Wie kent Velonia ?
-
- Forum-lid HC
Vergelijkbaar frame is ook gewoon te koop bij diverse nederlandse internet aanbieders!
http://www.mobybikes.nl/product_info.ph ... cts_id/246
Soms is het beter het verleden te laten voor wat het was!
Spuitwerk maakt de fiets echt af, volgens mij bepaald dat voor 75% of een frame populair wordt. Kijk dit weekend maar eens op de bikemotion. Je zult de mensen zien staan bij mooi gespoten frames en minder bij simpele zwarte frames.
Ps. Iemand al bezig dit frame te "bestellen"?
Ps. Iemand al bezig dit frame te "bestellen"?
- joostvanbezooijen
- Forum-lid
Niet echt. Ik heb ze wel een mailtje gestuurd om te weten wat de levertijd is voor een 56cm frame. Kreeg bijna direct een antwoord (1 maand levertijd). Ik wacht ook even de Bike Motion af voor ik bepaal wat mijn nieuwe frame wordt.
Ik heb al contact gehad met Velonia, de eigenaar heb ik deze week al telefonisch gesproken.
Er komt een 54 cm frame deze kant op, exacte levertijd krijg ik nog te horen.
Om dit topic niet te vervuilen met "spam" kun je het beste even via pm contact opnemen met mij als je meer wilt weten.
Om dit topic niet te vervuilen met "spam" kun je het beste even via pm contact opnemen met mij als je meer wilt weten.
"Try not. Do or do not......there is no try"
-
- Forum-lid HC
andromeda schreef:Ik heb al contact gehad met Velonia, de eigenaar heb ik deze week al telefonisch gesproken.
Wat een onzin, dat gezeur over "spam"!!
Hier boven kijk ik tegen een banner aan van de BANK OF SCOTLAND.
F*ck, dit is een fietsforum.
Laten we lekker hier verder gaan ik ben benieuwd, en met een frame dat er zo
uit ziet voor deze prijs daar kan iedereen zijn voordeel doen!
Zo komen we misschien ook achter de kwaliteit.
Soms is het beter het verleden te laten voor wat het was!
- amclassic-fan
- Forum-lid HC
colnagofreak schreef:Vergelijkbaar frame is ook gewoon te koop bij diverse nederlandse internet aanbieders!
Maar daar wil je toch echt geen fiets kopen. Ik heb van dat bedrijf de laatste weken al 5-10 keer reclame berichten/topics weg moeten halen. Daarnaast is de prijs nog al hoog.
Ik wil hier best laten weten wat de bevindingen zijn, geen probleem!
Voorlopig heb ik (uiteraard) alleen email en telefonisch contact gehad met Velonia. Contact is tot dusver heel goed, lekker direct, snel antwoord en veel enthousiasme.
Er is een 54 cm frame onderweg wat getest gaat worden, als het bevalt (waar ik overigens gewoon vanuit ga) ga ik zeer waarschijnlijk met Velonia samenwerken.
Testfiets gaat opgebouwd worden met iig Ultegra en waarschijnlijk Fulcrum wielen, bewust geen wielen van Velonia gekozen omdat ik met bekende componenten wil testen aangezien de eigenschappen daarvan bekend zijn en zo het frame het beste ervaren wordt.
Ik hou jullie op de hoogte.
Voorlopig heb ik (uiteraard) alleen email en telefonisch contact gehad met Velonia. Contact is tot dusver heel goed, lekker direct, snel antwoord en veel enthousiasme.
Er is een 54 cm frame onderweg wat getest gaat worden, als het bevalt (waar ik overigens gewoon vanuit ga) ga ik zeer waarschijnlijk met Velonia samenwerken.
Testfiets gaat opgebouwd worden met iig Ultegra en waarschijnlijk Fulcrum wielen, bewust geen wielen van Velonia gekozen omdat ik met bekende componenten wil testen aangezien de eigenschappen daarvan bekend zijn en zo het frame het beste ervaren wordt.
Ik hou jullie op de hoogte.
Het is een TESTframe, niet alleen ik moet daar op passen. En als je de geometrie bekijkt moet dat trouwens wel lukken. Ik heb de maatvoering vergeleken met mijn R3 en als je daarbij uitgaat van de maten tov hart bracket kom je wat anders uit.
Even afwachten dus maar dat is ook een van de redenen dat ik het frame eerst wil zien/testen. DanV had dit frame namelijk ook al als TT frame aangeboden gekregen, als je de geometrie bekijkt op de site van Velonia zie je ook dat de verhouding hart bracket- zadel en hart bracket- stuur naar mijn mening iets afwijkt tov bijv Cervelo.
Even afwachten dus maar dat is ook een van de redenen dat ik het frame eerst wil zien/testen. DanV had dit frame namelijk ook al als TT frame aangeboden gekregen, als je de geometrie bekijkt op de site van Velonia zie je ook dat de verhouding hart bracket- zadel en hart bracket- stuur naar mijn mening iets afwijkt tov bijv Cervelo.