@ daj
Daar had ik idd ook al aan gedacht.. maar dan vind ik ze te hoog komen. Laat ze eerst maar even zo en dan even kijken hoe het gaat.
Enfin.. De stand van zaken.
Had volgens mij al ergens vermeld dat mijn achterremhoef te kort was voor de achterbrug. Ik naar de fm om een langere dop te halen. Hadden ze die niet. Maar wel wat anders. Een complete pin (die je dus door je complete remhoef moet doen). Na nog 2 fm's bezocht te hebben die ze ook niet hadden maar weer terug naar de eerst. Pin besteld paar dagen later in huis. Remhoef uit elkaar met veel pijn en moeite. Wat zat dat ding strak!! nja uit elkaar andere pin erin pin dol gedraaid! En andere pin kan er ook niet meer in omdat het binnenwerk ook niet meer in orginele staat is zegmaar;-)
Nu nog even kijken hoe ik dit probleem ga oplossen met de nieuwe remhoef..
Achja fiets is rijdbaar.. dus vandaag maar even klein blokje om geweest. Na ong 2 km kwam ik er achter dat de stuurpen niet vast genoeg zat.. Gelukkig sleuteltje mee en even aangedraaid. Die ECHTE tijdrithouding is nog wel even wennen. Waar mijn minder valide rug nog een schepje bovenop deed. Dus niet constant in de tijdrithouding gezeten. Ook even op de remgreepjes.
stuurtje weer recht:
de echte mannen trainen op het buitenblad toch??
van over het stuur
tevreden gevoel over het projectje
als ik de achterremhoef heb aangesloten wordt het stuur ook zwart:)
de aerohouding gaat in de loop van tijd ook nog horizontaal
Over de wielen krijg ik maar steeds geen reactie. Ga dus verder zoeken naar andere wielen.
Wie vecht kan verliezen, wie niet vecht heeft al verloren.