Tweede fiets, zelf opbouwen (Klaar! Foto's geplaats!)
-
- Forum-lid HC
Eigenlijk is het jammer dat de zadelpen geen witte streep heeft. En toch met setback.
Hij lijkt wel een beetje op die van mij
Hij lijkt wel een beetje op die van mij
Hij lijkt idd op die van jou Snel eens samen uitlaten...!
Ik had het liefst idd een zadelpen met witte streep gehad (uit de Pro serie), maar die is nog niet leverbaar. Dus deze maar en ik vind aangezien het rood ook in de wielen, het zadel en de vork zit, het ook wel weer wat hebben...
Ja, met setbeck! Dacht even dat ik een Doric pen besteld had, maar het blijkt dus een Dorico te zijn. Detail
Ik had het liefst idd een zadelpen met witte streep gehad (uit de Pro serie), maar die is nog niet leverbaar. Dus deze maar en ik vind aangezien het rood ook in de wielen, het zadel en de vork zit, het ook wel weer wat hebben...
Ja, met setbeck! Dacht even dat ik een Doric pen besteld had, maar het blijkt dus een Dorico te zijn. Detail
-
- Forum-lid
@Ace Netjes gedaan!
Dat zelf opbouwen gaat toch sneller dan gedacht, niet? Mooie fiets, zeker voor een tweede bike.
Dat zelf opbouwen gaat toch sneller dan gedacht, niet? Mooie fiets, zeker voor een tweede bike.
-aka Morpheus-
Ik kan het altijd zeer goed met mezelf eens zijn.
My gear:
DeRosa KING RS (zomer), Stevens Vuelta (winter) & Cube Reaction R1
Ik kan het altijd zeer goed met mezelf eens zijn.
My gear:
DeRosa KING RS (zomer), Stevens Vuelta (winter) & Cube Reaction R1
Bedankt! Het gaat heel snel, maar ik moet er wel bij vertellen dat een forumlid me geholpen heeft (lees: het gedaan heeft terwijl ik keek hoe hij het deed) met het goede gereedschap en de nodige ervaring... Toen had ik nog het probleem van de 11 speed ketting (het niet hebben van de pons daarvoor), maar weer een ander forumlid heeft me daarmee geholpen.
Ace, ziet er super uit, erg mooi!
Misschien heb ik het gemist, maar hoeveel heeft alles gekost eigenlijk?
Misschien heb ik het gemist, maar hoeveel heeft alles gekost eigenlijk?
Cannondale Six Carbon 105 2010
Scott Speedster S4 2005 105
Scott Speedster S4 2005 Tiagra (Total Loss) R.I.P.
da carbon rij lekker zeg!
Scott Speedster S4 2005 105
Scott Speedster S4 2005 Tiagra (Total Loss) R.I.P.
da carbon rij lekker zeg!
@csgman: als je weet hoe het moet is het niet moeilijk! Maar dat is met alles Was wel fijn dat ik bekwame hulp had. De gereedschappen ga ik binnenkort ook maar eens aanschaffen. Heb ook nog een MTB te doen binnenkort.
@TJB: uiteindelijk wel meer dan de in eerste intantie beoogde 1000 euro, maar dat komt dan vooral door de 'dure' groep. Denk dat ik net onder de 1200 euro bleef uiteindelijk.
@TJB: uiteindelijk wel meer dan de in eerste intantie beoogde 1000 euro, maar dat komt dan vooral door de 'dure' groep. Denk dat ik net onder de 1200 euro bleef uiteindelijk.