Fabian Cancellara Site
-
- Forum-lid HC
Vandaag geen motortje gezien op Fabian zijn fiets ... Hoe kan iemand zoveel vermogen ontwikkelen. Past alleen maar heel veel nederigheid.
What makes the boat go faster?
Ik denk dat Tom Boonen blij is dat hij er vandaag niet bij was. Scheelt een vernedering en een verklaring in de trant van "Cancellara wint hier wel omdat wij hem lieten rijden he".
-
- Forum-lid
wat een mega staaltje hard fietsen .....
ik heb nog nooit meegemaakt dat de commentatoren op VRT stil vielen, maar vandaag was dat het geval, dat maakte overigens het kijken alleen maar mooier, door het eerlijke en bewonderende commentaar.
ik heb nog nooit meegemaakt dat de commentatoren op VRT stil vielen, maar vandaag was dat het geval, dat maakte overigens het kijken alleen maar mooier, door het eerlijke en bewonderende commentaar.
Cancellara was vandaag fenomenaal. Zelden iemand zo sterk gezien.
Ik denk wel dat volgende week in de RvV iedereen in het wiel van Cancellera zal willen zitten en dat Cancellera veel gaten zelf zal moeten dichtrijden.
Daarnaast vraag ik me af of zijn ploeg in de breedte wel sterk genoeg is. Door zo veel indruk te maken heeft hij zichzelf en zijn ploeg wel een enorme druk opgelegd.
Ik denk wel dat volgende week in de RvV iedereen in het wiel van Cancellera zal willen zitten en dat Cancellera veel gaten zelf zal moeten dichtrijden.
Daarnaast vraag ik me af of zijn ploeg in de breedte wel sterk genoeg is. Door zo veel indruk te maken heeft hij zichzelf en zijn ploeg wel een enorme druk opgelegd.
- amclassic-fan
- Forum-lid HC
- robbebopper
- Forum-lid HC
Symbolisch moment vond ik wel de krampaanval van Tankink, die als een der laatsten trachtte aan te klampen bij (zoals de Belgen het steeds zo fraai verwoordden) "der Plattwalzer".
- chassepatate
- Forum-lid
Prachtig, dit is de mooiste manier om te winnen, uit het wiel van de andere favorieten wegrijden. Iedereen wist wat er ging gebeuren en dan er gewoon niks aan kunnen doen.
Wat een powerhouse!
Wat een powerhouse!