL6 S-works
Specialized Epic 29
Ik zou eerst maar eens een ritje rijden met die Di2-groep en dan even kijken of je nog steeds mechanische Campa prefereert boven Di2.
Ik zal het vast verklappen: nee.
- monsieurpinot
- Forum-lid HC
En als mijn oude campa groep nu een EPS ishavana schreef:Ik zou eerst maar eens een ritje rijden met die Di2-groep en dan even kijken of je nog steeds mechanische Campa prefereert boven Di2.
Dan heb ik niks gezegd. Al vind ik dat de Jappen hun zaakjes op elektronisch gebied wel ietsjes beter op orde hebben (opladers + Campa = kudt).monsieurpinot schreef:En als mijn oude campa groep nu een EPS ishavana schreef:Ik zou eerst maar eens een ritje rijden met die Di2-groep en dan even kijken of je nog steeds mechanische Campa prefereert boven Di2.
- monsieurpinot
- Forum-lid HC
ja, lees ik wel eens iets over, maar ik heb echt nooit last gehad met m'n lader. Ben ook wel benieuwd naar de Di2 ervaring (zat er eerst over te denken 'm direct te verkopen en Chorus EPS te overwegen)havana schreef:Dan heb ik niks gezegd. Al vind ik dat de Jappen hun zaakjes op elektronisch gebied wel ietsjes beter op orde hebben (opladers + Campa = kudt).monsieurpinot schreef:En als mijn oude campa groep nu een EPS ishavana schreef:Ik zou eerst maar eens een ritje rijden met die Di2-groep en dan even kijken of je nog steeds mechanische Campa prefereert boven Di2.