Beginnen met tijdrijden
Ik denk dat het wel belangrijk is om een tijdrit verstandig te rijden. Een uur boven omslag rijden is echt heel zwaar, maar een uur op rond omslag rijden is nog wel te doen. Als je omslagpunt 172 is, probeer dan zo lang mogelijk hierop te rijden. merk je halverwege dat je veel overhoudt, versnel dan iets. 20 km op een paar slagen boven omslag is wel te doen. Na 40 km moet je helemaal kapot zitten, dan heb je het goed gedaan. verlies niet te veel krachten in de eerste kilometers, je krijgt zeker een tik op het laatst als je dat doet..
- robbebopper
- Forum-lid HC
- Berichten: 5713
- Lid geworden op: 09 aug 2006 16:32
Ja maar hee, ik zeg ook niet dat je onverstandig moet fietsen. Alleen maar dat je niet teveel moet proberen te beredeneren.
thanx all.
Op gevoel ...Gaat een lastige worden zondag
Ik begon met de nummertjes omdat ik simpelweg geen referentie heb, aangezien ik zelf nooit een langere tijdrit heb gereden.
Ben erg benieuwd wat het gaat worden.
Op gevoel ...Gaat een lastige worden zondag
Ik begon met de nummertjes omdat ik simpelweg geen referentie heb, aangezien ik zelf nooit een langere tijdrit heb gereden.
Ben erg benieuwd wat het gaat worden.
De één is een stylist, de ander knakt gewoon z'n fiets in tweeën
LRTV Swift
LRTV Swift
Eindelijk actiefoto's op het asfalt en met het gas vol open
Mag ik nogmaals een minuutje van van jullie tijd voor wat feedback op mijn zitpositie?
Mag ik nogmaals een minuutje van van jullie tijd voor wat feedback op mijn zitpositie?
De één is een stylist, de ander knakt gewoon z'n fiets in tweeën
LRTV Swift
LRTV Swift
Ha Frenkie,
Met zo'n relatief grote balhoofdbuis / fame vind ik je houding er goed uitzien.
Door de setback naar voor te zetten heb je redelijke positie voorop je zadel gemaakt.
Je kunt zo te zien niet veel dieper gaan zitten met je armsteunen, dus daar is op zich niet heel veel meer 'winst' te halen.
Ik denk dat je met deze frame / opzetstuur / zadelpen combi het maximale er al (bijna) uit hebt gehaald.
Hooguit nog wat fijnslijpen en gevoel ermee opbouwen wat een prettige zadelhoogte en lengte extensions is.
Veel plezier verder met je strijd tegen de klok
Met zo'n relatief grote balhoofdbuis / fame vind ik je houding er goed uitzien.
Door de setback naar voor te zetten heb je redelijke positie voorop je zadel gemaakt.
Je kunt zo te zien niet veel dieper gaan zitten met je armsteunen, dus daar is op zich niet heel veel meer 'winst' te halen.
Ik denk dat je met deze frame / opzetstuur / zadelpen combi het maximale er al (bijna) uit hebt gehaald.
Hooguit nog wat fijnslijpen en gevoel ermee opbouwen wat een prettige zadelhoogte en lengte extensions is.
Veel plezier verder met je strijd tegen de klok
eigenlijk zorgt die balhoofdbuis ervoor dat je niet 'laag' kunt zitten.. Je zou eigenlijk vooraan iets dieper moeten zitten. De rug zo vlak mogelijk krijgen. ik denk dat je redelijk goed zit naar de mogelijkheden..
Als je lager wilt moet je kijken of je een verstelbare stuurpen kan vinden. Die dingen zijn echter zeer duur. Verder sluit ik me aan bij arjan916 en Stokie: je zit goed! (En hebt volgens mij ook niet slecht gereden)
Thanx all
Zit voor mijn gevoel nog wel veel op mijn armsteunen en zadel te schuiven.
verstelbare stuurpen is nog een optie, maar ik droom al voorzichtig over een TT projectje, dus ik denk dat dit hem voorlopig is
Ging gisteren inderdaad goed, zoals eigenlijk al mijn ritten tot nu toe, had alleen nog 7 seconden minder gemoeten
Zit voor mijn gevoel nog wel veel op mijn armsteunen en zadel te schuiven.
verstelbare stuurpen is nog een optie, maar ik droom al voorzichtig over een TT projectje, dus ik denk dat dit hem voorlopig is
Ging gisteren inderdaad goed, zoals eigenlijk al mijn ritten tot nu toe, had alleen nog 7 seconden minder gemoeten
De één is een stylist, de ander knakt gewoon z'n fiets in tweeën
LRTV Swift
LRTV Swift
had jij een privéfotograaf meegenomen?? Ik had ook wel 7 seconden van mijn tijd af willen hebben, dan had ik tenminste top5 gereden:(
Corniel schreef:Als je lager wilt moet je kijken of je een verstelbare stuurpen kan vinden. Die dingen zijn echter zeer duur. Verder sluit ik me aan bij arjan916 en Stokie: je zit goed! (En hebt volgens mij ook niet slecht gereden)
Pro, 23.50. Valt mee toch;)
http://www.bike4travel.nl/product_info. ... cts_id=927
@TiesT: Je zou er dan een 'moeten' hebben met twee kinken. En dan wordt het een stuk duurder. Een ander nadeel is dat frenkie dan voor elke TT-race z'n stuurpen moet wisselen, denk niet dat ie dat wil.
Stokie schreef:had jij een privéfotograaf meegenomen?? Ik had ook wel 7 seconden van mijn tijd af willen hebben, dan had ik tenminste top5 gereden:(
Ik had inderdaad een prive fotograaf. Ze heeft nog wel een paar andere deenemers gesnapped, maar voornamelijk staan wachten op mijn doorkomst
De één is een stylist, de ander knakt gewoon z'n fiets in tweeën
LRTV Swift
LRTV Swift