Naast de fiets is ook de berijder en wat die aan het lijf heeft een discussie waard.

Powerbalance

Gebruikersavatar
de zwarten
Forum-lid HC
Berichten: 4227
Lid geworden op: 17 dec 2006 22:17

Gebruikersavatar de zwarten 20 apr 2010 15:38

bosna schreef:bij mij werkt het ook.
een vriend van me was het tegen gekomen op de ispo,en had er een gekocht .
heb die van hem toen eens aangedaan en merkte duidelijk verschil .(test gedaan)

Bosna©®,

Ik schaam me kapot dat ik niet eerder inzag hoe ironisch jouw commentaar bedoeld was! Heb je ons hier even allemaal een koekje van eigen deeg gegeven! :)
Bianchi EV Titanium (koers), Pinarello Asolo (kasseien), Colnago Master (kafee).
Afbeelding©®

adu
Forum-lid
Berichten: 164
Lid geworden op: 03 aug 2009 13:14

adu 20 apr 2010 15:44

de zwarten schreef:
bosna schreef:bij mij werkt het ook.
een vriend van me was het tegen gekomen op de ispo,en had er een gekocht .
heb die van hem toen eens aangedaan en merkte duidelijk verschil .(test gedaan)

Bosna©®,

Ik schaam me kapot dat ik niet eerder inzag hoe ironisch jouw commentaar bedoeld was! Heb je ons hier even allemaal een koekje van eigen deeg gegeven! :)


Zie je wel, bij Bosna werkt de PowerBalance ©® ook, dus het moet wel werken!
To short, too tall,
Doesn\'t matter, one size fits all.
Zu groß, zu Klein,
Der Schlagbaum sollte oben sein.

stefan
Forum-lid
Berichten: 974
Lid geworden op: 06 nov 2004 15:37

stefan 20 apr 2010 20:50

adu schreef:
Stefan schreef:
adu schreef:ja Rene, er is echt meer tussen hemel, aard en de Powerbalance®©!


Wat is het praktisch nut van 9x ®© te noemen ? Ik geloof best wel dat het een registered trademark en copyright heeft........ Lijkt wel of je het zelf verkoopt.

Sorry maar van zoiets ga ik harder fietsen als ik dat negen maal lees.


Zoooooo, die Stefan ..... jij nie snappe nie? Enne, het was trouwens maar 8 x ®©

@ 53x11 :-)


Ik tel het toch 9x op pagina 4.
adu schreef:N.a.v. deze discussie heb ik de Powerbalance®© gekocht en uitvoerig geprobeerd. De Powerbalance®© voelt zeer natuurlijk aan om de pols en geeft al direct een prettig zacht gevoel. De Powerbalance®© was zeer eenvoudig om te doen, geen knellend gevoel, integendeel. Ik had totaal geen last van zweterigheid of andere lichamelijke ongemakken. Ik voelde mij met de Powerbalance®© volledig in balans. De rit was voorbij voor ik het wist en kijkende op mijn horloge, deze draag ik aan de andere pols tegengesteld aan die waar zich de Powerbalance®© bevindt, kon ik mijn ogen niet geloven. Waar ik voorheen deze rit deed in 3 uur, reed ik die nu met de Powerbalance®© in 2 uur. Het was ongelooflijk, de Powerbalance®© moet dus wel werken!



p.s.: later bleek mijn batterij in het horloge, die tegenover de Powerbalance®©, gedurende de rit het na zo'n twee uur te hebben opgegeven ...

adu schreef:ja Rene, er is echt meer tussen hemel, aard en de Powerbalance®©!

Gebruikersavatar
de zwarten
Forum-lid HC
Berichten: 4227
Lid geworden op: 17 dec 2006 22:17

Gebruikersavatar de zwarten 21 apr 2010 01:40

Nu is het hek van de dam Stefan, al 23 keer®© (deze hier meegerekend)!

