Go !!Johnny Hoogerland
Hey,
Doe eens rustig. Je reageert op mijn eerste regel die eindigt met een
Op de rest reageer je niet en dat is WEL on topic.
Ik heb baseball gespeeld en weet dat het ook ZEKER op timing aankomt.
Als je nu niet op die eerste regel van mijn post ALLEEN had gereageerd dan waren we weer on topic.
Dus graag reactie op de regels uit mijn post die wel on topic waren.
Zorro
Doe eens rustig. Je reageert op mijn eerste regel die eindigt met een
Op de rest reageer je niet en dat is WEL on topic.
Ik heb baseball gespeeld en weet dat het ook ZEKER op timing aankomt.
Als je nu niet op die eerste regel van mijn post ALLEEN had gereageerd dan waren we weer on topic.
Dus graag reactie op de regels uit mijn post die wel on topic waren.
Zorro
We thought that we had the answers
It was the questions we had wrong
U2-11 O'Clock Tick Tock
It was the questions we had wrong
U2-11 O'Clock Tick Tock
teutoon schreef:Wat gaat Hoogerland de komende tijd eigenlijk rijden?
Dat vroeg ik me nou eigenlijk ook af. Best wel jammer voor zo'n jongen die eigenlijk misschien net iets te goed is voor Vacansoleil, en nu dus eigenlijk de rest van het seizoen een veredeled B-programma moet rijden. Mogen ze eigenlijk de Vuelta wel rijden, of is dat nog niet bekend?
eelcoz schreef:teutoon schreef:Wat gaat Hoogerland de komende tijd eigenlijk rijden?
Dat vroeg ik me nou eigenlijk ook af. Best wel jammer voor zo'n jongen die eigenlijk misschien net iets te goed is voor Vacansoleil, en nu dus eigenlijk de rest van het seizoen een veredeled B-programma moet rijden. Mogen ze eigenlijk de Vuelta wel rijden, of is dat nog niet bekend?
gisteren reed-ie bij de wedrenners in nijmegen
dikke lol hebben en de hele A1 was sturm und drang om te bewijzen dat ze toch ook wel hard konden rijden..
uw verslaggever ter plaatse moest er na 20 km af, dus van het einde weet-ie niets
http://www.omroepzeeland.nl/programmas/ ... opindewind
Het komt wel goed met Johnny Hoogerland ,denk ik zo.
Het komt wel goed met Johnny Hoogerland ,denk ik zo.
Zij is ook tegen
Leuk inderdaad. Geen uitgebreide tacx. Gewoon de tacx die ik vorige jaar nog eentje verkocht heb. Ook geen zin in binnen fietsen. Niet langer dan 1 tot 1,5 uur. Heerlijk herkenbaar. Alleen een bril op bij binnen fietsen....
Geef graag toe als ik ongelijk heb, maar dat komt eigenlijk nooit voor.