foto van je fiets
- Carlosiebers
- Forum-lid
- Contact
Dankjewel, het zijn fijne wielen en remmen ook erg goed.bluv107 schreef:Mooie wielen!
S-Works Venge Rotor Inpower Dura Ace Di2 Osymatric Wahoo Elemnt + Kickr ISM Tubeless
Dat kan niet anders met zo'n verhaal. Eigenlijk zou je bij een dergelijk geval aangifte moeten doen van poging tot zware mishandeling o.i.d. Naast oplichting is dit nog eens zeer gevaarlijk .Sieper schreef:of Chinese namaak? Of ben ik nu meteen te achterdochtig. Zijn wel zaken die een valpartij kunnen veroorzaken (afbrekende sturen).
Campagnolo Ultra Dork
- Wiliertoerist
- Forum-lid
Dat soort aanbieders van diverse carbon artikelen kennen we op de NL MP ook.Carlosiebers schreef:
Wat het stuur betreft, deze heb ik tweedehands aangeschaft in België bij een verkoper die er nog meer te koop aanbiedt, dus wie weet is het een afgekeurde partij die in de handel terecht is gekomen, of ik heb toevallig pech gehad.
Ze bieden zoveel aan in verschillende maten tegen zeer mooie prijzen, dat je zelf wel je conclusies kan trekken.
Mogelijk niet eens afgekeurd, maar gewoon imitatie shit.
- Carlosiebers
- Forum-lid
- Contact
Volgens een Specialized dealer waar ik een tijdje terug ben geweest, gaven ze aan dat het stuur zo goed als zeker een originele versie was, dus ik vermoed dat er toch een breuk of zwakke plek ingezeten heeft.Wiliertoerist schreef:Dat soort aanbieders van diverse carbon artikelen kennen we op de NL MP ook.Carlosiebers schreef:
Wat het stuur betreft, deze heb ik tweedehands aangeschaft in België bij een verkoper die er nog meer te koop aanbiedt, dus wie weet is het een afgekeurde partij die in de handel terecht is gekomen, of ik heb toevallig pech gehad.
Ze bieden zoveel aan in verschillende maten tegen zeer mooie prijzen, dat je zelf wel je conclusies kan trekken.
Mogelijk niet eens afgekeurd, maar gewoon imitatie shit.
S-Works Venge Rotor Inpower Dura Ace Di2 Osymatric Wahoo Elemnt + Kickr ISM Tubeless
- Wiliertoerist
- Forum-lid
Vanavond 4 foto's met de iPhone genomen tijdens een kort rondje Waterland, slechts eentje scherp
Toch knap, want met een iPhone kan het bijna niet mis gaan...
Toch knap, want met een iPhone kan het bijna niet mis gaan...
-
- Forum-lid
Mooie fiets, geen remschijven?
- Wiliertoerist
- Forum-lid
Nee joh gewoon Avid Shorty Ultimates, nu kan ik wat makkelijker met 2 wielsets rijden/wisselen met verschillende bandjes.Walter G schreef:Mooie fiets, geen remschijven?
Is nog Crux modeljaar 2012-2013, die was met cantilever en schietschijven leverbaar.
Laatst gewijzigd door Wiliertoerist op 11 mei 2017 00:10, 1 keer totaal gewijzigd.