Forumlid van het jaar 2009
@Buzz: gezien GerardGs leeftijd denk ik dat ie toch wel ruim over zijn hoogtepunt heen is. Dus, dit kan wel eens zijn laatste kans zijn. Een nieuwe generatie staat klaar.
[quote="Corniel"]@Buzz: gezien GerardGs leeftijd denk ik dat ie toch wel ruim over zijn hoogtepunt heen is. Dus, dit kan wel eens zijn laatste kans zijn. Een nieuwe generatie staat klaar. [/quote]
Nah, dan moet het maar een 'Museeuwtje' worden idd
Mvg, Zorro
Nah, dan moet het maar een 'Museeuwtje' worden idd
Mvg, Zorro
We thought that we had the answers
It was the questions we had wrong
U2-11 O'Clock Tick Tock
U2-11 O'Clock Tick Tock
- superrose
- Forum-lid
- Contact
[quote="Buzz"][quote="GastheerG"]Mijn dochter heeft me geholpen met het omgaan met mijn teleurstelling:
Filmpje met interview op YouTube[/quote]
Kan me voorstellen dat je teleurgesteld bent, Gastheer. Het trauma-verwerkingsproces zal vermoedelijk nog wel even duren. Maar gelukkig besefte je uiteindelijk ook dat je niet op waarde geklopt bent. Uiteraard niet. Zo werkt het immers niet op een wielrennersforum, eigenlijk net zoals in de grote boze wielerwereld. Je wordt geflikt waar je bij staat.
Natuurlijk werd je op het kantje gezet, er uit je hol gedemarreerd, en belandde je telkens vergeefs op je toetsenbord beukend in een mongolenwaaier. Uiteraard snoepte menig forumlid ook verboden (penne)vruchten. Kwestie van pakken en niet gepakt worden. That's the spirit.
Dus ja, weet wat je te doen staat in 2010. Als je niet alleen genomineerd wilt worden, maar ook daadwerkelijk voorin wilt mee(st)rijden met de grote jongens (m/v), zal je het toch wat slimmer moeten aanpakken. Een beetje list links, een flardje bedrog rechts, en soms ook een stevige kwak rechtdoor. Zal je zien dat je volgend jaar een stuk populairder wordt. En bedenk tevens dat de rondemissen altijd meestemmen. Dus zo'n kansloos petje gaat je niet echt helpen.
Succes alvast,
Dirty Buzz
[/quote]
hahaha zo te zien is hij niet de enige die een poging waagt voor 2010, sssh ik dult geen tegenstanders....
wacht maar tot de presentatie van het team toetsenbord en je ligt al aan flarden, mijn heeft een accuuuutje.
trouwens ik stem op CORNIEL
(heb aandelen in de bidon van de fotosoep snappie?)
Ook wil ik jullie erop attenderen dat ik op de tweede pagina ook genomineerd ben en ik hoor er niets over, nu wil ik geen omkoop schandaal als bij het vlaamse en duitse voetbal in werking gaan zetten, maarre, een beetje melding mag wel hoor. Ik doe het leuk voor een beginner, heh jongens, toch?
Filmpje met interview op YouTube[/quote]
Kan me voorstellen dat je teleurgesteld bent, Gastheer. Het trauma-verwerkingsproces zal vermoedelijk nog wel even duren. Maar gelukkig besefte je uiteindelijk ook dat je niet op waarde geklopt bent. Uiteraard niet. Zo werkt het immers niet op een wielrennersforum, eigenlijk net zoals in de grote boze wielerwereld. Je wordt geflikt waar je bij staat.
Natuurlijk werd je op het kantje gezet, er uit je hol gedemarreerd, en belandde je telkens vergeefs op je toetsenbord beukend in een mongolenwaaier. Uiteraard snoepte menig forumlid ook verboden (penne)vruchten. Kwestie van pakken en niet gepakt worden. That's the spirit.
Dus ja, weet wat je te doen staat in 2010. Als je niet alleen genomineerd wilt worden, maar ook daadwerkelijk voorin wilt mee(st)rijden met de grote jongens (m/v), zal je het toch wat slimmer moeten aanpakken. Een beetje list links, een flardje bedrog rechts, en soms ook een stevige kwak rechtdoor. Zal je zien dat je volgend jaar een stuk populairder wordt. En bedenk tevens dat de rondemissen altijd meestemmen. Dus zo'n kansloos petje gaat je niet echt helpen.
