Wat heb jij voor het laatst gekocht?
Vrouwen moeten zich niet met fietsen bemoeien, tenzij ze zelf fietsen. Ik bemoei me toch ook niet met hun kledinginventaris? Dat is althans hier thuis de afspraak.
"Niet-wielrenners. De leegheid van die levens schokt me." T.Krabbé
baanfiets kopen?
baanfiets kopen?
In een stringetje op de fiets zitten kost ook een zekere mate van lef.
M.a.w.: wat is je punt precies?
M.a.w.: wat is je punt precies?
"Niet-wielrenners. De leegheid van die levens schokt me." T.Krabbé
baanfiets kopen?
baanfiets kopen?
Dat ik me noch in een string, noch in het tenue van Stancke zou durven vertonen. In de link die je plaatst zijn genoeg voorbeelden te vinden van wat je vooral niet moet doen. Maar ja hè: ieder zijn ding. Ik zie ook een baard, maar daar bestaan ook allerlei ideeën over. Ik vermoed ook tattoos (maar daar moet ik niet over beginnen )... Ik ben benieuwd naar de fiets. Stancke fietst vast harder dan ik...
It takes an awful lot of money to look this cheap - Dolly Parton
Tattoos zijn niet aan mij besteed en baard is omdat ik lui ben.bluv107 schreef:Dat ik me noch in een string, noch in het tenue van Stancke zou durven vertonen. In de link die je plaatst zijn genoeg voorbeelden te vinden van wat je vooral niet moet doen. Maar ja hè: ieder zijn ding. Ik zie ook een baard, maar daar bestaan ook allerlei ideeën over. Ik vermoed ook tattoos (maar daar moet ik niet over beginnen )... Ik ben benieuwd naar de fiets. Stancke fietst vast harder dan ik...
(Mijn hoofd krijg je er niet bij, alvast toch niet gratis!)
MY23 ORBEA Orca M31e LTD - road
MY23 ORBEA Terra M31e TEAM 1x - gravel
MY23 ORBEA Terra M31e TEAM 1x - gravel
Kijk, dat bedoel ik: een tempobeul met materiaal en benenwerk dat training verraadt
Veel plezier, je trekt vast bekijks met je outfit!
Btw: we weten best hoe dat hoofd er uit ziet
Veel plezier, je trekt vast bekijks met je outfit!
Btw: we weten best hoe dat hoofd er uit ziet
It takes an awful lot of money to look this cheap - Dolly Parton