Waarom is de BAM ploeg zo vaak op trainingskamp in Spanje?tennisser schreef:Bovendien is het gat tussen Kramer en Bob de Jong/Jorrit Bergsma op de 5km een stuk kleiner geworden en op de 10km zo goed als verdwenen.
Het dopingtopic 2.0
Spanje ie HET schaatsland. Er ligt daar echt zoveel mooi ijs.vw schreef:Waarom is de BAM ploeg zo vaak op trainingskamp in Spanje?tennisser schreef:Bovendien is het gat tussen Kramer en Bob de Jong/Jorrit Bergsma op de 5km een stuk kleiner geworden en op de 10km zo goed als verdwenen.
Live fast; die young. mijn blog
- daniel1975
- Forum-lid HC
Naast TVM staat vooral BAM heel hoog op mijn twijfellijst. Als je het over dominantie hebt: check de uitslagen van de BAM ploeg maar eens.
Less is bore
- daniel1975
- Forum-lid HC
Ja, met enige regelmaat (serieus).
Less is bore
De zomer kan wél wat doping gebruiken.
Wil net gaan fietsen(letterlijk op een bruine boterham met pindakaas), valt het hier weer met bakken uit de lucht....
zucht
Wil net gaan fietsen(letterlijk op een bruine boterham met pindakaas), valt het hier weer met bakken uit de lucht....
zucht
Doe mij ook maar zo'n EPO zomer.fred1965 schreef:De zomer kan wél wat doping gebruiken.
zucht
Bloedheet aub
Live fast; die young. mijn blog
Voor wie denkt dat de Belgische journalisten collectief blind zijn voor doping: in de nieuwe Fiets staat een interview met Hans Vandeweghe - het kritische tegengewicht voor Wuyts e.a.!
Een koersbroek aan de waslijn: voor de ene woordloze poëzie, voor de andere geen gezicht. (rv)
de namen van de renners wiens stalen terug werden onderzocht en die nu pas positief testen voor de tour van 1998 worden bekendgemaakt .
Van de wereldkampioen voetbal (frankrijk dus in eigen land) wordt zedig gezwegen of zijn de stalen ondertussen wijselijk vernietigd?
Stukje hypocrieten!
Van de wereldkampioen voetbal (frankrijk dus in eigen land) wordt zedig gezwegen of zijn de stalen ondertussen wijselijk vernietigd?
Stukje hypocrieten!
Het is soms balanceren op een slappe koord maar ik heb toch graag het laatste woord.
Tot hilarireit van de kijkers loopt Hinault nog eens woedend weg van voor de camera als de franse journalist wat doorvraagt.
http://nos.nl/video/523631-hinault-loop ... rview.html
Wat bij mij de vraag oproept hoeveel procent "kiloknallers"er straks van start gaan in de aankomende ronde van Frankrijk.
Zelf denk ik ,optimistisch als altijd, dat toch nog steeds 30% van de deelnemers pakt.
Hoever zit ik ernaast?
http://nos.nl/video/523631-hinault-loop ... rview.html
Wat bij mij de vraag oproept hoeveel procent "kiloknallers"er straks van start gaan in de aankomende ronde van Frankrijk.
Zelf denk ik ,optimistisch als altijd, dat toch nog steeds 30% van de deelnemers pakt.
Hoever zit ik ernaast?
Zij is ook tegen
- daniel1975
- Forum-lid HC
Ik denk dat je er een procentje of 60 naast zit....
Maar dat er wel een gradatie is in de mate van gebruik.
Maar dat er wel een gradatie is in de mate van gebruik.
Less is bore