museeuw bikes
- amclassic-fan
- Forum-lid HC
Dat bedrag van €3500 slaat natuurlijk nergens op. Duur is die €1500 zeker niet, maar het is nu ook niet echt spot goedkoop. En je rijdt naar verhouding op een duur frame, dus als het frame door midden gaat in een valpartij ben je een hoop geld kwijt.
Iets anders, Laguna (Museeuw bikes) is wel opvallend stil gebleven de rest van de week.
@Mikesthebike, ik hoop dat het product waarmee je bezig bent niet iets is wat belast wordt, want ik vrees dat het dan niet goed gaat komen.
Iets anders, Laguna (Museeuw bikes) is wel opvallend stil gebleven de rest van de week.
@Mikesthebike, ik hoop dat het product waarmee je bezig bent niet iets is wat belast wordt, want ik vrees dat het dan niet goed gaat komen.
-
- Forum-lid
denk jij dan dat je met 1500 euro betere aankopen kan doen dan de mc 6 die mij is aangeboden ?
mvg
mvg
-
- Forum-lid
Amclassic-fan schreef:
Bedankt voor je bezorgdheid, maar het wordt statisch belast (tegendruk van water)
Fijne kerstdagen en de beste wensen voor 2010, en hoop dat je inzicht in onbekende maar innovatieve/alternatieve materialen mag verkrijgen
MtB
It's nice to be important, but it is more important to be nice.
- Lcsmet
- Forum-lid HC
Amclassic-fan schreef:Dat bedrag van 3500 slaat natuurlijk nergens op. Duur is die 1500 zeker niet, maar het is nu ook niet echt spot goedkoop. En je rijdt naar verhouding op een duur frame, dus als het frame door midden gaat in een valpartij ben je een hoop geld kwijt.
Je rijdt inderdaad met een relatief (je betaalt "maar" 1500 Euro voor een complete fiets) duur frame maar je krijgt wel 10 jaar garantie als er al iets moest fout gaan.
En die 3500 Euro zal wel juist zijn als ze de "aanbevolen" verkoopprijs hanteren van alle onderdelen. Als je op het net een beetje rondkijkt kan er misschien wel 800 à 1000 euro af.
Maar zoals ik eerder al schreef, als je deze fiets voor 1500 Euro kan kopen mag je niet twijfelen.
Als je er een beetje zorg voor draagt kan je die op het einde van het seizoen terug verkopen voor 1500 euro.
I know myself like no one else
Nothing to defend
Nothing to defend
- amclassic-fan
- Forum-lid HC
-
- Forum-lid
ik kan het frame altijd terug bestellen voor 750 euro, dus dat zal wel meevallen. de frame prijs
de kans dat ik het kapot val is al wel vrij klein.
de kans dat ik het kapot val is al wel vrij klein.
Lcsmt schreef:Ik denk dat de forum moderator Armclassic een beetje gefrustreerd is.
Op het ganse forum kan je van hem bijna alleen negatieve commentaren lezen.
Nee, dit is een zinvolle bijdrage :/
Hij heeft gewoon gelijk wat dat ''Don't race, what you can't replace.'' betreft. Als je gaat koersen bestaat er gewoon kans op vallen. Dan lijkt me 750 euro voor een Nieuweling veel geld. Maar als je het denkt te kunnen betalen, why not?
Tjah, 750euro voor een frame is wat mij betreft voor een nieuweling over de top als je het mij vraagt...
Ik rijd zelf bij de junioren, en ik koers met een frame van 300 euro!
En dat je een frame niet snel kapot zal vallen is onzin!
Of het gaat een seizoen goed, maar voor hetzelfde geld val je hem na 3 koersen op een veradelijk klinkerweggetje kapot!
Hoe je als nieuweling zonder moeite even 750 euro is mij ook een vraag, werk je bij de NASA?
Of heb je een vader/moeder die erg gulgevig (en lichtelijk gestoord;) ) is?
@ Lcmt:
Doe ff zeg... Zonder AM-classicfan was het hier een dikke puinhoop en dat jij vind dat hij alleenmaar negatief post hier is mischien jouw visie daarop, maar hou die lekker voor je!
mvg,
Jasper.
Ik rijd zelf bij de junioren, en ik koers met een frame van 300 euro!
En dat je een frame niet snel kapot zal vallen is onzin!
Of het gaat een seizoen goed, maar voor hetzelfde geld val je hem na 3 koersen op een veradelijk klinkerweggetje kapot!
Hoe je als nieuweling zonder moeite even 750 euro is mij ook een vraag, werk je bij de NASA?
Of heb je een vader/moeder die erg gulgevig (en lichtelijk gestoord;) ) is?
@ Lcmt:
Doe ff zeg... Zonder AM-classicfan was het hier een dikke puinhoop en dat jij vind dat hij alleenmaar negatief post hier is mischien jouw visie daarop, maar hou die lekker voor je!
mvg,
Jasper.
mijn Flickr
-
- Forum-lid
mvg,
Jasper.[/quote]
Ik heb een hoop respect voor moderators/kenners die discussies voeren over materialen en dergelijke. Maar om juist in een technisch topic de belangrijkste voor/tegens weg te halen vindt ik erg spijtig om te zien.
Mis dan het stukje vrijheid van meningsuiting op "ONS" forum, en dat kan niet.
Persoonlijk vindt ik dat een moderator enkel berichten mag wijzigen waarbij geen waarde/beledigingen/racisme of dergelijke in staat, bij al het andere moet dit gewoon blijven bestaan.
Er zijn genoeg topic's te over waarbij het gelul in de ruimte gewoon leesbaar blijft, maar nogmaals, in dit topic was zinvolle informatie/discussie over vlas/carbon te vinden.
Een gemiste kans voor andere lezers en geinteresseerden.
Gaarne een reactie AmClassic/moderator
MiketheBike
mvg,
Jasper.[/quote]
Ik heb een hoop respect voor moderators/kenners die discussies voeren over materialen en dergelijke. Maar om juist in een technisch topic de belangrijkste voor/tegens weg te halen vindt ik erg spijtig om te zien.
Mis dan het stukje vrijheid van meningsuiting op "ONS" forum, en dat kan niet.
Persoonlijk vindt ik dat een moderator enkel berichten mag wijzigen waarbij geen waarde/beledigingen/racisme of dergelijke in staat, bij al het andere moet dit gewoon blijven bestaan.
Er zijn genoeg topic's te over waarbij het gelul in de ruimte gewoon leesbaar blijft, maar nogmaals, in dit topic was zinvolle informatie/discussie over vlas/carbon te vinden.
Een gemiste kans voor andere lezers en geinteresseerden.
Gaarne een reactie AmClassic/moderator
MiketheBike
It's nice to be important, but it is more important to be nice.
- amclassic-fan
- Forum-lid HC
@ Mike: je doet nogal een uitspraak hier. Terwijl als je terugleest naar het begin van dit topic alles er nog gewoon staat. Althans ik zie niet wat er weggehaald is. In het andere Museeuw-topic stel je dezelfde vraag en daar heeft Amclassic drie dagen geleden al op gereageerd door nota bene door te linken naar dit topic.
Gaarne een ractie naar de moderator.
Gaarne een ractie naar de moderator.