DRC de mol
Vandaag weer de voorjaarscompetitie op de mol in dordrecht weer gestart. Heerlijk weer graadje of 9 en een
enorme opkomst. Was wel benieuwd waar ik stond in begin was het aanpoten voor me later kwam il er een beetje
doorheen en heb ik uiteindelijk me kunnen laten uitbollen in t peloton.
enorme opkomst. Was wel benieuwd waar ik stond in begin was het aanpoten voor me later kwam il er een beetje
doorheen en heb ik uiteindelijk me kunnen laten uitbollen in t peloton.
Ook ik mee gereden, op de fiets ook heen en terug.
Bij de a lekker gereden, begin was zoals waarschijnlijk bij de meeste erg wennen weer maar daarna lekker gereden.
1x kwam ik alleen voorop te zitten maar op de klim kwamen ze er volle bak overheen kwam ik achter op het elastiek te hangen toch bij kunnen blijven en zo in de buik van de groep naar de streep gehobbeld en sprint niet eens aan begonnen.
Uiteindelijk lekker met 3,5uur thuis en vandaag weer 3.45 gereden lekker weekend gehad dus
Bij de a lekker gereden, begin was zoals waarschijnlijk bij de meeste erg wennen weer maar daarna lekker gereden.
1x kwam ik alleen voorop te zitten maar op de klim kwamen ze er volle bak overheen kwam ik achter op het elastiek te hangen toch bij kunnen blijven en zo in de buik van de groep naar de streep gehobbeld en sprint niet eens aan begonnen.
Uiteindelijk lekker met 3,5uur thuis en vandaag weer 3.45 gereden lekker weekend gehad dus
Cube litening super hpc race sram red (total los)
Cube aerium super hpc race ultegra 11spd
Flanders CX ultegra/dura-ace
Cube aerium super hpc race ultegra 11spd
Flanders CX ultegra/dura-ace
- Stuntman Mike
- Forum-lid
robbiey schreef:Heerlijk voor mij is het altijd strijden om plek 16.
Vandaag weer meegedaan als opvulling voor voornamelijk het achterste gedeelte van het peloton op de mol.
Was heerlijk weer goede temperatuur en de wind stond gunstig. Nog wel een valpartijtje maar verders een prima verloop. Verbaas me elke keer weer om de enorme opkomst en goede organisatie.
Was heerlijk weer goede temperatuur en de wind stond gunstig. Nog wel een valpartijtje maar verders een prima verloop. Verbaas me elke keer weer om de enorme opkomst en goede organisatie.
-
- Forum-lid
Vandaar die valpartij zeker, die gasten waren niet te zien!
- Stuntman Mike
- Forum-lid
Kun je hier zonder lidmaatschap wedstrijden rijden? Wordt de ProChip altijd gebruikt?
-
- Forum-lid HC
Dat pak of die jongens? Pack is van Rock Racingmao schreef:Er reden 2 rijders met een camouflage pak, weet iemand waar die vandaan komen?
-
- Forum-lid HC
Afgelopen zaterdag weer heerlijk meegedaan bij de mol. Aardige opkomst weer door het mooie weer schat ik zo in.
Kon wederom geen potten breken en was blij in peloton te eindigen. Wel weer een heftige valpartij voor me. Renner viel met fiets en al middels een fraaie koprol in het gras. Volgens mij is hij er bijzonder goed vanaf gekomen, of weet iemand meer?
Uiteindelijk 50 km in uur en kwartier, bijna 41 gem.
Kon wederom geen potten breken en was blij in peloton te eindigen. Wel weer een heftige valpartij voor me. Renner viel met fiets en al middels een fraaie koprol in het gras. Volgens mij is hij er bijzonder goed vanaf gekomen, of weet iemand meer?
Uiteindelijk 50 km in uur en kwartier, bijna 41 gem.