Wie wint de Amstel Goldrace?
Zo overtuigend als Gilbert vandaag won was zeer indrukwekkend. Het ligt voor de hand om hem ook alvast voor volgende week op te schrijven. Zou het zo zijn dat Gilbert ook voor de dubbel gaat. Dat we met Cancellara en Gilbert dé twee hofleveranciers van dit voorjaar gaan hebben?
-
- Forum-lid
Zeer tevreden met deze winnaar. Gilbert heeft weer gereden zoals we hem kennen. Eerst al in de aanval en het daarna alsnog afmaken op de Cauberg. Ik zal het jullie vast verklappen. Volgende week pakt hij ook LBL.
-
- Forum-lid
Ik weet niet of Gilbert woensdag start. Maar hij is er denk ik sterk genoeg voor.
Nederlandse renners vandaag behoorlijk teleurstellend. Eigenlijk gewoon collectief naar huis gereden.
Nederlandse renners vandaag behoorlijk teleurstellend. Eigenlijk gewoon collectief naar huis gereden.
Ik denk dat een dubbel of zelfs trippel er in zit voor gilbert. Hij heeft de vorm. Prachtige coureur ook!
Maar ik wil anderen op voorhand zeker niet uitsluiten hoor! Gesink had wellicht een mindere dag, de schlecks zullen zeker nog wat laten zien, valverde komt nog (met de auto ). En wat te denken van die ivanov, met een reisje van 26 uur in de benen??
Ik hoop dat we nog wat spektakel te zien krijgen
Maar ik wil anderen op voorhand zeker niet uitsluiten hoor! Gesink had wellicht een mindere dag, de schlecks zullen zeker nog wat laten zien, valverde komt nog (met de auto ). En wat te denken van die ivanov, met een reisje van 26 uur in de benen??
Ik hoop dat we nog wat spektakel te zien krijgen
raso ssr: http://www.ifrider.com/belgian-ssr/" onclick="window.open(this.href);return false;
Ti Deluxe: http://www.ifrider.com/laser-etched-ti-deluxe-29er/" onclick="window.open(this.href);return false;
Ti Deluxe: http://www.ifrider.com/laser-etched-ti-deluxe-29er/" onclick="window.open(this.href);return false;
fizik schreef:1. Gilbert
2. Valverde
3. Gesink
Gilbert blijft over van een groepje vluchters en wint, het restant van het groepje wordt bijgehaald door het het peloton. Valverde is hier de sterkste. Gesink staat op 3 omwille van ons chauvinistische gevoel.
Hoeveel punten scoor ik met het juist voorspellen van de eerste plaats?
Valverde telt niet, die deed niet mee en Gesink stond er alleen meer voor ons 'Hup Holland-gevoel'.
Mooie race, waar de finale voor m'n gevoel pas laat begon.
- daniel1975
- Forum-lid HC
Mooie renner die Gilbert. Hij scoort veel sympathie denk ik door de manier waarop hij zich in het Vlaams heeft leren presenteren. En met recht de sterkste vandaag.
Alleen dat Rotterdam-Zuid oorbelletje kan echt niet meer......
Blijf mij nog steeds wel verbazen (teleurstelling) over de Nederlanders dit voorjaar. Lijkt echt nergens op. Kan RG niet eens een jaartje of 3 bij Saxo gaan rijden ofzo? Dat werkte bijv. voor Kroon ook erg goed.
Alleen dat Rotterdam-Zuid oorbelletje kan echt niet meer......
Blijf mij nog steeds wel verbazen (teleurstelling) over de Nederlanders dit voorjaar. Lijkt echt nergens op. Kan RG niet eens een jaartje of 3 bij Saxo gaan rijden ofzo? Dat werkte bijv. voor Kroon ook erg goed.
Less is bore