[...] it doesn't matter if guys like Bernard Hinault stand up and say things have changed or not. That's exactly the kind of attitude that allowed the deceptions to continue for as long as they have.
Het dopingtopic 2.0
http://www.cyclingnews.com/blogs/robert ... ng-stories
fietsen doe ik net als een prof,
veel pillen, spuitjes en bloedtransfusies, anders wordt het een sof
veel pillen, spuitjes en bloedtransfusies, anders wordt het een sof
Gadverdamme, hoor ik nou die spuiters en slikkkers Michael Boogerd, Thomas Dekker, Bart Veldkamp en die Planckaert zeggen dat het heel menselijk is om "destijds" doping te nemen??? Sterker nog, de journalistiek heeft het destijds allemaal geslikt.
Hoeveel krijgt die Boogerd betaald per aflevering?
Hoeveel krijgt die Boogerd betaald per aflevering?
Zo direct (22 tot 23u zondagavond) op National Geographic een uurtje over Armstrong:
"National Geographic Channel onderzoekt de wetenschap en de intrige van het grootste dopingschandaal uit de sportgeschiedenis. Cycling's Greatest Fraud laat zien hoe ‘s werelds bekendste wielrenner van zijn voetstuk viel aan de hand van infographics, reconstructies, archiefbeelden en gloednieuwe interviews."
En natuurlijk tegelijkertijd Andere Tijden Sport over Teunisse, Rooks en Delgado (gaat ook over doping geloof ik...).
"National Geographic Channel onderzoekt de wetenschap en de intrige van het grootste dopingschandaal uit de sportgeschiedenis. Cycling's Greatest Fraud laat zien hoe ‘s werelds bekendste wielrenner van zijn voetstuk viel aan de hand van infographics, reconstructies, archiefbeelden en gloednieuwe interviews."
En natuurlijk tegelijkertijd Andere Tijden Sport over Teunisse, Rooks en Delgado (gaat ook over doping geloof ik...).
Beweer je nou dat niet de renners maar de journalistiek doping heeft geslikt?WdvB schreef:Gadverdamme, hoor ik nou die spuiters en slikkkers Michael Boogerd, Thomas Dekker, Bart Veldkamp en die Planckaert zeggen dat het heel menselijk is om "destijds" doping te nemen??? Sterker nog, de journalistiek heeft het destijds allemaal geslikt.
Vond het een erg leuke uitending. Had het idee dat er eindelijk eens hardop werd gesproken wat een aantal hier denken.kxlight schreef:Ben niet zo'n fan van TdJ, maar met Boogerd, T Dekker en Bart Veldkamp was het erg interessant. Thomas nog nooit zo open gezien. Bart Veldkamp die de nuances aanbracht (waar Genee dat niet kan). Goede televisie in mijn ogen.
Die opmerking dat hij twee jaar geleden nooit van Froome gehoord. En de Wattages van Martin.."Ik vind het bescheten.." Maw, natuurlijk klopt daar geen moer van, maar het is mijn problee niet (meer).
Goeie TV gisteren...T Dekker was sympathiek.
En Genee vroeg heel goed door en nam geen genoegen met een halfbakken antwoord. Ik vond het goede TV, van een stuk hoger niveau van TdJ de laatste jaren was.
Ik heb er maar een apart topic voor gemaakt... http://www.fiets.nl/forum/viewtopic.php?f=24&t=55723