Succes alvast,
Dirty Buzz
[/quote]
hahaha zo te zien is hij niet de enige die een poging waagt voor 2010, sssh ik dult geen tegenstanders....
wacht maar tot de presentatie van het team toetsenbord en je ligt al aan flarden, mijn heeft een accuuuutje.
trouwens ik stem op CORNIEL
(heb aandelen in de bidon van de fotosoep snappie?)
Ook wil ik jullie erop attenderen dat ik op de tweede pagina ook genomineerd ben en ik hoor er niets over, nu wil ik geen omkoop schandaal als bij het vlaamse en duitse voetbal in werking gaan zetten, maarre, een beetje melding mag wel hoor. Ik doe het leuk voor een beginner, heh jongens, toch?
Een paar uur op de fiets, het maakt alles zo simpel.
website: http://stoerevrouwensporten.nl/
twitter: @wijsporten
website: http://stoerevrouwensporten.nl/
twitter: @wijsporten
- Supergrover
- Forum-lid HC
[quote="Corniel"]@Buzz: gezien GerardGs leeftijd denk ik dat ie toch wel ruim over zijn hoogtepunt heen is. Dus, dit kan wel eens zijn laatste kans zijn. Een nieuwe generatie staat klaar. [/quote]
kweetniet of het al ergens genoemd was maar dat FietsX project ziet er goed uit Corniel !!
dus dat heb je de afgelopen tijd gedaan om jezelf de winter door te helpen....
Fraai werk, petje af hoor.
kweetniet of het al ergens genoemd was maar dat FietsX project ziet er goed uit Corniel !!
dus dat heb je de afgelopen tijd gedaan om jezelf de winter door te helpen....
Fraai werk, petje af hoor.
@SuperGrover1: Dat projectje bestaat al 'enige' tijd, anderhalf jaar op precies te zijn: FietsX.
En superrose: je post een boel, daar kan het niet aan liggen.
En superrose: je post een boel, daar kan het niet aan liggen.
Hm, ik heb ooit een eigen klassieker gehad, telt dat ook mee??:p
[quote="Trudie"]Hm, ik heb ooit een eigen klassieker gehad, telt dat ook mee??:p[/quote]
Hoi,
Mei 2007. Nopes. Te gedateerd Sorry Trudie.
Hahaha......just kidding. Zal me worst wezen wie deze titel krijgt al ben ik zelf wel een voorstander van GastHeerG. Eerlijk is eerlijk. Hij heeft zoveel gebracht op dit Forum (al was dat laatste filmpje wel een uitbuiting
Over een 'kwak' gesproken zeg.
Nu is het alleen aan Bottechia en mij om GastheerG eens goed uit te dossen de volgende forum rit en hem alleen op kop te laten rijden.
Iemand een idee voor een mooie frivole outfit voor GastheerG?
Mvg, Zorro
Hoi,
Mei 2007. Nopes. Te gedateerd Sorry Trudie.
Hahaha......just kidding. Zal me worst wezen wie deze titel krijgt al ben ik zelf wel een voorstander van GastHeerG. Eerlijk is eerlijk. Hij heeft zoveel gebracht op dit Forum (al was dat laatste filmpje wel een uitbuiting
Over een 'kwak' gesproken zeg.
Nu is het alleen aan Bottechia en mij om GastheerG eens goed uit te dossen de volgende forum rit en hem alleen op kop te laten rijden.
Iemand een idee voor een mooie frivole outfit voor GastheerG?
Mvg, Zorro
We thought that we had the answers
U2-11 O'Clock Tick Tock
U2-11 O'Clock Tick Tock
@Zorro: [img=http://oldgreggslist.com/tutu_leotard_plain_010.JPG]??
~live fast, die young ~
-
- Forum-lid HC
Geef hem een mooie cervelo outfit (of iets in die richting)
Edit, die boven mij is bijna net zo erg.
Edit, die boven mij is bijna net zo erg.
[quote="superrose"]Ook wil ik jullie erop attenderen dat ik op de tweede pagina ook genomineerd ben en ik hoor er niets over, nu wil ik geen omkoop schandaal als bij het vlaamse en duitse voetbal in werking gaan zetten, maarre, een beetje melding mag wel hoor. Ik doe het leuk voor een beginner, heh jongens, toch?
[/quote]
Joh, wees blij dat je genoemd bent mijn stem heb je (krijg ik nu geld toegestopt? :p)
[/quote]
Joh, wees blij dat je genoemd bent mijn stem heb je (krijg ik nu geld toegestopt? :p)