Amstel Gold Race
-
- Forum-lid
[quote="Binkie4"]Om 11.55 ingeschreven voor de 150km. Ging soepeltjes. Ik weet nog niet of ik ook daadwerkelijk ga. Mijn weekenden zitten tegen al flink vol met toertochten en ik moet mijn gezinnetje ook te vriend houden. Ga ik niet, dan mag iemand het inschrijfbewijs voor een absurde woekerprijs overnemen.[/quote]
Hahahaha. Of veilen waarbij de opbrengst minus kosten naar giro 555 gaat.
Hahahaha. Of veilen waarbij de opbrengst minus kosten naar giro 555 gaat.
iK BEN wel eens benieuwd hoeveel inschrijvingen de bedrijven hebben gekocht. Die konden wel op voorhand inschrijven en veel bedrijven zien het als bedrijfsuitje.
Teams van 50 man of meer zijn geen uitzondering, dan gaat het snel.
Dan zijn er dus geen 12000 plekker te vergeven.
Dan zijn er dus geen 12000 plekker te vergeven.
Jeetje, ik ging even lunchen en was te laat. Lekker is dat.
Iemand nog een kaartje over?
Ik ga overigens geen woekerprijzen betalen. 5 euro bonus vind ik meer dan voldoende...
Iemand nog een kaartje over?
Ik ga overigens geen woekerprijzen betalen. 5 euro bonus vind ik meer dan voldoende...
Canyon Aeroad 9.0 | Canyon Grand Canyon AL 29'er 7.9 | Principia 700 Limited Edition Number 05
[quote="SpEric"]iK BEN wel eens benieuwd hoeveel inschrijvingen de bedrijven hebben gekocht. Die konden wel op voorhand inschrijven en veel bedrijven zien het als bedrijfsuitje.
Dan zijn er dus geen 12000 plekker te vergeven.[/quote]
Vorig jaar heb ik een paar dagen voor de tocht nog een startbewijs via Eneco weten te bemachtigen. Tout gratuit.
Dan zijn er dus geen 12000 plekker te vergeven.[/quote]
Vorig jaar heb ik een paar dagen voor de tocht nog een startbewijs via Eneco weten te bemachtigen. Tout gratuit.