En in mijn avatar staat er nog 2510 van die ®©, maar die zijn niet voor Powerbalance®©™ (U.S. patent pending)! ;)
Bianchi EV Titanium (koers), Pinarello Asolo (kasseien), Colnago Master (kafee).
Afbeelding©®

tarzander
Forum-lid
Berichten: 558
Lid geworden op: 02 apr 2007 23:25

tarzander 21 apr 2010 03:07

Helpt die Powerbalance®©™ ook bij het "uitlezen" van Kamasutraboek? Soms namelijk niet helemaal in balans :S
"Ink the future" | Freelance Ontwerper

nagtie
Forum-lid
Berichten: 490
Lid geworden op: 13 mar 2010 14:23

nagtie 25 apr 2010 02:36

rene1 schreef:Nu ik over die keutel eten nadenk: de natuur regelt zich vaak zelf op de meest efficiente manier....dus waarom eten sommige honden uitwerpselen? Zo gek nog niet dunkt mij!

Nou Adu dit belooft een leuk topic te worden.

Ik ben eigenlijk ook "stront" nieuwsgierig wat een homeopaat vindt van het verdun verhaal.


simpel.. (niet altijd geheel mijn persoonlijke mening)
maar het lichaam is in 90% van de kwaaltjes instaat om het zelf op te lossen. Let wel ik heb het hier over kwaaltje, hoofdpijn, slapeloosheid, pijn in je enkel, buikpijn, opgeblazen gevoel, moeilijke ontlasting etc. (dus geen kanker, aids, of andere veel ernstigere dingen) Toch bestaat er al eeuwen lang een geneeswijze, die werkte in de tijd van de inboorlingen, dus waarom nu niet. vaak wordt er dus gewerkt met natuurproducten. Nu kun je een wortel gaan eten, en dan gaat je hoofdpijn weg omdat die wortel dat verdoofd. De homeopaat zegt dat je niet die hele wortel nodig hebt, maar je lichaam moet alleen wat van de sporen binnen krijgen zodat het zelf de hoofdpijnweg neemt.

Ik sta daar niet negatief tegenover, en als ik een middel van de arts krijg met bijwerkingen, dan gebruik ik wel eens een homeopathisch middel om deze tegen te gaan. zo heb ik eens prednison moeten gebruiken, nog geen uur later had ik echt pijn in mijn nieren. Heb hiervoor een nier ondersteuner gekocht. De pijn zakte na een paar uur weg, en ik kon ineens weer piesen.
Mijn nek spieren zitten altijd vast, hierdoor heb ik dagelijks hoofdpijn. Paracetamol verdoofd wat, maar niet alleen de pijn in mijn hoofd. Ibrufen, haalt de hoofdpijn wel, maar heb echt flinke last van mij maag. Mijn oplossing: 1 brufen, en de rest biodoron. dit werkt echt wel prima.. en dan heb ik het over barstende koppijn, voor gewoon een beetje koppijn neem ik niks meer in, maar wordt de pijn zoals ik die ken bij migraine zo erg dan neem ik deze combi.

er zijn binnen de alternatieve medicatie wel 3 soorten. Je hebt natuur medicatie, heb je last van je arm, eet een wortel. Dan heb je homeopathie, heb je last van je arm, dan lossen wij de wortel op. En dan nog de antroposofie, heb je last van je arm, dan lossen we de wortel op schudden het in een bepaalde vorm.

Ik geloof zelf toch het meest in de natuurmedicatie.

rene1
Forum-lid
Berichten: 2099
Lid geworden op: 12 sep 2005 01:11

rene1 25 apr 2010 10:31

Ook ik vind homeopathie niet geheel onaardig. Het is prima dat het in een aantal gevallen werkt. Zelf wijt ik dat het meest aan het placebo effect, maar het maakt niet zoveeluit hoe het werkt, als het maar werkt.
Mensen hebben er blijkbaar baat bij.
Ik wordt vaak wel wat kriebelig als er quasi wetenschappelijke uitspraken over worden gedaan, want echt wetenschappelijk wordt er niet onderzocht en getest.
Maar waar ik werkelijk zo "stront"nieuwsgierig naar ben is het verdunningsverhaal.
Wat is de verklaring volgens de homeopatische wereld dat iets sterker gaat werken als je het meer verdunt en wat zouden dan de gevolgen zijn in het door mij geschetste verhaal? (De druppels met een beker water wegspeoelen.)

casran
Forum-lid HC
Berichten: 7006
Lid geworden op: 12 jun 2005 16:19

casran 14 mei 2010 00:07

Corniel schreef:
adu schreef:Ze laten ook maar iedereen toe op die openbare fora!
Idd, een scan op IQ, VO2max en BMI zou toch het minste zijn. :D

Maar wees eerlijk Corniel, zonder dergelijke onzin om je over te verwonderen zou het toch wel saai worden!

