Jan Janssen rijders Forumrit!
Aan alle deelnemers: Dit weekend staat alle informatie in dit topic en uiteraard op http://www.janjanssenforumrit.nl" onclick="window.open(this.href);return false;
Geen zee te diep, geen berg te hoog.
stephan68 schreef:Baal er nog steeds stevig van dat ik er niet bij kan zijn.
Lijkt me een "once in a lifetime experience".
Ik denk een 2012 versie hangt in de lucht!
Ik fiets dus ik besta!
Een dag niet gefietst is een dag niet geleefd!
Waar een berg is een weg omhoog te fietsen!
Race: Jan Janssen Blade met Sram Force.
MTB: Jan Janssen Jan Fenix met Decore SLX
Een dag niet gefietst is een dag niet geleefd!
Waar een berg is een weg omhoog te fietsen!
Race: Jan Janssen Blade met Sram Force.
MTB: Jan Janssen Jan Fenix met Decore SLX
De 17e worden wij vanaf 9.45 verwacht. Ontvangst met koffie/thee en iets lekkers. Daarna een rondleiding door de fabriek (svp ivm verzekerings-aspecten niet fotograveren) en gelegenheid tot het stellen van vragen. Voor het rondje fietsen zal er koffie/thee en broodjes worden geserveerd, zodat niemand met een hongerklopt komt te zitten. En dan is het moment daar dat we met z'n allen op de fiets stappen samen met de familie Janssen. Zij treden op volle oorlogssterkte aan met Jan sr., Pierre en Jan jr. die op dit moment in trainingskamp is om ons gedurende de tocht lekker uit de wind te zetten!
Ook zullen er een aantal medewerkers en testrijders meerijden. Van ons lijfblad, Fiets, zal ook een deelnemer meerijden......
Bij goed weer zal er een kilometer of 80 worden gereden is het weer minder goed dan passen we het rondje aan. Jan jr. zet de route uit, dus genieten gaat het zeker worden!
Er is douchegelegenheid zodat een ieder weer fris tevoorschijn kan komen voor de na babbel met een hapje en een drankje!
We gaan er een gezellige en fantastische dag van maken!
Ook zullen er een aantal medewerkers en testrijders meerijden. Van ons lijfblad, Fiets, zal ook een deelnemer meerijden......
Bij goed weer zal er een kilometer of 80 worden gereden is het weer minder goed dan passen we het rondje aan. Jan jr. zet de route uit, dus genieten gaat het zeker worden!
Er is douchegelegenheid zodat een ieder weer fris tevoorschijn kan komen voor de na babbel met een hapje en een drankje!
We gaan er een gezellige en fantastische dag van maken!
Geen zee te diep, geen berg te hoog.