![Very Happy :D](./images/smilies/icon_e_biggrin.gif)
Het grote RVV 2011 topic
- daniel1975
- Forum-lid HC
Heerlijk, dat vertrouwen wat de Belgen nog hebben in een goede afloop zondag.... ![Very Happy :D](./images/smilies/icon_e_biggrin.gif)
![Very Happy :D](./images/smilies/icon_e_biggrin.gif)
Less is bore
-
- Forum-lid HC
hopen op slecht weer, das iig gunstig voor Boom.
Hushovd vind ik nog wel een outsider als zou je die wellicht niet zo mogen noemen, maar eigenlijk is iedereen behalve fabian een outsider
Hushovd vind ik nog wel een outsider als zou je die wellicht niet zo mogen noemen, maar eigenlijk is iedereen behalve fabian een outsider
- daniel1975
- Forum-lid HC
Voor mij hoeft het geen slecht weer te zijn. De RVV is toch ook een soort van volksfeest en ik gun de mensen langs de route wel en droge dag.
Less is bore
-
- Forum-lid HC
Als je er zo naar kijkt wel. Maar ik kijk even door de rood/wit /blauwe bril
Westra gaat vroeg met een groepje weg (let op) en blijft alleen over totdat de grote jongens het openbreken. FC, Flecha, Nuyens en Boonen lijken de sterkste mannen op dit moment, de groep outsiders is zo'n 20 man (oa Boom, Hushovd, Pozzato, Ivanov, Hincapie).
Toch denk ik dat FC wint. Al hoop ik op een NLsucces Boom/Terpstra/Tankink (rijd ie wel?) of een jongen als Degenkolb of Sagan die hebben wel aanvalslust.
Toch denk ik dat FC wint. Al hoop ik op een NLsucces Boom/Terpstra/Tankink (rijd ie wel?) of een jongen als Degenkolb of Sagan die hebben wel aanvalslust.
Niki Terpstra is zeer onzeker voor de Ronde, hij is vandaag in de aflsluitende tijdrit in De Panne onderuit geblazen door de wind. Hij schijnt behoorlijk toegetakeld te zijn, en er wordt gevreesd voor een sleutelbeenbreuk. Dit is echter nog niet bevestigd.
Een flinke domper dus, en in deze vorm ook een aderlating voor QSI.
http://www.nikiterpstra.nl/
Jens Voigt has four heart rate training zones: anger, rage, fury and breakaway.
kaj1500 schreef:Niki Terpstra is zeer onzeker voor de Ronde, hij is vandaag in de aflsluitende tijdrit in De Panne onderuit geblazen door de wind. Hij schijnt behoorlijk toegetakeld te zijn, en er wordt gevreesd voor een sleutelbeenbreuk. Dit is echter nog niet bevestigd.
Spijtig, echt een renner naar mijn hart, ziet op geen inspanning en is een echte tempobeul.
Het is soms balanceren op een slappe koord maar ik heb toch graag het laatste woord. ![👻](//cdn.jsdelivr.net/gh/twitter/twemoji@latest/assets/svg/1f47b.svg)
![😳](//cdn.jsdelivr.net/gh/twitter/twemoji@latest/assets/svg/1f633.svg)
![🤬](//cdn.jsdelivr.net/gh/twitter/twemoji@latest/assets/svg/1f92c.svg)
Daniel1975 schreef:Heerlijk, dat vertrouwen wat de Belgen nog hebben in een goede afloop zondag....
Voor mij moet er geen belg winnen, 't mag zelfs Cancellara zijn. Maar de koers speelt zich af in mijn eigen speeltuin ( reeds van mijn twaalf jaar koerste ik met mijn stadsgenoten de finale vanaf de muur) en uit ervaring weet ik dat een torenhoge favoriet ( toont zich te snel, krijgt te veel werk opgedrongen, moet in de wind rijden, dient de gaten dicht te rijden, tegenslag) weinig wint.
Het is soms balanceren op een slappe koord maar ik heb toch graag het laatste woord. ![👻](//cdn.jsdelivr.net/gh/twitter/twemoji@latest/assets/svg/1f47b.svg)
![😳](//cdn.jsdelivr.net/gh/twitter/twemoji@latest/assets/svg/1f633.svg)
![🤬](//cdn.jsdelivr.net/gh/twitter/twemoji@latest/assets/svg/1f92c.svg)
Slecht weer speelt ook Lars Boom in de kaart. Is er een kans dat hij wint? Ik denk dat de kans zeer klein is maar hij had in de E3 Prijs verkoudheid en is nu fit. Als Boom topfit is, en het zit mee ivm slecht weer geef ik hem toch 10% kans. Wat jullie?
Camerig is prachtig!