Ik ben altijd eerlijk: dit topic is kansloos, en al veel te lang. Een malloot roept: gaaf, met een bandje om m'n arm wordt ik 150 gram zwaarder, pieken lichter (nu ja, een 'vriend' wordt er weer rijker van), en ik ga er harder van fietsen. Vervolgens zijn er meerdere mensen die zo iemand serieus nemen. Het is een enge gedachte dat dergelijke mensen ook stemrecht hebben...

En aangezien dit topic zichzelf vanaf het begin herhaalt is het ook geen vrijdagmiddag: chips-en-cola-momentje. :(



Dit kon ik toch echt niet laten. Iemand die straf uit de hoek komt, vraagt om IQ-tests en in dezelfde post nog niet eens zonder dt-fouten blijkt te kunnen schrijven... dat gaat er bij mij moeilijk in hoor!


Overigens is er in de US nog zo'n bandje in opmars: http://www.efxusa.com/
www.pieterdeneve.com | Facebook: www.facebook.com/pieterdeneve
- gelieve geen PMs te sturen, worden niet gelezen of beantwoord; mailen kan altijd -

corniel
Forum-lid HC
Berichten: 4025
Lid geworden op: 10 jun 2007 13:38
Locatie: Sleutelstad

corniel 14 mei 2010 00:09

Tja, als er geen inhoudelijke argumenten over zijn...

casran
Forum-lid HC
Berichten: 7006
Lid geworden op: 12 jun 2005 16:19

casran 14 mei 2010 00:13

Corniel schreef:Tja, als er geen inhoudelijke argumenten over zijn...


Probeer eens in een sollicitatiebrief een dt-fout achter te laten: het wordt gegarandeerd beschouwd als een inhoudelijk argument ;) Ongelooflijk eigenlijk hoe licht daar wordt overgegaan.
www.pieterdeneve.com | Facebook: www.facebook.com/pieterdeneve
- gelieve geen PMs te sturen, worden niet gelezen of beantwoord; mailen kan altijd -

corniel
Forum-lid HC
Berichten: 4025
Lid geworden op: 10 jun 2007 13:38
Locatie: Sleutelstad

corniel 14 mei 2010 21:04

Hoe licht daar over wordt gedaan is een betere volgorde (als we dan toch bezig zijn). Maar je gaat niet inhoudelijk in om de kritiek. Namelijk dat het helemaal niet kán helpen.

Gebruikersavatar
Zorro
Forum-lid HC
Berichten: 6746
Lid geworden op: 01 jan 2008 15:07
Locatie: Almere

Gebruikersavatar Zorro 14 mei 2010 21:16

Hahaha.....dit gaat nog steeds :D Eens kijken of ik die Bio Stabiel alsnog weer op de Nederlandse markt kan krijgen ;)

Casran, als JIJ erin gelooft dan is dat mooi want geloof is het enige dat bijdraagt aan het succes van de PowerBalance (ik bedoel dit ZEKER NIET als een sneer naar jou toe). Een dubbel blind onderzoek zou aan kunnen tonen (meer precies: 'een indicatie vormen') of dit veroorzaakt wordt door het placebo effect. Is dat ooit uitgevoerd met de Power Balance?

Geen idee in hoeverre een gramaticafout a la 'ik wordt' iets met IQ te maken heeft. Dat is de discussie een andere wending proberen te geven aangezien je het niet kunt winnen op argumenten.

Mvg, Zorro
We thought that we had the answers
It was the questions we had wrong
U2-11 O'Clock Tick Tock

Plaats reactie