leuk werk maak je ervan superrose! heb ze nu alle 3 de dagen gezien
ik ga ook nog een verslagje posten binnenkort
Giromania
-
- Forum-lid
[quote="superrose"]Mijn laatste Giro foto's staan online: >>>klikt u maar<<<<[/quote]
Grappig, volgens mij heb ik jou wel gezien Rose liep je toevallig ook met een fiets in je hand? daar bij het stukje waar de renners zich inreden voor de start.
Grappig, volgens mij heb ik jou wel gezien Rose liep je toevallig ook met een fiets in je hand? daar bij het stukje waar de renners zich inreden voor de start.
Zondag compromis gesloten met mijn vriendin. Begin van de middag shoppen in Utrecht en vervolgens een mooi plekje langs het parcours zien te vinden. Nou en het was echt een geslaagde dag hoor
Leuke kleding gekocht. Aan stationzijde van de Croeselaan was het druk, dus omgelopen. En net achter bij de finish was ook een tribune. Deze was behoorlijk leeg nog. De bewaker (Italiaans Mannetje, haartjes mooi, strakke zonnebril;) ) was schijnbaar nogal gecharmeerd van mijn vriendin, want hij gaf aan dat we even moesten wachten en kwam terug met 2 armbandjes en mochten we de tribune op. Echt geweldige plekken op de 1ste rij. Uitzicht op de hele aanloop naar de finish en het podium. Farrar mooi zien winnen. Helaas geen foto toestel mee, maar een geweldige dag.
Leuke kleding gekocht. Aan stationzijde van de Croeselaan was het druk, dus omgelopen. En net achter bij de finish was ook een tribune. Deze was behoorlijk leeg nog. De bewaker (Italiaans Mannetje, haartjes mooi, strakke zonnebril;) ) was schijnbaar nogal gecharmeerd van mijn vriendin, want hij gaf aan dat we even moesten wachten en kwam terug met 2 armbandjes en mochten we de tribune op. Echt geweldige plekken op de 1ste rij. Uitzicht op de hele aanloop naar de finish en het podium. Farrar mooi zien winnen. Helaas geen foto toestel mee, maar een geweldige dag.
Ride with the wind. Op een Kuota Kharma Evo 2014.
[quote="BMiller"] ... De bewaker (Italiaans Mannetje, haartjes mooi, strakke zonnebril;) ) was schijnbaar nogal gecharmeerd van mijn vriendin ....[/quote]
Dat vraagt om bewijsmateriaal --> foto! En niet van de bewaker ......
Dat vraagt om bewijsmateriaal --> foto! En niet van de bewaker ......
Canyon Ultimate CF SLX, Cannondale CAAD10, Niner RLT9, Cube Reaction.
Ride with the wind. Op een Kuota Kharma Evo 2014.
- superrose
- Forum-lid
- Contact
[quote="ukkie"][quote="superrose"]Mijn laatste Giro foto's staan online: >>>klikt u maar<<<<[/quote]
[/quote]
Ja een rode schwinn
[/quote]
Ja een rode schwinn
Een paar uur op de fiets, het maakt alles zo simpel.
website: http://stoerevrouwensporten.nl/
twitter: @wijsporten
website: http://stoerevrouwensporten.nl/
twitter: @wijsporten
[quote="BMiller"]Wie kan nu nee zeggen tegen deze dame:
Uploaded with ImageShack.us [/quote]
Ik trapte er bijna in! Maar dat is niet het soort waar italianen voor vallen. Je mag nog een keer proberen .....
Uploaded with ImageShack.us [/quote]
Ik trapte er bijna in! Maar dat is niet het soort waar italianen voor vallen. Je mag nog een keer proberen .....
Canyon Ultimate CF SLX, Cannondale CAAD10, Niner RLT9, Cube Reaction.