uiteindelijk op zoek naar iets van titaniumloos schreef:Prachtig, en wat is/wordt dan je tweede fiets?monsieurpinot schreef:Canyon CF SLX 8.0 Di2 (jet silver-Grey), ter vervanging van mijn oude CF SLX die na een ongeluk total loss is verklaard (wel vergoed door verzekering).
Wat heb jij voor het laatst gekocht?
- monsieurpinot
- Forum-lid HC
Is het Ultegra Di2 wat je erop krijgt? Zo ja heb ik misschien wel interesse. Stuur me anders maar een PB mocht je verkoop overwegen.
Chorus EPS, mooi spul maar wat mij betreft is het prijsverschil met Ultegra Di2 niet te rechtvaardigen.
Chorus EPS, mooi spul maar wat mij betreft is het prijsverschil met Ultegra Di2 niet te rechtvaardigen.
Ook hier herkenbaar.
Zelf vandaag m'n Powertap P1 pedalen binnen gekregen, ook leuk speelgoed!
Zelf vandaag m'n Powertap P1 pedalen binnen gekregen, ook leuk speelgoed!
Zolang dit effect nog maar niet bereikt is:jwkeij schreef:+1bluv107 schreef:Herkenbaar53x11 schreef:Na alle "essentiële" aankopen voor de transAlp dit voorjaar kende de pakketbezorger me bij naam zeg maar...
It takes an awful lot of money to look this cheap - Dolly Parton
- monsieurpinot
- Forum-lid HC
haha, dat doe ik, maar dan heb je een ander probleem: want ondanks het feit dat we heel veel pakketjes binnenkrijgen bij ons krijg ik regelmatig toch van collega's nog de vraag: is het weer iets voor je fiets?marcelb schreef:Je kunt een deel van de essentiele aankopen misschien ook op de werkplek laten bezorgen. Valt minder op!
Laat het dan op het servicepunt bezorgen. Veel webwinkels werken met afleveradressen.monsieurpinot schreef:haha, dat doe ik, maar dan heb je een ander probleem: want ondanks het feit dat we heel veel pakketjes binnenkrijgen bij ons krijg ik regelmatig toch van collega's nog de vraag: is het weer iets voor je fiets?marcelb schreef:Je kunt een deel van de essentiele aankopen misschien ook op de werkplek laten bezorgen. Valt minder op!
Futurumshop laat bijv. ook afleveren bij Gamma, AH etc. Coolblue via Koala-servicepunten vlgs mij. Er is altijd wel eentje bij jou in de buurt.
Groot voordeel, je hoeft er niet voor thuis te blijven en kan het halen wanneer het jou het beste uitkomt.
Op je werk laten bezorgen heeft ook z'n nadelen. Binnen de kortste keren denkt je chef: " volgens mij verdient hij te veel" . Kun je beter een een poging doen - al dan niet ondersteund door een bos blommen - je wederhelft ervan proberen te overtuigen dat je 7e Rapha-shirt of die set Bora's echt nodig zijn om het leven de moeite waard te maken...
- monsieurpinot
- Forum-lid HC
haha, het was ook een grap, ik werk in een kleine hele relaxte organisatie dus ik blijf lekker op m'n werk laten bezorgen