JOUW eerste racefiets
Helaas de enige foto van de fiets waarop ik het virus gekregen heb (hoewel eigenlijk een omgebouwde sportfiets: een 1985 Puch Cavette
Heb deze helaas weg moeten doen omdat het een beetje een bodemloze put begon te worden
En mn eerste echte racefiets: een 1997 Pinarello Stelvio
Met mij in mn magere periode (voor 1,5 jaar werk als vuilnisman, en zonder indikken tgv mijn drinkgedrag als student). Het shirt zit na 5 jaar een stuk minder ruim
Heb deze helaas weg moeten doen omdat het een beetje een bodemloze put begon te worden
En mn eerste echte racefiets: een 1997 Pinarello Stelvio
Met mij in mn magere periode (voor 1,5 jaar werk als vuilnisman, en zonder indikken tgv mijn drinkgedrag als student). Het shirt zit na 5 jaar een stuk minder ruim
@ jaapieo: Ja inderdaad Pina sokken gekregen van een kennis (waar ik overigens ook de fiets en outfit van gekocht heb), 2 maten te klein, maar ik moest en zou ze dragen
Nu ik die foto zo zie begin ik toch wel heel erg te twijfelen of ik de Pina wel op wil offeren voor een bijdrage aan mn komende fiets :S
Nu ik die foto zo zie begin ik toch wel heel erg te twijfelen of ik de Pina wel op wil offeren voor een bijdrage aan mn komende fiets :S
Het is eigenlijks nog niet zo heel lang geleden dat ik mijn eerste racefiets kocht. Een Cannondale R500 uit 2006. Met een Tiagra afmontage, een paar simpele handgespaakte wielen. Helaas was het frame total-loss na een aanrijding.
de eerste waar ik een paar maanden op gereden heb is ééntje van mijn pa, een stalen fiets van 10 jaar oud ofzo maar sinds paar dagen heb ik zelf een tweedehands gekocht
[img=http://img717.imageshack.us/img717/7708/dscf2855.jpg]
[img=http://img717.imageshack.us/img717/7708/dscf2855.jpg]
Leuk om deze verhalen te lezen. Ben zelf ook pas een jaar terug begonnen, nadat mijn knie en het voetbal het niet zo goed meer met elkaar konden vinden.
Via marktplaats vorig jaar een Principia RSL gekocht, super tevreden en ik heb veel plezier van mijn nieuwe hobby!
Via marktplaats vorig jaar een Principia RSL gekocht, super tevreden en ik heb veel plezier van mijn nieuwe hobby!
Nu ik al twee weken naar allerlei Pina's en andere Italiaans vernuft zit te zoeken, is het eigenlijk ook wel weer prettig om te lezen dat je met een wat eenvoudigere fiets ook heel veel plezier kan hebben. Ik denk dat ik nog maar even doorrijdt op mijn eerst racefiets, mn Bulls DF+, thanx;)
Dit was mijn eerste grote liefde, daterend van eind vorige eeuw - waarmee ik ook mijn eerste Alpencols bedwong, en die nu, na jaren trouwe dienst, al een paar jaar op de rollen staat.
Als Pantani-fan lag de keuze voor Bianchi voor de hand (en deze bleek me ook nog eens als gegoten te zitten, wat ook nooit kwaad kan natuurlijk). Voor het echte celeste voelde ik me nog niet klaar, maar blauw-geel waren de Mercatone Uno-kleuren, dus dat was natuurlijk ook niet verkeerd!
[img=http://img294.imageshack.us/img294/5176/p1010949g.jpg]
Als Pantani-fan lag de keuze voor Bianchi voor de hand (en deze bleek me ook nog eens als gegoten te zitten, wat ook nooit kwaad kan natuurlijk). Voor het echte celeste voelde ik me nog niet klaar, maar blauw-geel waren de Mercatone Uno-kleuren, dus dat was natuurlijk ook niet verkeerd!
[img=http://img294.imageshack.us/img294/5176/p1010949g.jpg]
Een koersbroek aan de waslijn: voor de ene woordloze poëzie, voor de andere geen gezicht. (rv)
Klassiek is hij alvast wel, maar retro lijkt me nog net niet - maar dat wordt hij vanzelf nog wel: gewoon een kwestie van tijd!
Wat je opmerking betreft: da's smaak natuurlijk; zelf vind ik dat zadels zwart moeten zijn, maar zie ik aan mijn stuur graag een kleurtje... (en zo heeft hij toch ook een celeste accentje, nietwaar)
Hoedanook, ondanks zijn opruststelling blijf ik hem koesteren!
Wat je opmerking betreft: da's smaak natuurlijk; zelf vind ik dat zadels zwart moeten zijn, maar zie ik aan mijn stuur graag een kleurtje... (en zo heeft hij toch ook een celeste accentje, nietwaar)
Hoedanook, ondanks zijn opruststelling blijf ik hem koesteren!
Een koersbroek aan de waslijn: voor de ene woordloze poëzie, voor de andere geen gezicht. (rv)