Projectje: Cerv�lo SLC klaar!
3.0 voor het oog detail
4.0 voor wederom een pracht prestatie
5.0 voor de kabelgeleiding en de achterbrug
Je doet het maar mooi weer. Het moet toch eens afgelopen zijn denk ik...
Voor de stickers heb je vast al iets in je hoofd, please geen zipp stickers maar mooie cervelo decals ofzo. Je eigen naam kan ook altijd.
4.0 voor wederom een pracht prestatie
5.0 voor de kabelgeleiding en de achterbrug
Je doet het maar mooi weer. Het moet toch eens afgelopen zijn denk ik...
Voor de stickers heb je vast al iets in je hoofd, please geen zipp stickers maar mooie cervelo decals ofzo. Je eigen naam kan ook altijd.
- amclassic-fan
- Forum-lid HC
Mooi resultaat, alleen die kabelloop ontgaat mij volledig. De kabelloop zou voor mij juist reden zijn om te zoeken naar een SLC of SLC SL ipv een S2/S3. Misschien dat met iets als I-links het nog wat beter te krijgen is, maar ik vind 't geen porum hoe die schakelkabels nu lopen.
Pfjieeeuw! Wie wil er zo'n fiets nou niet? Je blijft ons verbazen!
http://twitter.com/Filihaan" onclick="window.open(this.href);return false;
Iedereen dank!
Zulke reacties maakt het nog veel leuker om zo nu en dan iets te knutselen.
Wow de Vogue!
En ik dacht dat ik trots moest zijn om mijn centerfold bijlage in de PlayGirl.![Wink ;)](./images/smilies/icon_e_wink.gif)
@Maurice: ik ben aan het nadenken over stickertjes, maar dat zullen geen Zipp stickers worden.
Wel een beetje afkijken natuurlijk!
@Amclassic: ik vind het juist de kabelloop die een S2/S3 mooier maakt.
Daarnaast wilde ik natuurlijk mijzelf laten zien dat ik het probleem met klapperen en doorvoer van de kabels met gemak kon oplossen.
En ik ben een knutselaar, dus een "uitdaging" om een noviteit na te maken is eerder regel als uitzondering.
@Redalert: Spuitbussen!
Vergt wel wat polijstwerk naderhand omdat je simpelweg niet hetzelfde spuitbeeld kan krijgen als met een bovenbeker.
Daarnaast is het lastiger nat houden en doseren, dus nevel is bijna onvermijdelijk zonder dat de lak gaat zakken.
Maar ook het polijsten en poetsen was in een klein uurtje gebeurd. (heel voorzichtig als de lak nog niet compleet is doorgehard)
Morgen zal ik hem eens een paar uurtjes uitlaten en kijken of ik de zon mee kan pakken op een foto.
Komt ie er nog wat beter op te staan.
Zulke reacties maakt het nog veel leuker om zo nu en dan iets te knutselen.
Wow de Vogue!
En ik dacht dat ik trots moest zijn om mijn centerfold bijlage in de PlayGirl.
![Wink ;)](./images/smilies/icon_e_wink.gif)
@Maurice: ik ben aan het nadenken over stickertjes, maar dat zullen geen Zipp stickers worden.
Wel een beetje afkijken natuurlijk!
@Amclassic: ik vind het juist de kabelloop die een S2/S3 mooier maakt.
Daarnaast wilde ik natuurlijk mijzelf laten zien dat ik het probleem met klapperen en doorvoer van de kabels met gemak kon oplossen.
En ik ben een knutselaar, dus een "uitdaging" om een noviteit na te maken is eerder regel als uitzondering.
@Redalert: Spuitbussen!
Vergt wel wat polijstwerk naderhand omdat je simpelweg niet hetzelfde spuitbeeld kan krijgen als met een bovenbeker.
Daarnaast is het lastiger nat houden en doseren, dus nevel is bijna onvermijdelijk zonder dat de lak gaat zakken.
Maar ook het polijsten en poetsen was in een klein uurtje gebeurd. (heel voorzichtig als de lak nog niet compleet is doorgehard)
Morgen zal ik hem eens een paar uurtjes uitlaten en kijken of ik de zon mee kan pakken op een foto.
Komt ie er nog wat beter op te staan.
-
- Forum-lid
Ik ben helemaal geen cervelo-fan, maar je zou het bijna wel worden.
Maar ergens logisch. Er is aan een cervelo veel winst te boeken en dat doet Danny.
Dit is echt het beste topic in het forum.
Maar ergens logisch. Er is aan een cervelo veel winst te boeken en dat doet Danny.
Dit is echt het beste topic in het forum.
Cinglé
-
- Forum-lid
Eén woord: Schitterend! Moet je wel eens mooi uitleggen hoe je die kabelloop hebt kunnen aanpassen?;-)
Nulla tenaci invia est via!