wat is het mooiste alu frame op dit moment en vooral waarom?
-
- Forum-lid
caad10 is los te krijgen 849 euro
Do kin der mar druk mei weze
Ik zou echt serieus kijken naar die Quantec. De goedkopie no-name frames zijn zomaar een halve kilo zwaarder en zullen ook minder lekker rijden. Een caad10 heeft allerlei exotische buisvormen en ik dacht dat dat nu juist niet de bedoeling was.
Just my 2 cents..
Just my 2 cents..
-
- Forum-lid
traditioneel zijn de alu frames nogal hard. ik dacht dat de caad10 daar wat beter scoorde.
-
- Forum-lid
andromeda schreef:Als het toch niet uitmaakt kun je beter een "raw" alu frame nemen, die koop je voor rond de 80 euro (zonder vork). Hoef je ook niet te schuren
en met een 27mm zadelpen en een 25mm achterband zijn ze net zo comfortabel
@andromeda: waar kun je een 'raw' alu frame vinden, hoef ik idd niet te schuren. Het hoeft geen 0 euro project te worden, maar hoe goedkoper het frame hoe beter de afmontage en wielen.
Blacksmith Avenue
Blacksmith Ruota
Blacksmith Strada
Blacksmith Ruota
Blacksmith Strada
Is dat bedoelt richting mij of de bouwers van het frame?
Opzich zou ik wel een baum willen natuurlijk, maar een ander frame met dezelfde buis vormen kan mij evengoed bekoren. En aangezien het een eigen project wordt zal ik er vast meer van genieten;)
Opzich zou ik wel een baum willen natuurlijk, maar een ander frame met dezelfde buis vormen kan mij evengoed bekoren. En aangezien het een eigen project wordt zal ik er vast meer van genieten;)
Blacksmith Avenue
Blacksmith Ruota
Blacksmith Strada
Blacksmith Ruota
Blacksmith Strada